Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו מגאן קופה. בקרוב אני הולך להשקיע הרבה מאוד כסף על האוטו, וברצוני לדעת כמה דברים.

 

1: בספר הרכב שלי רשום שעדיף להמנע מנורות חזית הלוגן. אני מאמין כי הסיבה לכך היא שזה מזיק איכשהו לפלסטיק. האם יש הוכחות לכך? משום שיוצא לי ליראות המון מכוניות עם קסנון למשל.

 

2: האם יש דברים ספציפים במבכינה מכאנית שלא כדאי לשים לרנו? זאת אומרת שיכולים להזיק איכשהו לאוטו עצמו...

 

3:שנה טובה ותודה מראש

פורסם

1. לגבי ההלוגן, המתן לתשובה מהמומחים (יש פה כמה וכמה כאלה, פרטים למטה).

 

2. לגבי מכניקה, תריץ "חיפוש מתקדם" בפורום הטכני עם שמות המשתמשים הבאים:

efi_shams, wiking, sronis, nmp, alx, wil, kwon, jmg, philip r, משה ש.

זה אמור להניב מידע על הדגמים השונים של מגאן וקליאו שאפילו היצרן עוד לא גילה.

 

3. שנה טובה. תמיד שמחים לעזור. 8)

פורסם

1) לא חושב שקסנון יכול להזיק לפלסטיק מכיוון שיש רכבים שמגיעים מהחברה ככה,

אולי היצרן לא ממליץ מכיוון שזה שהם מסנוורות?

2) כל שיפור שאתה שם ברכב מוריד מהאמינות.

3) שנה טובה גם לך.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

מה קשור קסנון לעניין? נורת הקסנון מייצרת הרבה פחות חום מנורת הלוגן רגילה.

אין בעיה להשתמש בנורת הלוגן כאשר המקורית היא כזו.

פורסם

קודם כל מאיזה שנה הרכב שלך.

הפנסים של המגאן משנת 96-99 הם שונים מהשנים של 2000-2003 ואני לא מדבר רק על הצורה.

במגאן קופה phase1 הפנסים הרבה יותר דהויים מהמגאן קופה phase 2 וזהאיכות תאורה יותר ירודה מהדגם החדיש יותר.

כי ב- מגאן קופה Phase 2 הפנסים הרבה יותר שקופים והתאורה יותר איכותית {אני מדבר מתוך ניסיון ולא סתם זורק באויר}

 

בכל מקרה אתה יכול לשים קסנון אל תדאג ל-2 חברים שלי יש קסנון במגאן קופה שנת 96 כבר שנה וחצי והכל סבבה.

 

ולחבר אחר יש במגאן קופה 2001.

 

בקשר לשיפורים מכאנים, תשים רק פילטר אויר וזהו, כל השקעה אחרת זה סתם בזבוז כסף ברכב הנ"ל.

אם יש לך את המנוע 2000 אז האוטו גם ככה מהיר ותהנה ממנו ואם יש לך את ה- 1600 אז חבל להשקיע , עדיף כבר להחליף למנוע 2000.

 

החברים שלי ניסו לשפר מגאן קופה מנוע 2000 מכל כיוון ותמיד זה הסתיים בהוצאות מיותרות.

שים פילטר אויר ותהנה קצת מהרעש בטורים גבוהים.

בהצלחה

 

חג שמח

×
×
  • תוכן חדש...