Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש לי סובארו DL סטיישן 94 1600 ידנית.

לחבר שלי יש גם dl רגילה ידנית עם הגה כוח...ולי אין.

חשבתי אולי אם אפשר לשים לשלי אחד...למצוא בפירוקיה ולשים.

1.נראה לכם שזה אפשרי?

2.מישהו כבר ניסה?

3.כמה צריך לעלות כל העסק?

4.זה לא יגרום לבעיות..מבחינה שזה לא יתאים בדיוק..?

תודה!

מתן

פורסם

לא כדאי.

 

זה כולל מסרק הגה, משאבה וצנרת וזה עסק לא זול. עדיף למכור ולקנות אחת אחרת עם ה"כ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מניח שהרכב שלך מייבוא אישי.

94 זה נדיר ל DL.

בד"כ דגמים מעל שנת 90 כן מגיעים עם הגה כח,לא ברור איך לך אין.

ההבדל בין עם הגה כח לבלי , בסובארו הוא הבדל עצום, עם הגה כח ההגה בסובארו קל,עם הזרת אתה מסובב אותו - ובקלות.

 

הגה כח לסובארו כולל צנרת+משאבה+מסרק ועוד כמה חלקים נילווים.

תוכל למצא בפירוקייה בכ 700-800 ש"ח כולל כל החלקים שצריך.

עניין העבודה יכול להגיע ל 500 שקל,תלוי איפה אתה עושה.

צריך גם כיוון פרונט , עוד 100-120 שקלים.

ואם תתאמץ לחפש, אולי יתמזל מזלך ותמצא גם הגה מתכוונן(היה את זה בדגמים אמריקאים).

 

בקיצור,אפשרי,1500 שקל אתה סוגר את הפרוייקט הזה.

הפירוקיות שאני מתייחס אליהם נמצאות ביאסיף או שפרעם, 15 דקות מהקריות.

 

זה לא גורם לשום בעיות,הכל מתאים אחד לאחד,ממש כמו לגו(כמו כל הרכב הזה).

פורסם

הגה כח לסובארו כולל צנרת+משאבה+מסרק ועוד כמה חלקים נילווים.

תוכל למצא בפירוקייה בכ 700-800 ש"ח כולל כל החלקים שצריך.

עניין העבודה יכול להגיע ל 500 שקל,תלוי איפה אתה עושה.

צריך גם כיוון פרונט , עוד 100-120 שקלים.

ואם תתאמץ לחפש, אולי יתמזל מזלך ותמצא גם הגה מתכוונן(היה את זה בדגמים אמריקאים).

 

בקיצור,אפשרי,1500 שקל אתה סוגר את הפרוייקט הזה.

הפירוקיות שאני מתייחס אליהם נמצאות ביאסיף או שפרעם, 15 דקות מהקריות.

 

זה לא גורם לשום בעיות,הכל מתאים אחד לאחד,ממש כמו לגו(כמו כל הרכב הזה).

 

אתה מאוד אופטימי לגבי המחירים אפילו אם הם מאוטו גנווב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני חי את זה כל שבוע...תאמין לי אני יודע על מה אני מדבר.

ואגב....

אוטוטו אני ועוד חבר מתחילים בפרוייקט זהה לסובארו 86 קופה.

 

יום טוב.

פורסם

סיפור של 1000 ולא כל הנוצץ זהב כמו שאתה מתאר זאת

זה יכול להיות כיף בהתחלה ולתת תחושה של הקלה לנהיגה

אבל זה גם יכול להיות רע מאוד ויכול לגרום לנזק ולבעיות שונות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כיף,הקלה בנהיגה... = זה עולם אחר ,במקום הגה אבנים, יהיה לך הגה חמאה.

 

תוכל לפרט על אילו בעיות אתה מדבר בבקשה?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...