Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אני זוכר ששמעתי בזמנו על דבר כזה:

אתה מגיע לנמל, ומחכה. אומרים לך שיש טיסה שיוצאת עוד 20 דקות לYYY, ויש מקומות פנויים. המחיר מגוכח.

אתה באופן ספונטני קונה כרטיס וטס לאן שהמטוס יקח אותך.

אנחנו 3 חבר'ה מהצבא שרוצים לצאת לחופשה כלשהי בחו"ל - והאמת לא משנה לנו לאן.

חרשתי את האינטרנט בניסיון נואש למצוא מידע על השיטה הזאת - אך ניסיונותיי עלו בתוהו.

האם מישהו שמע יכול לאשש/לאשר את המידע הנ"ל?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

בוודאות אני יודע שפעם אחת דוד שלי טס לאמסטרדם הלוך חזור במשהו כמו 50-70$!

בדוק העניין.

לא יודע מה הפרוצדורה המדוייקת אבל סביר להניח שפשוט ניגש לאחד מהסוכנויות נסיעות שיש בנתב"ג.

פורסם

עד כמה שאני זוכר משירותי הצבאי (לא כזה מזמן)

כדי לצאת מהארץ בתקופת הצבא צריך אישור ויעד

אם אתה לא יודע לאן ולכמה זמן, אתה לא טס לשום מקום

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
עד כמה שאני זוכר משירותי הצבאי (לא כזה מזמן)

כדי לצאת מהארץ בתקופת הצבא צריך אישור ויעד

אם אתה לא יודע לאן ולכמה זמן, אתה לא טס לשום מקום

 

 

זה לא בעיה. אתה נותן טווח תאריכים והרבה הרבה מדינות. עשיתי את זה כבר, זה לא בעיה.

אבל זאת לא השאלה שלי!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

השיטה שאתה מדבר עליה נקראת airport sale - כלומר מכירה בשדה"ת.

ניתן לעיתים, ואני מדגיש לעיתים, להשיג כרטיסים בעלות מוזלת של כ 25% מהמחיר הזול ביותר שתמצא בשוק, אבל זה גם אומר להגיע לשדה ולקחת בחשבון שאתה יכול לחזור כלעומת שהגעת.

הכרטיסים האלו הם בדר"כ ליעדים זולים וקרובים כגון : יוון,תורכיה,בודפשט,פראג ...

לרוב יעדי אירופה ובטח הרחוקים יותר המחיר הוא בדר"כ יקר יותר מהמחיר הרגיל.

 

לסיכום : אני לא חושב שזה שווה,שב בבית על הרשת,תמצא דיל שקולע לטעמך ולתקציבך וסע לשלום.

 

יוסי.

 

גילוי נאות : הכותב הוא עובד חברת תעופה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תנסה מחירים של www.ypaymore.co.il

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ליעדים רחוקים גם כך מאוד קשה להשיג כרטיס.

ועוד מראש מוכרים כרטיסים ב-overbooking.

אני מה זה אופתע אם ברגע האחרון ייתגלה שיש להם מקומות פנויים..........

 

אבל האמת שגם אני נזכר בכנה טיסות לאירופה שהיו די דלילות.

אבל הרוב היו דחוסות עד אפס מקום........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...