Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר שגיליתי שיש לי נזילה רצינית מהמכסה שסתומים החלטתי להחליף אטם....הבעייה היא שלא ידעתי שאסור לפתוח ברגים כשהמנוע חם! ושברתי בורג אחד....לאחר החלפת האטם הנזילה נעלמה קצת אבל נשאר נזילה קטנה מהכיוון של הבורג השבור.....

מה עושים? או מה עדיף לעשות? חשבתי על חילוץ בורג ע"י ריתוך {אני מסגר מוסמך} או קדיחה עם מקדח יותר קטן או משהו כזה והכי גרוע זה לקדוח בבורג עד שהוא יצא ולבצע הברזה עם מברז...

מה אתם מציעים לי לעשות???????

 

***********************בדיוק לפני שבוע בתרד' הזה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1336778&postcount=1

בקשתי ממך לקרוא את עניין הכותרות ולהתייחס בהתאם להוראות!

 

מה קורה?

 

אדגיש: לעניין כותרת כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1254627&postcount=1

 

ועוד: לעניין סימני פיסוק, סימני שאלה ,סימני קריאה , כאן:

סעיף 12 בבקשה:

http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules

 

לא תוכל לקבל כך תשובות. יגאל-סליחה על מחיקת התשובה שלך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...