Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל פעם שאני שואל על בעייה בגולף..........

אומרים לי שזאת המחלה שלהם.........

מה היה.

 

הדשבורד מתרומם. הפלסטיק מתקלף, הצופציק הקטן של הכייון מראות נשבר,

אמא שלי היא היחידה שרואה בהם משהו.

חלונות נופלים, גיר בעייתי. מנוע שתיין. עם הוא כבר עובד עגול

 

 

 

אני חושב שזאת הפעם האחרונה שאני נוגע ברכב גרמני.

הרכב לא שומר על טורים ונכבה..........בחברה מחברים אותי לאיזה מחשב מסריח....ואומרים שהכל בסדר

מה שלא רשום במחשב הם לא יודעים לעשות

עוד מעט הם יתחברו דרך בלוטופ ובכלל התלהבו מהטכנולוגיה שלהם..........

מי צריך את זה. אני את הלקח למדתי.

 

מוסך דפוק יכול להרוס גם הטויוטה "האמינה" ביותר שיוצרה

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

רציתי לעדכן לגבי החלון:

הלכתי לצ'מפיון, אמרו לי תבוא רק שבוע הבא וכנראה נצטרך להחליף מנגנון שיעלה בסביבות 1300 שקל.

 

נסעתי לרחוב ליד למקום שנקרא "בית המנגנון" (לא אכפת לי לעשות פירסום כי באמת מגיע לו) ברחוב חרשי הברזל בירושלים, הוא פירק את כל הדלת, הוציא את החלון והחליף איזה חתיכת פלסטיק קטנה שיושבת בתוך הזכוכית עצמה, שהיא בעצם מחזיקה את החלון. כל הסיפור לקח בערך חצי שעה, ועלה לי 300 שקל ללא מיקוח בכלל.

העבודה נעשתה בצורה מאוד מאוד מקצועית, הבחור שהוא גם הבעלים בשם חזי היה מאוד נחמד אדיב ומקצועי, בנוסף הוא תיקן לי את הוילון החשמלי מאחור שעשה בעיות סתם ככה על הדרך כי ביקשתי.

 

בכל מקרה, לא נראה לי שבצ'מפיון היו מתעסקי עם תיקון והיו ישר מחליפים את כל המנגנון כי מה אכפת להם...

 

שבת שלום.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

×
×
  • תוכן חדש...