Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פתאום אני רואה פה בשרשורים אחרים שהרנו ידועה בבעיות הגיר שלה. מדובר רק באוטומטי? ממה אני צריכה להיזהר במיוחד ברנו קליאו 98 ידנית?

אם אפשר תרכשי רק ידני. פחות תקלות, פחות דלק...

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רק רוצה לומר שקראתי את כל הת'ראד ולא למדתי ממנו אפילו דבר. מסקנה? גם זה אין.

 

מה יש? שלל של מה שנקרא בחשיבה ביקורתית "הכללות חפוזות ממקרה פרטי". כל אחד מגייס את החברים שלו ואת שלל השמועות ששמע, וזה מסתכם בכמה? במקרה הטוב 30 "מקרים פרטיים". אי אפשר ללמוד מזה דבר. הבעיה כאן היא בעיית חשיבה והדיון בשאלה יפנית או צרפתית עדיין לא החל כאן.

 

אגב, אדון אב טיפוס, גם אי אפשר ללמוד ממקרה ה AX שלך שהמשפט "כל הצרפתיות חרא" הוא שקרי, שכן הוא לא באמת התכוון להכללה גורפת על כולן. קצת הקשר. קדימה חברים, לכו ללמוד קצת לוגיקה לפני שאתם מברברים ביברורי סרק מחוץ לעולמכם המכני.

 

(גם מעניינת המשיכה שלכם לת'ראדים מסוג זה, לצעוק "טעות! טעות!", ולא לענות לכמה שאלות בסיסיות ונקודתיות שאני שואל במקום אחר. נו שוין)

פורסם

לפי דעתי, אף אחד לא באמת עשה פה מחקר ובדק סטאטיסטית, האם יפניות "ישנות" או צרפתיות "חדשות" מתקלקלות יותר.

אנשים תורמים פה מהידע האישי שלהם ומהסביבה. אף אחד לא יכול לתת לך תשובה חד משמעית.

כבר הרבה מאוד זמן רצה במדינה שלנו שמועה שרכב צרפתי = רכב לא אמין וששווה לקנות רכב יפאני ישן, כי הם פשוט נוסעים בלי תקלות. זה שטויות!

כל הרכבים בנויים בערך מאותם חלקים. בלאי פוגע בחלקים האלה ולכן ההגיון הישר אומר שעדיף רכב יותר חדש.

נכון, הרכבים היפנים ככל הנראה יכולים לשרוד יותר "התעללות", אבל באותו מחיר הרכבים היפנים גם עוברים הרבה יותר ולכן מבחינת הסיכוי של הרכב להחזיק מעמד, יפני וצרפתי נמצאים באותו מעמד.

כמובן שיש גם את ההיבט של האקזמפלר עצמו. יכול להיות ש"תפלי" על רכב יפני הרוס ויכול להיות ההפך.

 

אני אישית הייתי ממליץ לך ללכת על רכב צרפתי. תחפשי רכב שמור שטופל כהלכה(כמובן שהעדיפות היא לרכב בעל הסטוריית טיפולים) ותוכלי להנות ממנו שנים ארוכות.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה, מישהו קרא את הכתבה של ארנון על ה C5?

יש שם הסבר מצויין לגבי הפרשי מחירים ומה אתה מקבל בעד.

אתה קונה C5 במחיר נמוך, הסיכוי שלך לתקלות בסכום ההפרש לרכב מקביל לא גבוה במיוחד, ואתה מקבל רכב כמה רמות מעל.

אתם אמורים לנסוע ברכב הזה לפעמים כמה שעות טובות, מישהו ממכם נסע פעם בזוועה הזאת שקוראים לה סובארו DL?

מישהו פה עוד המליץ על ג'אסטי, למען השם.

 

בקשר לשעה? אל תשאלו.

פורסם
אגב, אדון אב טיפוס, גם אי אפשר ללמוד ממקרה ה AX שלך שהמשפט "כל הצרפתיות חרא" הוא שקרי, שכן הוא לא באמת התכוון להכללה גורפת על כולן. קצת הקשר. קדימה חברים, לכו ללמוד קצת לוגיקה לפני שאתם מברברים

 

אולי למדת לוגיקה, אבל בהבנת הנקרא אתה נכשל כשלון חרוץ.

אל תיקח את זה ללב. יש כאן לא מעט חוכמולוגים, שחושבים שזה מיותר לקרוא ולהבין, לפני שממהרים להגיב.

 

הנה מה שאני כתבתי. איך הצלחת להבין מזה שאני מסיק מסקנה על סמך מקרה פרטי אחד ?

פשוט. כל כך היה דחוף לך להשוויץ שלמדת לוגיקה, שקריאה של ההודעה עד סופה היתה מיותרת עבורך:

אז מה מוסר ההשכל ?

רק אחד:

מי שיודע לספר לך בוודאות איזה רכב משומש יהיה אמין ואיזה לא, מדבר שטויות.

 

היתה גם ההודעה הזו, במיוחד לבעלי פיוז קצר.

הצלחת לפספס גם אותה:

...אני נותן את הדוגמה הזו כדי להדגיש שכלום לא בטוח - לא אירופאי משומש ולא יפני משומש,

 

אם אתה עדיין מבין מההודעות האלה שלדעתי צרפתיות הן כליל השלמות מבחינת אמינות, גש למוסד בו למדת לוגיקה ובקש את שכר הלימוד חזרה.

פורסם

קני לך צרפתיה זולה וחדשה יותר , לא כדי יפנית זקנה ויקרה להחריד (על מה- גב שבור ? או אגן ירכיים עקום שעלול לקרות לך כתוצאה מנסיעה של מכונית יפנית ישנה)

 

לי הייתה פ'גו 205 שנת 95 1100 שידעה רק טיפולים

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
אני לא מבין מה הבעיה, מישהו קרא את הכתבה של ארנון על ה C5?

יש שם הסבר מצויין לגבי הפרשי מחירים ומה אתה מקבל בעד.

אתה קונה C5 במחיר נמוך, הסיכוי שלך לתקלות בסכום ההפרש לרכב מקביל לא גבוה במיוחד, ואתה מקבל רכב כמה רמות מעל.

אתם אמורים לנסוע ברכב הזה לפעמים כמה שעות טובות, מישהו ממכם נסע פעם בזוועה הזאת שקוראים לה סובארו DL?

מישהו פה עוד המליץ על ג'אסטי, למען השם.

 

בקשר לשעה? אל תשאלו.

זוועה זו לא מילה, הרבה יותר גרוע מזה...

 

אבל,מה לעשות ,לאור העובדה שמסתובבים להם כ"כ הרבה זוועות כאלה על כבישי הארץ,מסתבר שאנשים כן מעדיפים זוועה כזאת על פני זוועה אחרת,לפחות הזוועה הזאת לא פוגעת לך בכיס.

 

ואגב, אם חיפשת לפגוע ,ההשוואה בין הרכב שלי לדיאל היא מקרית בלבד,מה שאתה רואה בתמונה הוא דיאל מבחוץ...וגם זה לא ממש.

 

חבל שזה מגיע לפסים כאלה.

פורסם
זוועה זו לא מילה, הרבה יותר גרוע מזה...

 

אבל,מה לעשות ,לאור העובדה שמסתובבים להם כ"כ הרבה זוועות כאלה על כבישי הארץ,מסתבר שאנשים כן מעדיפים זוועה כזאת על פני זוועה אחרת,לפחות הזוועה הזאת לא פוגעת לך בכיס.

 

ואגב, אם חיפשת לפגוע ,ההשוואה בין הרכב שלי לדיאל היא מקרית בלבד,מה שאתה רואה בתמונה הוא דיאל מבחוץ...וגם זה לא ממש.

 

חבל שזה מגיע לפסים כאלה.

 

הכל תקין אצלך? מי דיבר על האוטו שלך או ניסה לפגוע בך?

דיברתי על DL מאחר והיו בחיי הקצרים שניים כאלה, לא מבחירה.

תהרוג אותי לא יודע איך הצלחת להבין מכל זה שאני מדבר עליך.

אבל!

אם בכל זאת ניגע בעניין הDL שוב,

הDL שלך היא DL לכל דבר, אלא אם עשית פרוייקט ב100K. זה שהיא שמורה, לא הופך אותה למשהו שהיא לא.

DL זה רכב פשוט מגוחך לנסיעה, חוץ מהמושב האחורי שלו אין בו שום דבר שאפשר לקרוא לו איכותי, וגם המושב האחורי אני סבור שמדובר בטעות אנוש.

ואין לזה שום קשר אליך או לרכב שלך אישית, ככה כל הDLים שקיימים, חדשים כישנים (אני יודע, אין חדשים, THANK GOD).

ניסית פעם לנסוע ברכב קצת יותר איכותי ובכל זאת טענת שהDL איכותית יותר? נוחה יותר? טובה יותר שומו שמיים?

מצאת משהו אחד בDL שהוא טוב יותר מכל דבר אחר שמסתובב על הכביש?

בבקשה ממך אל תגיד אמינות, זה לא מעניין אותי ולא על זה אנחנו מדברים.

אני מוכן לשלם באמינות קצת יותר בשביל לנסוע ברכב ולא בפח אשפה כמו DL, לא אישי נגדך חס וחלילה, שוב, היו לי שניים כאלה.

ואפשר לחשוב כמה ההפרש יהיה.

בכל זאת, אני עובד כדי לממן את התחביבים שלי.

ושוב - ממש לא התכוונתי אליך או לרכב שלך בהודעה הקודמת וגם לא בזאת.

פשוט נסיון אישי שלי.

פורסם
זוועה זו לא מילה, הרבה יותר גרוע מזה...

 

אבל,מה לעשות ,לאור העובדה שמסתובבים להם כ"כ הרבה זוועות כאלה על כבישי הארץ,מסתבר שאנשים כן מעדיפים זוועה כזאת על פני זוועה אחרת,לפחות הזוועה הזאת לא פוגעת לך בכיס.

 

ואגב, אם חיפשת לפגוע ,ההשוואה בין הרכב שלי לדיאל היא מקרית בלבד,מה שאתה רואה בתמונה הוא דיאל מבחוץ...וגם זה לא ממש.

 

חבל שזה מגיע לפסים כאלה.

 

אני לא חושב שארז התכוון אליך אישית, אבל מה לעשות, הסובארו הנ"ל הוא אחד הרכבים הגרועים אם לא הגרוע בהם שיצא לי לנהוג בו איפעם..

האמינות אינה יכולה לכפר על נוחות מחפירה, אחיזת כביש מחפירה גם היא, מנוע עלוב, וגיר אשר יחסי ההעברה שלו לא תואמו עם יכולות המנוע (במיוחד הבור, סליחה העמק בין שני לשלישי, והחמישי שהוא הילוך אופציונלי...)

 

אני בדעה שמחיר המשומשות של הסאקסו \ קסארה , אין שום סיבה לרכוש יפנית אשר ישנה ב 6 שנים משתי אילו, מה עוד שהדגמים הללו גילו אמינות שאינה נופלת מיפניות מקבילות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אחד השירשורים המצחיקים והיותר ישראלים שקראתי

למי שיש צרפתי אומר שהכי טוב צרפתי וכנ"ל יפני

 

לא רוצה תגובות עוקצות - אם יש לך דעה אתה יכל להביע אותה בצורה מתורבתת אתה לא חייב לעקוץ !

אני לא מבין על איזה "נוחות" ו"פינוק" אתם מדברים ? כל צרפתיה שנסעתי בא חוץ מכמה סיטרואנים שברו אותי קשות

אין ספק שיפניות יותר אמינות ברב המקרים .

אולי צרפתי זה זול אבל על זול משלמים ביוקר (משפט חכם ... )

כל אוטו שמטופל לפי השעון יהיה טוב

ככל שהאוטו פשוט יותר מבחינה טכנולוגית ככה הוא יותר אמין (בדר"כ(

 

מניסיון אישי ומשפחתי - לא נוגעים ב - צרפתיות , איטלקיות , אמריקאיות

 

שאני שומע פיאט, אלפא אני מכין רובה :lol:

 

לכי על יפנית קטנה עם עבר טוב

פורסם

והתגובה שלך היא הכי "ישראלית" שקראתי עד היום -

אחד השירשורים המצחיקים והיותר ישראלים שקראתי

למי שיש צרפתי אומר שהכי טוב צרפתי וכנ"ל יפני

אתה מתחיל ואומר שזהו שרשור מצחיק בגלל שכל אחד מצדד ביצרן הרכב שבבעלותו או ע"פ סטיגמות, ושלא כך נכון לעשות.

לא רוצה תגובות עוקצות - אם יש לך דעה אתה יכל להביע אותה בצורה מתורבתת אתה לא חייב לעקוץ !

אני לא מבין על איזה "נוחות" ו"פינוק" אתם מדברים ? כל צרפתיה שנסעתי בא חוץ מכמה סיטרואנים שברו אותי קשות

אין ספק שיפניות יותר אמינות ברב המקרים .

אבל אז, אתה מבצע הכללה גורפת משלך - יפני יותר אמין מצרפתי.

אולי צרפתי זה זול אבל על זול משלמים ביוקר (משפט חכם ... )

ושוב, הכללה גורפת,לא צודקת וחסרת כל בסיס

כל אוטו שמטופל לפי השעון יהיה טוב

אבל לפני שנייה אמרת שצרפתיות עולות זול אבל משלמים עליהן ביוקר, איך הן יהיו אמינות גם אם טיפלו בהן "לפי השעון"?

ככל שהאוטו פשוט יותר מבחינה טכנולוגית ככה הוא יותר אמין (בדר"כ(

אז קונים רכב שכולו רק ארבעה גלגלים הגה ומנוע? יש עוד שיקולים מסביב.

מניסיון אישי ומשפחתי - לא נוגעים ב - צרפתיות , איטלקיות , אמריקאיות

באמת? יש לך משהו נגד פרארי? גם הם איטלקים, אבל הם לא יודעים לייצר מכוניות - נכון?

שאני שומע פיאט, אלפא אני מכין רובה :lol:

שוב מכליל הכללות על האיטלקים.

הלוואי וכל יצרני הרכב ממדינות המזרח שאותם אתה מהלל ככה היו יודעים לייצר רכבים ברמה איטלקית

לכי על יפנית קטנה עם עבר טוב

כאן מסתיימת התגובה בכך שבעצם הראית שאתה בדיוק אותו "ישראלי" שעליו התלוננת בתחילת תגובתך, זה שקונה רכב לפי שמועות חסרות בסיס וסטיגמות מטומטמות כשיכל להשקיע את כספו ברכב שהיה מתאים לו יותר

בקיצור ולעניין, תפסיק לזרוק משפטים כמו "שרשור מצחיק וישראלי" באוויר כדי להישמע \ לנסות להשלות את עצמך שאתה קונה עם ראש על הכתפיים ובוחר רכב שבאמת מתאים לך - בסופו של דבר אתה בדיוק אותו "ישראלי" מקובע לסטיגמות שקונה רכב לפי כיוון העדר ולא לפי מה שמתאים לו.

בפעם הבאה אם אין לך משהו טוב לכתוב תשמור את הסטיגמות האלה לעצמך, נמאס לי לראות תגובות בסגנון "כל מה שלא יפני לא מפסיק להתקלקל" - המצב המוטורי במדינה גם ככה בקרשים, רק חסר שעם הזמן גם האינטרנט יהפוך לכזה.

וסתם למען הגילוי, כדי שתראה שאני לא מצדד אף אחד -

אין לי, ולא היה לי, לא רכב צרפתי ולא רכב יפני.

גם לא איטלקי.

הייתה לי סיאט איביזה 94', זהו.

את מה שאני כותב פה אני כותב פה בגלל שאני יודע שכדי לרכוש רכב אמין אתה צריך לחפש רכב ששמרו עליו וטיפלו בו כמו שצריך, ולא לחפש רכב יפני - זה לא הפתרון לכל דבר.

נכון, גם הם מייצרים אחלה רכבים - אבל הם לא היצרנים היחידים, וזה שהמדינה מוצפת ב 3\קורולה\323 לא אומר כלום על יצרניהם, זה רק אומר שחברות הליסינג הצליחו להשתלט על שוק הרכב בישראל.

באותה מידה שהם דחפו את ה 3\קורולה לרשימת הרכבים הנפוצים בישראל הם גם יכלו לעשות זאת עם כל רכב אחר.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

יש לי תשובה לכל דבר שאמרת אבל אני לא הולך להשקיע עם גישה כזאת

 

ולא השקעתי שראיתי את הגישה ...

 

אגב - יש דבר שנקרא הבנת הנקרא ...

פורסם

על איזה גישה אתה מדבר? אם הייתי כותב את אותם דברים רק משבח את היפניות תוך התעלמות ממה שבאמת נכון, ואומר שאתה צודק, ועדיף לה לקנות רכב יפני קטן ואמין שלא אוכל דלק ובעליו לא צריך לדעת בכלל איפה נמצא המוסך היית רואה אותי כבעל גישה נחמדה והיית שמח להשתתף איתי בדיון?

זה שאני לא מסכים איתך לא אומר שאני לא נחמד, אני דווקא מצפה לשמוע את התשובות שיש לך לטענות שהעלתי.

זה שאנחנו לא מסכימים לא אומר שאני מזלזל במה שיש לך להגיד, חו"ח, אני פשוט מאוד רוצה להבין למה בדיוק -

יפני יותר אמין מצרפתי או איטלקי

ולא -

X יד שנייה, 50K קילומטר ללא תאונות ומטופל במוסך מורשה עם ספר טיפולים יהיה יותר אמין מ Y משנתון יותר נמוך, בעל קילומטראז' יותר גבוה ובלאי גדול יותר שנוצר עקב השנים.

בבקשה, תענה לי את אותן תשובות שיש לך - אני מת לדעת מהן.

ואשמח אם תפנה אותי לאותה טעות בהבנת הנקרא שהייתה לי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני לא מבין איך הגענו לדיון הזה ,

בתור בעל צרפתיה ישנה (פיזו 94) אני יכול להגיד שכל מה שאתם אומרים זה עניין של מזל , לגיסי יש סיטרואן סקסו 98 שכבר ראתה את המוסך יותר מידיי ואני לעומת זאת לא ראיתי את המוסך מלבד טיפולי 10,000 ,

 

כל מה שחשוב זה האם האוטו יהיה טוב בבדיקה והאם האוטו שמור , לא משנה אם היא צרפתיה , אנגליה, גרמנית , יפנית או אפילו גרוזינית (אני לא מתכוון לפגוע ברכבים הגרוזינים)


×
×
  • תוכן חדש...