Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי רדיו דיסק של חברת פיוניר מדגם DEH-4900IB .

ברכב יש מקום מאחורהל רמקולים 6.5 אינץ' ומקדימה 5.5 אינץ' (לפי מה שהבנתי מהמתקין) .

 

אני חייב למצוא פיתרון הולם לסאונד הולם , שלא יעלה לי יותר מדי .

האוטו הוא של אחותי ולא שלי והיא דלה בתקציב (מכאן הלגאסי 92 ...).

 

יש לכם המלצות לסט של 4 רמקולים (2 מקדימה ו 2 מאחורה) שיכולים לספק את הסחורה ולתת לי סאונד חזק ? רצוי עם באסים ..

גם אם צריך לערב קומפוננט במקום 2 הרמקולים מקדימה - אפשרי מבחינתי .

 

אני פשוט חייב עזרה , כי יש לי רגישות חזקה מאוד לכל הקטע של מוזיקה ואם אני נוסע באוטו שהרמקולים מסריחים אני פשוט עלול להשתגע להיכנס לחנות הקרובה ולקנות רמקולים שאחר כך אצטער שקניתי אותם ...

 

אז בואו תעזרו לי בנוגע לאוטו הזה , בבקשה ..

 

אודה למי שיענה !

 

תודה .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
ת-ק-צ-י-ב?

 

 

 

 

שחרון

 

וופס , צודק , שכחתי :)

 

500 שקלים .. תקציב דל ..

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

ניתן לקבל פה עזרה ?

עברו 24 שעות ואף אחד לא מגיב ...

 

אולי בכל זאת .. ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

איזה רדיו מורכב? בכל מקרה תחפש יד שניה כי בסכום שלך לא תמצא משהו נורמלי אלה רק זבל סיני ,יש הרבה בפורום שמוכרים יד שניה.

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

יש לך אפשרות להתחיל עם מורל פולס שנע בין 400-550 ש''ח. לך לחנות כלשהי באזורך ותשמע, אם טוב לך סע, ואז לאט לאט תוסיף דברים,

כמו כולנו לא?

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם
איזה רדיו מורכב? בכל מקרה תחפש יד שניה כי בסכום שלך לא תמצא משהו נורמלי אלה רק זבל סיני ,יש הרבה בפורום שמוכרים יד שניה.

 

יש היום משהו שהוא לא Made in China ? אז זהו .. שלא ..

כמעט הכול Made In China .

 

אולי מורל לא , אבל פיוניר כן .

לא משנה , הבנתי את הראש של האנשים בפורום .

 

סה"כ ביקשתי המלצות לרמקולים בסכום הזה , לא ביקשתי שתגידו לי איפה לחפש ..

גם אם זה רק 2 רמקולים , שאפשר לשים מאחורה ולשפר את הסאונד -זה יעזור .

 

אבל הבנתי את הראש של האנשים בפורום , חבל ...

 

דרך אגב , לתגובה של bigyr - ציינתי את הדגם , שים לב במשפט הראשון כתבתי

 

"

 

לאחרונה רכשתי רדיו דיסק של חברת פיוניר מדגם DEH-4900IB

"

 

 

 

שבת שלום .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אולי תציין מהו הסכום המקסימלי מטעמך להשקעה, כך יהיה קל יותר להמליץ לך.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אולי תציין מהו הסכום המקסימלי מטעמך להשקעה, כך יהיה קל יותר להמליץ לך.

 

דני

 

גם את זה כתבתי באחת התגובות ..

500 ש"ח , גג 600 ש"ח ..

האוטו לא שלי, הוא של אחותי , היא די דלה בכסף כרגע ואני יודע שאפשר להשיג משהו ב 500 או 600 שקלים ..

 

אנשים פשוט לא אוהבים לייעץ פה כנראה ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

שמע ידידי אני בפורום כבר מספר שנים וחבל סתם להגיד שאנשים לא עוזרים כי זה לא נכון עליך להבין שבתקציב שלך אין למה לצפות לנפלאות אפילו לא בסאונד מינימלי

אך עם אתה רוצה לשמוע חזק אני ימליץ לך על משהו שאני לא דוגל בו כול כך והוא אופציית הרמקולים 6 על 9 שאותם תשים מאחורה לאחר שהמתקין ללא בעיה יצור לך את המידה המתאימה וזה יעלה לך 450 גג עם עבודה תחסוך עוד טיפה ויהיה לך גם מגבר ותשמע תאמין לי נורא חזק

 

רוצה דגם כך בבקשה

 

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=130665

 

שבת שלום מקווה שעזרתי רק על תגיד שלא עוזרים פה:wink:

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...