Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא חייב לקנות את הEXELANCE של ,GOOD YEAR , אתה לא צריך צמיגים כאלה, לפי דעתי יספיקו לך ה DURAGRIP של אותה חברה, הם מתאימים לכל מזג אויר, הצמיגים באיכות בינונית ומספקת .

לגבי הDUNLOP SP 01 אני השגתי בלי שום בעיה במחיר של 1050 ש"ח ל13" של אחי, אני מאמין שלך זה יצא טיפה יותר יקר.

הצמיגים בסדר גמור ולא נוטים לאבד אחיזה . בקשר למעבר כביש יבש\רטוב, גם סליקס יחליקו לך. ובמחיר שאתה מחפש שתי האופציות מתאימות.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
אתה לא חייב לקנות את הEXELANCE של ,GOOD YEAR , אתה לא צריך צמיגים כאלה, לפי דעתי יספיקו לך ה DURAGRIP של אותה חברה, הם מתאימים לכל מזג אויר, הצמיגים באיכות בינונית ומספקת .

לא איכפת לי לשלם קצת יותר ולקבל יותר...

אם הייתי מחפש צמיג בינוני הייתי קונה רביעיית 512

לגבי הDUNLOP SP 01 אני השגתי בלי שום בעיה במחיר של 1050 ש"ח ל13" של אחי, אני מאמין שלך זה יצא טיפה יותר יקר.

ה SP 01 לא מיובא לארץ במידה שלי - לצערי הרב

נשארו רק

C.Drive

ו

EXCELLENCE

אבל כנראה שאלך על ה C.Drive

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

צמיג All Season טוב ויחסית זול זה הקלבר HP2 , יש אותו בגודל שאתה צריך ...

אנשים מרוצים מהם !

 

למרות שהחתך שלו לא יפה כמו של הפאלקן :p

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אני גם צריך צמיגים ,בנתיים עברתי אצל 4 מקומות ...אני מדבר על 185\65\14 כמובן H למאזדה לאנטיס 1.8

בנתיים הציעו לי ביפו את הפלקן והקונטיננטל בסביבות ה 1000 (לא בדקתי טריות ) והאמת...לא בדקתי סוגים .

במקום אחר ביפו הציעו לי את ה GT ב מ ב צ ע 1+1 חינם ב 650 ש"ח...עד עכשיו אני מנסה להבין איפה המבצע ולא מצליח למצוא..(והוא עוד טוען שהוא בוחן צמיגים ומראה לי את הרישיון בוחן ).

 

הצמיג הכי נורמאלי שמצאתי לבסוף זה הקונטיננטל פרימיום בסביבות ה 320 לאחד ,ונראה לי שאני אקח אותו.

 

בקשר לשרידות צמיגים היו לי ברכב הקודם קומו 205/55/16 שהחזיקו מעל 80000 על פאסאט טורבו ללא שום בעיות או החלקות למניהם ,לקראת הסוף (הסוף זה מכירת הרכב ) הם הרעישו מאוד (וזה דיי מציק אז הקטע של הרעש מאוד חשוב בקניית צמיגים ),

היה עליהם מספיק בשר להמשיך לסוע ,אבל נראה לי שהם כבר היו יבשים .

פורסם
על ה512 ?

 

כן.

 

טריים.

 

במידה 185.60.14.

 

לו רק היו צמיגים ספורטיביים בכזה מחיר במידה הנוכחית של 205.45.16 :oops: (פה המחירים מצפינים בקלות ל600 - 800 לצמיג)...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
כן.

 

טריים.

 

במידה 185.60.14.

 

לו רק היו צמיגים ספורטיביים בכזה מחיר במידה הנוכחית של 205.45.16 :oops: (פה המחירים מצפינים בקלות ל600 - 800 לצמיג)...

 

קנית אצל גיא ב"צמיג ישיר" ?

 

אני שילמתי גם אותו סכום , על צמיגים בני חודשיים ..

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...