Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

ב"טעם העיר" רכשתי לי "ינשופון" כיס (50ש"ח) כי חובב אלכוהול הינני וממש לא חובב שלילות רשיון :wink:.

עדיין לא ניסיתי, אבל לפי הפלייר והמוכר המכשיר בעל רמת דיוק טובה והוא דומה לזה של המשטרה ברמתו.

מישהו כאן כבר ניסה אותו?

מישהו יודע על איכות המכשיר ודיוקו?

 

אני אשמח לשמוע חוות דעת ולאחר שאבדוק את שלי גם אני אפרסם את שלי...

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

נשמע מגניב, השאלה אם יעיל. אם כן במחיר הזה זה שווה ביותר- ציוד חובה בכל רכב של בליין מצוי.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שלום חברים

ב"טעם העיר" רכשתי לי "ינשופון" כיס (50ש"ח) כי חובב אלכוהול הינני וממש לא חובב שלילות רשיון :wink:.

עדיין לא ניסיתי, אבל לפי הפלייר והמוכר המכשיר בעל רמת דיוק טובה והוא דומה לזה של המשטרה ברמתו.

מישהו כאן כבר ניסה אותו?

מישהו יודע על איכות המכשיר ודיוקו?

 

אני אשמח לשמוע חוות דעת ולאחר שאבדוק את שלי גם אני אפרסם את שלי...

 

לסלי

 

חבר שלי קנה גם במחיר זהה, והמכשיר סתם חרטא!

אלוהים ברא לכל אדם נתיב

פורסם

זה לא היה נראה שזה עבד משהו בטעם העיר.

אחרי ליטר בירה זה עדיין היה ירוק. אני אישית וויתרתי. זה שהמוכר והפלייר אומר זה לא באמת אומר הרבה.

פורסם

מכרו לך את הדגם הכי פשוט ומעפן שעולה בחו"ל 5 דולר. לא רק שהוא לא מדויק כמו המכשיר של המשטרה, הוא לא נותן בכלל חיווי חוץ מ3 נורות LED מפגרות שלא נותנות לך הרבה מידע.

 

לי יש בדרך לארץ מכשיר שהזמנתי מאיביי, עלה 60 ש"ח (כולל המשלוח), הוא מודד תוצאה מדויקת ונותן לך אותה בBAC.

 

לא שזה נותן משהו כי המגבלה בארץ היא נמוכה כ"כ שאלא אם אתה שוקל 100 קילו ומעלה שתי בירות ואתה כבר מעבר לרמה המותרת. אז המכשיר נחמד כקוריוז ותו לא. אגב, הוא גם משמש כמדחום (מרגש).

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

איפה ניתן לקנות מכשיר בדיקה כזה בארץ?

מהדגם הטוב ולא יקר, כדי לקבל מושג כמה אלכוהול שתיתי והאם אני כשיר לנהיגה?

למרות שאם שתיתי אני לא נוהג.

פורסם

ממה שאני ראיתי לא מוכרים את הדגמים האלה בארץ.

 

יכול להיות שיש את הדגמים היותר משוכללים אבל אלה עולים כבר כמה מאות שקלים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

www.alcotest.co.il

רכשתי את המכשיר (לא את זה שמחזיק מפתחות).

נותן אינדיקציה לא רעה.

כדאי לעשות כמה מדידות -רמת האלכוהול משתנה בהתאם לספיגה שלו. ז"א אם נאמר שתית בירה, חיכית שעה, שתית עוד בירה ומדדת, התוצאה תשתנה כל כמה דקות , בהתאם לספיגה של הבירה השנייה.

פורסם
לי יש בדרך לארץ מכשיר שהזמנתי מאיביי, עלה 60 ש"ח (כולל המשלוח), הוא מודד תוצאה מדויקת ונותן לך אותה בBAC.

יש המון כאלה באיביי. אתה יכול לתת את הקישור המדויק?

תודה.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני קניתי כזה במוטורולה בקרית מטלון בפ"ת וזה אחלה מוצר גם נח לשימוש וגם מאוד שימושי

(אם אתם אוהבים לשתות)

פורסם

שאלה לי אליך -

אם למשל יצאת עם חברים ושתיתם .. אתה לא מרגיש מסובב.. אבל אתה יודע ששתית הרבה.

אז אתה תוציא את הינשופון ותבדוק זאת, נכון?

נגיד ולפיו אתה כשיר לנהיגה.

אתה תיקח את הסיכון ע"פ מוצר שאולי סתם מחרטט משהו כשאתה נושף ותסכן את הרישיון שלך והרבה כסף איתו?

 

אני אישית לא הייתי משקיע עליו גם את ה50 ש"ח. גם לא 40.

משהו שאני לא יודע בוודאות שהוא מדוייק וזהה למה שיש למשטרה, לא הייתי קונה! הרבה חארטה מוכרים בשוק.

GS300.

פורסם

איזה תגובה מוזרה...

"ותסכן את הרישיון שלך והרבה כסף איתו?"

 

כשאתה שיכור לזה אתה דואג? לרישיון שלך? לא לחיים של שני הורים וילדיהם שחזרו מבר מצווה בפ"ת?

×
×
  • תוכן חדש...