Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעים מאוד, אני חדש פה. כרגע יש ברשותי אופל קורסה 2002 שנקנתה בהלוואה עומדת של ביטוח לאומי. כעת אני יכול להחליף.

אני מחפש מכונית מיני שתהיה חסכונית ואמינה כמו הקורסה. האפשרויות שנראות לי כרגע- פולקסווגן פולו, רנו קליאו החדשה, ופיז'ו 206.

 

על מה הייתם הולכים ולמה?

פורסם

לא ברור התקציב שלך אבל אם אתה מחפש חסכונית ואמינה זה לא פג'ו וגם לא פולו

 

נסה את אחת היפניות, סיריון או יאריס.

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

חבל שכל עולמו של אלעזר מסתכם בטויוטה וחברת הבת שלה - דיהטסו (כמה מפתיעה).

אבי אליהו אולי תציין תקציב,שנתון,העדפת גיר (כי אם אוטומט אז יאריס זה ממש לא זה).

פורסם
לא ברור התקציב שלך אבל אם אתה מחפש חסכונית ואמינה זה לא פג'ו וגם לא פולו

 

נסה את אחת היפניות, סיריון או יאריס.

 

 

טוב הודעות כאלה עולות לי אל העצבים!

 

הייתה לך פעם פזו 206? אפילו כן והיא עשתה לך בעיות זה לא אומר שהם כולם ככה! ובקשר לדלק אתה צוחק עלי?? היא לא חיסכונית??

 

אין לך מושג אל מה אתה מדבר !

 

טוב לבעל השרשור יש לי פזו 206 כבר שנתיים 1.4 גיר רגיל.

 

אוטו מעולה לא הייתה לי אפילו בעיה אחד.. דלק 1-19 1-20.

פורסם

אוטו מעולה לא הייתה לי אפילו בעיה אחד.. דלק 1-19 1-20.

אתה צוחק עלי ? 1-20 ?

איזה מין מכונית זאת..

מכוניות רגילות לוקחות 1-11 1-15 גג

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

 

טוב לבעל השרשור יש לי פזו 206 כבר שנתיים 1.4 גיר רגיל.

 

אוטו מעולה לא הייתה לי אפילו בעיה אחד.. דלק 1-19 1-20.

 

 

תשמע אני קצת מפקפק בנתון הזה, אולי בגלל ששלי עושה קצת יותר בכיון של בין 1-10 לגג 1-15. אבל אם שלך עושה כל כך הרבה אני אשמח לדעת איפה אתה מתדלק.. :wink:

~~~~

 

 

ונחזור לשאלה המקורית, ה206 מתחלפת ל207 ככה שאם אתה קונה חדשה תקח את זה בחשבון, אני לא יכול לספר לך עליה יותר מדי (לא יצא לי לנהוג על אחת כזאת, ואני די בטוח שלרוב הפורום גם לא) מה שכן ה206 רכב נהדר לפי מה שציינת..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

איזה מכונית זאת ?? מכונית שנת 2000 שעברה 40K אוטו שמור חבל אל הזמן.

 

וכן היא עושה 1-20 1-19 רוב הנסיעות הם מאשקלון לתל אביב במהירות ממוצעת של 90 אם פקקים.

פורסם

יש לך 206 עם מנוע של סיריון 1.0?

 

לפותח השרשור, אני חושב שאתה צריך לשקול גם את הסוזוקי סוויפט החדשה

 

השאלה היא מה יותר חשוב לך ואיפה אתה מוכן להתפשר?

haters will hate

פורסם

אם אתה ממהר לרכוש, אז לך על הסוויפט.

 

אם יש לך זמן - חכה לפביה MK2, שתנחת בארצנו בנובמבר :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...