Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים ,

 

יש ברשותי 307CC שנת 2006 אשר נקנתה על ידי לא מזמן.

יש ברכב 3 בעיות שלאחר שליחת הרכב פעמים למוסך אין פתרון:

1. רעידות בהגה בעת נסיעה מעל 100 קמ"ש הגלגלים אוזנו והבעיה נמשכת ונבדקו רפידות + דיסקים נמצאו תקינות.

2. מד חום המנוע קבוע מעל 90 מעלות ואף מגיע ל 100 מעלות לעיתים (נטען על ידי המוסך כי הדבר הוא נורמלי במנועי 2000 סמ"'ק של פג'ו).

3. בהילוכים הראשונים אם אני בטורים נמוכים יש הרגשת מכה בעת החלפת ההילוך (נטען על ידי המוסך גיר תקין ועקב מנגנון שונה בגיר הפג'ו הדבר נורמלי לחלוטין).

 

מכיוון שהגעתי למוסך מורשה זה דרך צד שלישי אשר מכר לי את הרכב אשר נמצא בהסדר עם המוסך (וכל תיקון היה צריך להיות על חשבון הצד השלישי) אני מפקפק בנאמנותו אלי ובאיבחונו של המוסך האם אני צודק?

 

אובד עצות,

שי

פורסם
שלום למומחים ,

 

יש ברשותי 307CC שנת 2006 אשר נקנתה על ידי לא מזמן.

יש ברכב 3 בעיות שלאחר שליחת הרכב פעמים למוסך אין פתרון:

1. רעידות בהגה בעת נסיעה מעל 100 קמ"ש הגלגלים אוזנו והבעיה נמשכת ונבדקו רפידות + דיסקים נמצאו תקינות.

לא יכול לעזור לך. אולי דפיקה בג'נט או בצמיג? אולי ציריה שזורקת?

2. מד חום המנוע קבוע מעל 90 מעלות ואף מגיע ל 100 מעלות לעיתים (נטען על ידי המוסך כי הדבר הוא נורמלי במנועי 2000 סמ"'ק של פג'ו).

תקין. סביר להניח של 100 מעלות הוא מגיע בנסיעות בתוך העיר או בפקקים- גם תקין.

3. בהילוכים הראשונים אם אני בטורים נמוכים יש הרגשת מכה בעת החלפת ההילוך (נטען על ידי המוסך גיר תקין ועקב מנגנון שונה בגיר הפג'ו הדבר נורמלי לחלוטין).

הגיר AL4 הותיק של פיג'ו באמת סובל מדברים כאלה, זה לא אומר שהגיר הולך למות. מצד שני, בשנתונים האחרונים, 2005 ובוודאי 2006, התיבה עובדת כבר הרבה יותר חלק, ומכה קלה או חוסר עידון קל יכולים להעיד על בעיה בשסתומים שזה לא נורא כל כך- סביבות 1500 ש"ח. בד"כ המחשב באוטו יתריע לך על זה gear fault.

 

מכיוון שהגעתי למוסך מורשה זה דרך צד שלישי אשר מכר לי את הרכב אשר נמצא בהסדר עם המוסך (וכל תיקון היה צריך להיות על חשבון הצד השלישי) אני מפקפק בנאמנותו אלי ובאיבחונו של המוסך האם אני צודק?

אולי כן ואולי לא.

אובד עצות,

שי

אז איך האוטו?

×
×
  • תוכן חדש...