Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צלון רשת בחלון אחורי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות תלונות יושבי המושב האחורי,

האם התקנת צלון "רשת" בחלון האחורי מומלצת ?

 

ידוע לי שהצלון לא מוריד את הטמפ' ברכב, מכיוון שהוא מצידה הפנימי של הזכוכית, אך בכ"ז האם ההצללה שלו נעימה יותר משמש ישירה ?

האם יש לו חסרונות בטיחותיים ?

 

תודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז , לי יש צלון אחורי על כול החלון...עם סמל של פיז"ו :p

אני יכול לציין שהוא יעיל מאוד למניעת שמש ...

( גם למניעת אנשים לחשוק ברמקולים המותקנים אצלך על המגש)

הצלון הוא חד כיווני .. דרך האוטו אתה רואה ללא הפרעה את כול מה שמתרחש

מאחורה ולראות הכול בבירור!

אולם שאתה מסתכל מבחוץ אתה לא רואה כלום!!

זה כדאי !! :painting: |( אייקון של ג יפית )

 

רז, מה השלב הבא ?

שטיחים מגומי שקוף ?

חשבתי מתכת לא? :shock:

פורסם

יש לי כזה, שהגיע מקורי מפס היצור עם האוטו (לנצ'יה תמא). הצלון מוריד את הטמפ' בתא הנוסעים במעט מכיוון שהוא מונע חימום ישיר של השמש.

 

חסרונות יש שניים:

1. קשה לנהג שמאחוריך לראות את הנהג שלפניך (לא מהותי אם בא לך על פגוש אחורי חדש :wink:)

2. קשה לזהות את סוג הרכב שנוסע מאחוריך (די בעייתי בעידן הואסקאר)

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

להפך, שלי יותר בטיחותי.

 

לדבריך, אצלך לא ניתן לראות כלל פנימה, בעוד אצלי רואים משהו (לא ברור כמו שמשה שקופה, אבל משהו). שלך בעייתי יותר אם זה לפניך עוצר פתאום וזה מאחוריך לא שומר מרחק.

 

הבעיה אצלי היא בזיהוי דגמים ממושב הנהג (אין שום בעיה לראות שיש אוטו, אך קשה בתנאי אור מסוימים לראות אם זו קרינה/אבנסיס/אקורד).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כן חלונות כהים זה פיתרון נחמד מאוד רק בעיה אחת

 

הוא לא חוקי :!:

 

אני הייתי הולך על הוילון פשוט בגלל שאין פיתרון טוב יותר .

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

תתקין וילון סטנדרטי (מחורר / רשת) - ובא לציון גואל... זה הפיתרון לנוסעים מאחור עם יכול מסויימת לראות מה הולך מאחור כשנוסעים רוורס או מסתכלים במראה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כנראה שהבעייה אצלך.

אצלי -מה שמאחורה לא מעניין... אתה פשוט לא נוסע מספיק מהר ! :twisted:

 

וברצינות, כאחד שנסע קילומטרז' נכבד על מסחריות למיניהן ,ההרגל הוא לרכז מאמצים במראות הצד ולא באחורית.

אני מניח שאם כל נהגי הרכבים הלא פרטיים מסתדרים ,גם אתה יכול.שים וילון אם זה עושה לך את זה.

פורסם

לא מסכימה, העובדה שנהגי מסחריות חייבים (!) להתמודד עם שדה ראיה מוגבלת לא מצדיקה ללכת ולהגביל לעצמך את השדה בפרייבט.

 

נהגי מסחריות מסתדרים גם אם הצורך לחפש חניה גדולה יותר, האם תתנדב לוותר על חניות באורך 5 מטר? וכאן לא מדובר בנושא של בטיחות.

 

נהגי מכוניות ישנות מסתדרים בלי מראה ימנית (למרות שחלקם הולך ומתקין), האם תוותר על שלך?

 

בעלי רכבים בני כמה שנים "מסתדרים" ללא ABS וכריות אויר, האם תנטרל את שלך?

 

 

טוב, נתתי מספיק דוגמאות. יש כאן סתירה בין נושא בטיחותי לבין נוחות נסיעה. מראות צד, אולי יפצו על חוסר שדה הראיה שלך (וגם אז תוך ויתור מסויים על שדה ראיה בצדדים, עקב כיוון מראות שונה), אבל לא יעזרו לנהג שמאחוריך לראות מה קורה מלפנים, ואתה תהיה זה שהוא יתנגש בו (נכון, דרך השמשה של מסחריות לא ניתן לראות מה קורה קדימה, ושוב אנחנו חוזרים לדוגמאות שנתתי).

 

לטעמי לבטיחות יש קדימות, אבל למען נוחות הנוסעים, כאשר אני כבר כן מסיעה מישהו, שממילא חוסם חלק מהחלון האחורי, אני אשים וילון שניתן להסרה.

 

:mm_yeah: הוצאת לי את המילים מהפה!

 

 

(תחזירי אותן מיד! :shock: )

 

;-)

פורסם

בנסיעה, כל הצלונים, וילונים, צלופחים וויטרינות ששמים בחלון האחורי מפריעים מאוד לרכב שנוסע מאחור.

 

אין מה להשוות.

 

אבל בארץ מעדיפים כנראה הכל מאשר שטמפרטורת תא הנוסעים תהיה גבוהה במעלה.

פיס'ס אוף שיט

×
×
  • תוכן חדש...