Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

 

יש ברשותי מערכת אשר נקראת AUDIOTEAC אני יודע שיש הרבה יותר טובות ממנה..

למערכת הנ"ל מחוברים שני רמקולים KENWOOD 150W אשר באמת נפתחים יחסית בסדר,אבל רק יחסית!

פה השאלה שלי...

למערכת מחוברים מגבר CARTIE 1000W מגבר באיכות גבוהה,קראתי עליו וממש המליצו לי עליו,(מה אתם חושבים עליו?)

למגבר מחוברים שני רמקולים באיכות גבוהה KENWOOD 200W וסאב וופר KENWOOD 800W !

בתיאוריה הכול נשמע ממש סבבה, אבל בפועל השמיעה יחסית רעה,ברכב הקודם שלי היו שומעים הרבה יותר טוב!

חשוב לציין שהמערכת הקודמת הייתה פיוניר ההבדל באיכות השמיעה קשור אך ורק למערכת?

 

אודה לכם אם תחזרו אליי אם תשובות...

 

נ.ב למישהו יש להציע מערכת באיכות יותר טובה מאשר יש לי כרגע,לא משנה אם MP3 !

 

תודה מראש צביקה כהן

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

נראה לי שהתבלבלת והמגבר הוא GARTIE דבר שני הרדיו דיסק מאוד משפיע על איכות בצליל...

דבר שלישי יכול להיות שהכיוונים לא טובים ...

 

אבל בעקרון אין מה לצפות ממערכת כזאת... חבל על הכסף שהשקעת בה (אם בכלל)

פורסם

מדובר על מערכת ברמה הבסיסית ביותר.

 

המגבר לא ממש איכותי, וזה בלשון המעטה, אבל בשביל אותם רמקולים של קנווד זה יספיק.

 

אמליץ לך אולי לחבר איזה HU אחר של פיוניר,JVC,פאנאסוניק וכו' ברמה קצת יותר גבוהה, לא חסר רדיודיסקים במחירים נוחים לכל כיס - 600-800 ש"ח.

 

התוצאה תהיה טובה יותר,וזאת במידה והרמקולים והמגבר מספקים אותך.

 

בגדול, השמיים הם הגבול, HU טוב עושה את העבודה,אם כי לב ליבה של המערכת זה הרמקולים, ופה כבר נדרשת גם השקעה במגבר טוב יותר.

בקיצור,על מנת לא להיכנס להוצאות נוספות, רדיודיסק חדש יעשה את ההבדל.

 

 

ניר,

under construction..

פורסם

תבטל ברדיו דיסק כל פונקציה של LOUD וכל תוספת באס או טרבל שאתה מוסיף.

 

אחרי זה תבטל במגבר את הBASSBOOST ואז תראה מה קורה לצליל במערכת שלך

 

נשמע פתאום יותר נקי? יותר נעים?

 

עכשיו אתה יכול להוסיף קצצצת באס או טרבל לפי הצורך.

 

מעבר לזה תעשה כיול מערכת בסיסי כמו לשים את הגיינים במגבר על האמצע ואז לאט לאט להתחיל להעלות את הווליום במערכת - עד שתשמע עיוות - אם שמעת עיוות תוריד את הגיינים במגבר כדי שתוכל להעלות את הווליום במערכת.

 

אם לא שמעת עיוות והגעת כמעט עד הסוף - תעלה את הגיינים במגבר.

 

תעשה את התהליך הזה עד שתקבל תוצאה אופטימלית.

 

מעבר לזה צריך גם לכוון חיתוכי תדרים - את הרמקולים הקדמיים תנסה לחתוך בHPF בסביבות ה80 או לפי האוזן בהתאם לעוצמה. ואת הסאב וופר תחתוך בLPF כמה שיותר נמוך אבל אם אתה לא אוהב את התוצאה תחתוך קצת יותר גבוה.

 

בגדול - אם אתה לא ממש מבין מה רשמתי, תיגש עם זה למתקין שינסה לעשות את התהליך הזה.

 

התוצאה הסופית צריכה להיות הרבה יותר טובה.

 

וכן - HU יותר איכותי במקרה כזה, ההבדל אמור להיות מורגש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...