Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב הוא 306 1.8 ידני שנת 94.

אתמול בנסיעה בלילה, לאחר עמידה ממושכת לאורך כל היום של הרכב, מיד לאחר הפעלת המפשיר אדים לשמשה הקדמית התחלתי להריח ריח של משהו שרוף, שכנראה הגיע מפתחי האיוורור.

אחרי שעצרתי את הרכב ופתחתי מכסה מנוע לא ראיתי שום סממן של משהו לא תקין (מים, שמן וכו').

בנסיעה עצמה לא הייתה התחממות או כל נורת אזהרה כלשהי.

היום אבא שלי נסע ברכב, הריח ריח זהה, ואמר לי שהוא ראה מתחת לרכב כתם קטן של משהו שמנוני ומסריח.

 

אני חשדתי אתמול במשהו במדחס או בחלק אחר במזגן, ועכשיו הכתם הזה לא עושה לי סדר..

(הרי במזגן יש גז, לא? איך הגענו עכשיו לכתם נוזלי?)

 

עזרה בזיהוי מקור התקלה יתקבל בברכה.

 

כמו-כן, כדי לא לקחת סיכון מיותר ולשרוף את המדחס, אני רוצה לנתק את הפיוז שלו.

האם מדובר בפיוז הנמצא בקופסה השחורה מצד ימין למצבר? (מסומן הסימן המוכר של ה-AC בסגנון כוכבית/פתית שלג כזה)

 

תודה.

אמיר.

פורסם

תודה רפי.

זה מאשש את החשד שהתפוצץ צינור כלשהו במערכת המזגן.

כנראה שהתחממות השמן הזה זה מה שגורם לריח מסריח של משהו שרוף.

בכל מקרה ניתקתי את המדחס עד שאגש לטכנאי מיזוג לרכב.

פורסם

המצב אגב גרוע משחשבתי.. אי אפשר לראות כלום מבעד לשמשה הקדמית ולא ניתן לנקות את אלא בידיים וגם זה לא עוזר :?

פורסם

אוקיי,

הרכב הגיע למוסך "חיש-קור" בחדרה.

 

התקלה:

רדיאטור פנימי סיים את חייו.

הריח המסריח היה הפרסטון הנוזל.

 

מחיר התחלתי לתיקון: 1400 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

איני משתמש באופציית החימום הפנימי ברכב מעולם וכמו-כן אני משער שלאחר פירוק, הדשבורד לא יחזור למקומו המקורי..

לכן העדפתי שלא להחליף את הרדיאטור.

הרכב נכנס למוסך הקבוע שלו, שם יבוטל הרדיאטור המקורי וישאר במקומו.

 

עצות?טענות? הצעה אחרת?

 

תודה,

אמיר.

פורסם

מכיון שאנחנו כבר בסוף החורף אז לא נורא אם מדי פעם יהיה לך קר ויהיה לך קשה להסיר את האדים שעל השמשה הקדמית

ותוכל תמיד בעתיד, אם תרצה, לבצע את החלפת רדיאטור החימום הפנימי.

מקצוען טוב מפרק ומרכיב הדשבורד בצורה יפה ומקורית.

בברכה - רפי לין :-)

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

**עדכון**

 

כאמור, לפני מעט יותר מ-8 חודשים סיים הרדיאטור הפנימי את חייו ב-306 שלי.

מכיוון שהיה סוף החורף ביטלתי את הרדיאטור ושמרתי את רוע הגזרה לחורף הבא.

אז הנה הוא מגיע, וכחלק מהפדנטיות שלי אני מיישר קו לקראת החורף (צמיגים חדשים הוחלפו גם היום)- זמן להחליף את הרדיאטור.

 

הרכב הגיע למוסך "חיש-קור" בחדרה היום בבוקר.

למזלי, אני הייתי הרכב היחיד שהגיע היום ומכאן שכל 3 העובדים התעסקו יחדיו ברכב שלי.

כ-3.5/3 שעות של עבודה (עם הפסקות), פירוק של הדש-בורד, החלפת הרדיאטור, בדיקות שונות וואקום למערכת הקירור והכל תקין כמו חדש.

במוסך גם סידרו לי בעיה קטנה שהייתה ביוניט הפעלה של כפתורי המיזוג ללא תשלום נוסף.

על הדרך ביצעתי ריקון והחלפה של מי הקירור לאנטי-פריז "פרסטון" חדשים וטריים (גם הנוזל הקודם היה של פרסטון).

 

הצמיגים שהותקנו הם צמיגי פאלקן ZE326 טריים לחלוטין- הם החליפו יוקוהמה A539 נהדרים.

 

נשאר רק החלפת דיסקים ורפידות ואני מסודר לחורף 8).

 

חורף בטוח ורגוע לכולם.

פורסם

המחיר נותר כשהיה? 1400 מצלצלים?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אחרי הנחה וקיזוזים יצא כ-1500 ש"ח.

את מי הקירור (100 שח) אני שילמתי מכספי (לא הייתי מוכן שהוא ישים לי את המים בצבע ירוק שיש להם במוסך).

×
×
  • תוכן חדש...