Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם... אני רציתי להיות בטוח שעיני לא מטעות אותי...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

היום ראיתי BMW סדרה 5 מ 2000-2002 (הצורה הישנה) עם אדם בפנים כאשר ההגה בצד ימין (כמו באנגליה ובארצות שהיו באחזקת הבריטים)... לרכב היה מספר צהוב אבל כלל מספרים ואותיות באנגלית (בדיוק כמו באנגליה)...

אני הייתי בטוח שמשרד הרישוי לא מאשר ייבוא של רכבים כאלה לארץ..

משהו שמע או מכיר דבר שכזה?

אני יודע מה ראיתי.. השאלה אם יש לי הזיות (גם אפשרי חח)

יום טוב,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

במהלך נסיעה באוטובוס לפני כחודש ראיתי איזושהי משאית עם הגה ימני. הייתי עסוק מדיי בעצם העובדה שיש לה הגה ימני ועד שנזכרתי להפסיק לבהות בפנים המשאית ולבדוק מה דגם המשאית היא כבר הייתה רחוקה מדיי.

מישהו ראה? יודע? מכיר?

האם החוק תקף רק לרכב פרטי? או גם למסחרי? עד\מעל 12 טון? קצת קשה לי להבין. מה שבטוח זה שהיה למשאית מספר צהוב ישראלי.

פורסם

ישנה גם פרארי 360 עם הגה ימני בארץ .

 

סביר להניח שמאשרים כניסת רכבים כאלו לתקופה של עד חצי שנה ( מס' זר ) , והם לא עוברים ביקורת של משרד הרישוי , או שהם מקבלים אישור נסיעה זמני .

פורסם
במהלך נסיעה באוטובוס לפני כחודש ראיתי איזושהי משאית עם הגה ימני. הייתי עסוק מדיי בעצם העובדה שיש לה הגה ימני ועד שנזכרתי להפסיק לבהות בפנים המשאית ולבדוק מה דגם המשאית היא כבר הייתה רחוקה מדיי.

מישהו ראה? יודע? מכיר?

האם החוק תקף רק לרכב פרטי? או גם למסחרי? עד\מעל 12 טון? קצת קשה לי להבין. מה שבטוח זה שהיה למשאית מספר צהוב ישראלי.

 

גם אני ראיתי משאית עם הגה ימני. זה היה לפני כמה חודשים, אבל לצערי לא הספקתי לקלוט את הדגם...

אם זה עוזר לך, אז זה היה באיזור לוד.

Xbox12341

פורסם

לסיכום, הרכבים עם הגאים ימניים המורשים להיגה בכבישי הארץ:

 

1. רכב זר - לתקופה מוגבלת.

2. מטאטא כביש.

3. רכבים שהיו בארץ לפני התקנת התקנות על האיסור ביבוא רכב עם הגה ימני(ישנם מס' רכבי אספנות כאלו).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הדגם של רוב המטאטאי כביש למניהים הוא של DAF או SCANIA או אפילו MAN.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

לא מובן למה אתם ממשיכים לדבר על מטאטה כביש

זה כמו שאני יגיד עכשיו שראיתי מנוף עם מושב מרכזי כמו במקלארן F1 ולא רק זה , גם אפשר להיסתובב איתו 360 מעלות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לתיירים יש אישור להביא את הרכב שלהם לתקופה של עד חצי שנה

 

כבר זכור במחסום שפעם אחת עבר לי תייר מניו זילנד עם הרכב שלו

אני זוכר שעצרתי אותו ואז לא שמתי לב להגה ושאלתי אותו בשיא טפשותי "איפה הנהג?" ואז שמתי לב להגה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
חוץ מזה שלמטאטאי הכביש יש מספר שחור (לפחות אלו שאני ראיתי)

רכבים עם מס' שחור הם מסוג "עבודה"(טסט נערך ע"י משרד העבודה), תמצא אותו על מטאטא מדרכות.

מטאטא רחוב הוא רכב משא לעבודה עם מס' רישוי "רגיל" ומבצע טסט בכפוף למשרד התחבורה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קטע מטורף

ואנחנו לא מקבלים אישור להתקין פילטר פתוח או להסיר ספסל אחורי!

 

ואיך מתיישב לאנשי משרד התחבורה נהיגה עם הגה ימני עם ההיגיון?

 

נ.ב-לפני כעשר שנים ראיתי טויוטה סופרה שחורה ברעננה עם הגה ימני.בהחלט חוויה בלתי נישכחת,בייחוד שהספוילר שלו היה גבוה יותר מגג הרכב...

פורסם

והיא לא הסופרה היחידה בארץ עם הגה ימני...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...