Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פורד פיאסטה שנת 2000, והידית הילוכים אינה קפיצית. נאמר לי כי ישנו קפיץ שכנראה נשבר או השתחרר מתחת לידית.

פניתי למוסך בכדי להשתמש במגבהה שלהם ואכן פירקנו את הקופסא מתחת לאוטו אך לא היה שם שום קפיץ במוסך אמרו לי כי כנראה הקפיץ יושב בתוך הגיר ולכן יש צורך לפרק את כל הגיר בכדי להתגבר על התקלה. האם יש למישהו מושג האם זהו הפתרון היחידי והאם אכן כך הדבר.

אשמח אם תוכלו לעזור לי אני עובד עצות ונראה לי מוזר שתכננו את הקפיץ בתוך הגיר.

 

תודה מראש,

אמיר

פורסם

לדעתי יש לפרק מכסה עליון, או לבדוק האם קפיץ בשטנגות ההילוכים, לא נשבר או השתחרר.

 

בידית עצמה יש בוקסה אוקולון בלבד. ולא ידוע לי בברור, אך יתכן וניתן לפרק את הידית או מכסה העליון של התיבת הילוכים, ללא פרוק כל התיבה.

המתן למומחים ממני בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל ברצוני לסייג ולאמר שאינני מומחה לתיבות הילוכים וכך יש גם להיתייחס לדברי:

 

ובכן, למיקרא השירשור חלף לי רעיון בראש:

אם הקפיץ שנשבר /השתחרר הוא בתוך תיבת ההילוכים, הרי שהקצה המשוחרר של הקפיץ צריך להיתחכך באחד מגלגלי השיניים שבגיר. לפיכך, היה צריך גם להשמע רעש חריג מתוך הגיר.

 

מאחר והדבר לא קורה אני מניח שהקפיץ הבעייתי ממוקם מחוץ לגיר.

פורסם

קפיציות הידית הילוכים יכולה להכיע מכמה מקומות, בסיס הידית, על המוטות הקישור או פנימית בתוך הגיר שהזו התצורה הנפוצה ביותר. לעיתים יש גם קפיציות כפולה, ז"א גם בתוך הגיר ותגבור נוסף מחוץ לגיר.

 

לא מחייב שאם קפיץ נשבר הוא ימצא את דרכו לתוך גלגלי השיניים מכוון שישנם חללים פנימים בתוך התיבה ששבר של קפיץ עלול למצוא שם את מקומו מבלי לגרום לנזק.

יותר סביר להניח שאין בעיית קפיץ אלא תותב כלשהו, במערכת הידיות ומוטות הקישור, תפוס שגורם לחוסר הקפיציות של ידית ההילוכים.

פורסם
לדעתי יש לפרק מכסה עליון, או לבדוק האם קפיץ בשטנגות ההילוכים, לא נשבר או השתחרר.

 

בידית עצמה יש בוקסה אוקולון בלבד. ולא ידוע לי בברור, אך יתכן וניתן לפרק את הידית או מכסה העליון של התיבת הילוכים, ללא פרוק כל התיבה.

המתן למומחים ממני בנושא.

בברכה

צביקה

 

תודה רבה על העזרה צירפתי קובץ עם תמונה של התיבת הילוכים פשוט לא הבנתי למה הכוונה במכסה עליון של התיבת הילוכים

 

שוב תודה,

אמיר

B5gearbox.jpg

×
×
  • תוכן חדש...