Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירדתי רגע אל האוטו בדקתי את האזעקה וחיפשתי את הסוג/דגם שלה.



מסתבר שלא רשום עליה כלום/נאדה/גורנישת.

וגם על השלט לא רשום כלום.

אז אני לא יודע אם זו האזעקה המקורית.

האם יש למישהו פיתרון בשבילי?

 

בתודה

מתן

פורסם

צלם והעלה תמונות של השלט ושל מח / סירנת האזעקה שבתא המנוע.

 

יתכן ונוכל לעזור.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אזעקה מקורית זה בטוח לא....ואם זה משהו שסופק ע"י היבואן זה גם ביזיון....

בכל מקרה נראה צופר יחסית בסיסי לא חושב שמשהו מורכב, מהתרשים שיש עליו אני יכול להניח שיש לו 4 חוטים...לדעתי תרכוש צופר כזה ותתקין >

פורסם

אזעקה מסוג "מודולוס" איטליה. היבואן בזמנו, היה חברת משה בס ובניו .

 

בת 10 שנים לערך.

 

אזעקה שבזמנו היתה מאוד מתקדמת, שלטי רולינג קוד!, אני זוכר בעיות שהיו מחד, מאידך יש מערכות שעובדות עד היום.

 

לאזעקה זו היתה סירנה מקורית מיוחדת !!>>>

הסירנה המקורית שהיתה שם היתה, בתקשורת DATA בלבד, שאם בודקים את החיוט שלה (מי שלא מכיר) עם נורית ביקורת, ישר סיכוי גבוה ביותר לגרימת נזק למוח האזעקה.

 

הסירנה שיש לך כרגע היא סירנה אוניברסלית, והיה צורך להתאים אותה שכן היא איננה בתקשורת DATA .

 

האם היא מצפצפת לפי ההפסקות והבהובים של הווינקרים?

 

בכל אופן, החלף סירנה באם החיבורים החשמליים טובים, התקלות שאתה מציין מתאימות לסוג זה של סירנות אוניברסליות קטנות.

 

אם תרצה סירנה אורגינלית , יתכן שעוד ניתן להשיג.. :wink: , אבל אז יש לוודא שיש את החיוט המקורי המתאים ושלא נגרם נזק, לא יודע אם זה שווה את ההשקעה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...