Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG או לא DSG, זו השאלה


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחר יש לי נסיעת מבחן על ה- 1.4 DSG TSI, ומבלי להתייחס כרגע לזריזות או "חלקות" הנסיעה שלה (אותן אני מקווה לחוות מחר), יש לי שאלה עקרונית לגבי עצם רכישת רכב עם מנגנון DSG, שאני מקווה שתוכלו לעזור בה, והיא נובעת משני נושאים שונים:

א. אמינות התיבה - ראו קישור לכל מיני תלונות הקשורות בה. יש גם קישורים אחרים למי שמחפש. (נהג מונית בעל סקודה עם DSG סיפר לי על משהו דומה ושכבר הוחלף לו גיר כזה תוך פחות מארבעה חודשים - שאלתי כבר בה"פ את עומר, שעובד בצ'מפיון, אבל הוא לא מכיר את המקרה. אולי כי מדובר בסקודה?)

ב. החלפת התיבה - VW הודיעו שהם מחליפים את התיבה לשבעה הילוכים ולמנגנון קלאטש "יבש", להבדיל מהנוכחי הטבול בשמן. האם יכול להיות שזה קשור ל"בעיות" בנוכחית? (אני מודע לכך שגם הדגם יתחלף עוד מעט, אבל אנחנו רוצים גולף וצריכים אותו עכשיו, כך שזה לא שיקול, רק הגיר - ובעקבותיו המנוע)

 

תודה לעונים.

 

[ואולי הכל נובע מעודף המידע שיש באינטרנט? :shock: ]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא נתקלתי בדיווחים על בעיות מיוחדות בDSG - ותאמין לי שחיפשתי לפני שקניתי כזו. היא לא מושלמת, אבל מספיק קרוב.

 

2. התיבה החדשה קטנה יותר, מה שאומר שהיא גם תתאים לפולו. קלאצ'ים יבשים זה לאו דווקא יתרון - אמנם הם מעט יעילים יותר (אין את ההתנגדות של השמן), אבל הקלאצ'ים הרטובים בDSG הנוכחית אמינים יותר, ולמעשה לא דורשים החלפה לאורך חיי הרכב. גם לא ברור אם כל הדגמים יקבלו את הDSG החדשה - בנתיים מדובר על הפולו וTSI חדש, פשוט יותר, עם 122 כ"ס וללא מגדש על.

 

התיבה לא מושלמת, אבל מול הפתרונות הקיימים (ידני, אוטומטי קונבנציונלי, רובוטי קונבנציונלי) היא פשוט בליגה אחרת. הנה משהו שכתבתי עליה לא מזמן.

 

אל תשכח שגם על הגירים האוטומטיים של VW היו לא מעט טענות (וגם של אחרים, למען ההגינות), כך שזה לא כמו בחירה בין ידני לDSG. גיר אוטומטי גם, לרוב, דורש שיפוץ בשלב מסויים, הDSG לא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת התיבה - VW הודיעו שהם מחליפים את התיבה לשבעה הילוכים ולמנגנון קלאטש "יבש", להבדיל מהנוכחי הטבול בשמן. האם יכול להיות שזה קשור ל"בעיות" בנוכחית? ]

 

לחבר, אני אענה לך בלי ידיעה מבוססת, אלא מתוך אינטואיציה וכך צריך גם להתייחס לדברי:

להערכתי הקלאץ' היבש ישחק הרבה יותר מהר מקלאץ' שטבול בשמן.

עכשיו שים לב, דיסק הקלאץ מורכב משני דיסקים נפרדים שנמצאים על אותה הצלחת. מספיק שאחד מהם ישחק כדי שיתעורר הצורך בהחלפת המיכלול כולו. הדיסקה שתישחק קודם תיהיה החיצונית שדוחפת את הרכב קדימה בתחילת תנועה (הדיסקה של הילוכים 1 - 3 - 5 ). בפקקים המרובים שישנם אינני בטוח שהיחידה הזו תאריך חיים יותר מקלאץ' קונבנציונאלי.

החלפת המיכלול כולו הולך לעלות הון קטן.

כתוצאה מהניתוח הזה אני מצטרף לדעתו של ROEE שלא בטוח שהיחידה החדשה תיהיה טובה במונחים של אמינות ואריכות חיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מוצר, לא משנה מה הוא, יש תקלות.

השאלה היא כמה תקלות מופיעות בכמה יחידות שנמכרו.

 

למיטב ידעתי, אין שום בעיית ייצור ידועה בDSG ותיבות רבות מחזיקות לאורך קילומטרים רבים.

לדוד שלי יש מונית (פאסאט עם DSG) שעברה כבר למעלה מ130 אלף קילומטר ואין לו שום בעיות עם הגיר WHAT-SO-EVER.

 

 

כמובן שתוכל למצוא אנשים לא מאושרים, אבל את זה תוכל למצוא גם בין הקונים של חלב תנובה בסופר - ואתה עדיין קונה אותו, לא ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...