Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, דבר ראשון נעלו לי את הנושא הקודם ולא ממש הבנתי למה אבל קראתי טוב את החוקים והדבר היחידי ששמתי לב אליו זה אולי בגלל פיסוק לא נכון. אז אני כותב שוב:

יש לי שני רמקולים 6*9 300w ושני קדמיים איזה 200 w וסאב 1000w ועכשיו אני קונה מגבר 1000w.

האוטו הוא סקודה פליסיה שנת 99, השאלה שלי היא האם המצבר המקורי של האוטו יחזיק את כל זה או שהוא יחלש מאוד ואני יצטרך מצבר חזק יותר או משהו בסגנון?

תודה לעונים.

פורסם

על פניו לא נראה.

בכל מקרה לתשובה יותר עניינית חשוב שתציין איזה אלטרנטור יש לך, כלומר כמה אפשר הוא מספק?

ציין בבקשה דגמים של הרכיבים כדי שנבין כמה ההספק ה-"אמיתי" שלהם.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

נתחיל מהעניין הפשוט.

אין לך רמקולים של פיוניר של 300W , יש לך רמקול של 40-50 וואט RMS, שזו היחידה שמעניינית אותנו.

כמו כן אין לך רמקולים מקדימה של "איזה" 200 W , אלא 40 וואט RMS .

אלא אם הם עלו כמה אלפי שקלים.

המגבר שנראה לי שאתה חושב שאתה קונה הוא מגבר של 40-50 וואט RMS, שכיוון שהוא כנראה מה שנקרא "זבל סיני" קוראים לו 1000 WATT , מה שפעם הופיע על מערכות מיני לבית P.M.P.O .

אם תרצה הסבר קצת יותר פנימה אתה מוזמן לערוך חיפוש נרחב אני בטוח שיש פה איפשהו.

 

בקיצור אם תחבר מגבר כזה לסקודה שלך המצבר יחזיק.

בנוסף מומלץ כמו שנאמר להביא דגמים שמות וכמה שיותר.

 

אי אפשר לרפא מישהו בטלפון .

×
×
  • תוכן חדש...