Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוילאובר ל-BMW E36.


Roy
שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני זוכר שאמרת לי את זה, גם אני תכננתי על אותו הסט.

הבעיה היחידה מבחינתי, שסט כזה יעלה כמו קוילאוברים איכותיים מחו"ל.

כאן היה השיקול שלי, אם קוילאוברים יתנו לי נוחות זהה והתנהגות משופרת, עדיף אותם.

השלב הבא יהיה אנטירולים. קודם צריך להוציא את הרכב ולהכניס טורבו (יותר נכון, להוציא את הרכב הראשון, ואז יגיע תורו של זה).

גולן, התושבות שאתה מדבר עליהן אלו התושבות שיושבות בחלק הפנימי של המשולש?

החלפה לחדשים מספיקה, או שעדיף מפוליאוריטן? כבר החלפתי את הקידמיים (עם המשולש).

 

רן, החלק האחרון שהזכרת זה לכיוון קמברים? זה?

ד"א, המושב האחורי מחכה לך שתבוא לקחת אותו, אם אתה רוצה.

 

 

ROY

 

כשביקשת עיצה החסרת את המידע הזה על השתלת טורבו וזה משנה את כל התמונה!!!.

אתה קורב לוודאי תצטרך קפיצים קשים מאוד כדי למנוע את SQUAT רציני מאחורה עקב העברת משקל קיצונית תחת האצה.

אולי תוכל לתת עוד פרטים על הסט-אפ?

הבושינג שאני מדבר עליהם מקדימה:

 

imgdsply.cgi?pn=31129059288-M10

 

 

ואחורה:

 

imgdsply.cgi?pn=33322228153-M69

 

אגב, למה אתה צריך את הזרועות קאמבר? הם לא כל כך זולות אתה בטח יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ROY

 

כשביקשת עיצה החסרת את המידע הזה על השתלת טורבו וזה משנה את כל התמונה!!!.

אתה קורב לוודאי תצטרך קפיצים קשים מאוד כדי למנוע את SQUAT רציני מאחורה עקב העברת משקל קיצונית תחת האצה.

אולי תוכל לתת עוד פרטים על הסט-אפ?

הבושינג שאני מדבר עליהם מקדימה:

 

imgdsply.cgi?pn=31129059288-M10

 

 

ואחורה:

 

imgdsply.cgi?pn=33322228153-M69

 

אגב, למה אתה צריך את הזרועות קאמבר? הם לא כל כך זולות אתה בטח יודע.

 

 

השאלה המקורית של רועי נבעה מהצורך לבחור בסט-אפ בעל איזון התנהגות/נוחות מקסימלי. ללכת ולהתייחס לנתון כח כאל נתון בבחירת רכיבי שיכוך, שגוייה ולא רלוונטית.

העברת משקל תחת האצה? לא זכור לי שהוא אמר שהוא בונה את הרכב למיאוצי דראג.

שיוותר על קפיצים וירתך את המשולשים והזרועות האחוריות למרכב...squart הוא בטוח ימנע :roll:

 

הבושינגים שציינת חלולים ולא יתנו הרבה למעט חידוש בושינג בלוי. נכון, הם נוחים יותר, מעבירים פחות וויברציות למרכב הרכב אבל כל זה לא רלוונטי למקרה הספציפי.

זה מה שיש אצלי ברכב, בושינגים פולי מבית fulcrum האוסטרלית. ממליץ בחום...

 

אם הוא מנמיך את הרכב, כדאי ואף רצוי לרכוש את זרועות הקאמבר כדי לקזז את העליה בזווית הקאמבר השלילית. הלוואי עלי פתרון כזה פשוט מאחור...נסה לכוון קאמבר מאחור ב-E30/TI/Z3 :(

 

בידידות,

רן

motorica.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראוי לציין כי בקומפקט הכיול המקורי הוא לא ספורטיבי ולכן רך ,

ומהלך מתלה יחסית ארוךאם תשווה לE36 שלך,

כלומר רן אמור לחוות שינוי גדול יותר (לטובה בהתנהגות ולרעה בנוחות) ,

מאשר אתה תרגיש על אותו סט מתלים ב325(כמדומני) שלך.

 

לכן ההנמכה בקומפקט הייתה בגדר MUST(ולא המסטיק:wink: ).

 

ההנמכה ממש לא היתה בגדר MUST. פשוט לא מצאתי קפיצים עם נתון KG מתאים לא מקוצרים.

כעקרון אני לא מאמין בהנמכה, לפחות לא במקומות בהם אנו נוהגים. ניתן להגיע לתוצאות מעולות בדרכים אחרות ולוותר על "התענוג".

 

ההתנהגות לא השתפרה אלא השתנתה לחלוטין והביאה לרכב שונה לגמרי אבל ממש לא רק בזכות הבולמים/קפיצים. על הדרך הנוחות השתפרה פלאים! אבל אני משייך את זה לבולמים עייפים.

למרות הקשיחות ומרחק הגחון הצנוע הרכב מגהץ בורות ופסי הרעדה בצורה מעוררת השראה. כל הכבוד לבילשטיין!

 

רן

motorica.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולן, הטורבו הוא לבינתיים, מדובר על 320 עם 150 כ"ס על כמעט טון וחצי.

המטרה להגיע לאזור ה-220 כ"ס (לפי הנתונים, מנועי L6 מוסיפים באזור ה-50% להספק בגדישה של 0.5-6).

פחות או יותר 328 עם יותר מומנט.

הרכב השני עם ה-PSS9, זה M3. בשידרוג תמידי.

 

עוד נתון שיכול לעניין, הוא לבניה העתידית.

בפרונט של האוטו ישכון מנוע שכבד יותר מהנוכחי ב-20-90 ק"ג (תלוי איזה דגם אני אשיג).

האם יהיה צורך בהחלפת קפיצים או בולמים בהתאם? במקרה וזה יהיה תוספת של 25 ק"ג, לא נראה לי, אבל בתוספת של 90?

 

הזכרתי את זרועות הקאמבר כשאלה לרן, פשוט לא הבנתי לאיזה חלק הוא מתכוון.

רן, אני מבין ממך שההמלצה שלך היא לכיוון ה-B8+אייבך, אפילו מול PSS רגיל.

אני אתחיל מהבולמים, כי הם במצב קטסטרופלי (לא נראה לי שהחליפו אותם אי פעם ברכב).

זה תיקון/שידרוג הכרחי.

 

את רביעיית הבוקסות אני אזמין מחו"ל, המחירים שלהם לא נוראים בכלל, מפוליאוריטן.

 

גולן, מה המחיר שאתה יכול להשיג ל-BASIC, ממה שבדקתי, המחיר הוא כ-$900.

אתה מכיר חנויות זולות יותר? אופציות טובות יותר? אשמח לשמוע, אפילו בה"פ אם יותר נוח.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה המקורית של רועי נבעה מהצורך לבחור בסט-אפ בעל איזון התנהגות/נוחות מקסימלי. ללכת ולהתייחס לנתון כח כאל נתון בבחירת רכיבי שיכוך, שגוייה ולא רלוונטית.

העברת משקל תחת האצה? לא זכור לי שהוא אמר שהוא בונה את הרכב למיאוצי דראג.

שיוותר על קפיצים וירתך את המשולשים והזרועות האחוריות למרכב...squart הוא בטוח ימנע :roll:

הבושינגים שציינת חלולים ולא יתנו הרבה למעט חידוש בושינג בלוי. נכון, הם נוחים יותר, מעבירים פחות וויברציות למרכב הרכב אבל כל זה לא רלוונטי למקרה הספציפי.

זה מה שיש אצלי ברכב, בושינגים פולי מבית fulcrum האוסטרלית. ממליץ בחום...

רן

 

תלוי בתוספת כח, אני מבטיח לך שרכב הנעה אחורית עם תוספת סוסים נכבדה לא יסע ישר תחת האצה עם מתלים מקוריים.

הצעתי את מה שהצעתי בהסתמך של נתונים מקוריים. ROY לא סיפק שום מידע על תוספת כח עתידית ולא משנה אם משמעותית או לא ולכן הסרקזם שלך לא במקום.

בידידות

גולן

 

גולן, הטורבו הוא לבינתיים, מדובר על 320 עם 150 כ"ס על כמעט טון וחצי.

המטרה להגיע לאזור ה-220 כ"ס (לפי הנתונים, מנועי L6 מוסיפים באזור ה-50% להספק בגדישה של 0.5-6).

פחות או יותר 328 עם יותר מומנט.

הרכב השני עם ה-PSS9, זה M3. בשידרוג תמידי.

 

עוד נתון שיכול לעניין, הוא לבניה העתידית.

בפרונט של האוטו ישכון מנוע שכבד יותר מהנוכחי ב-20-90 ק"ג (תלוי איזה דגם אני אשיג).

האם יהיה צורך בהחלפת קפיצים או בולמים בהתאם? במקרה וזה יהיה תוספת של 25 ק"ג, לא נראה לי, אבל בתוספת של 90?

 

הזכרתי את זרועות הקאמבר כשאלה לרן, פשוט לא הבנתי לאיזה חלק הוא מתכוון.

רן, אני מבין ממך שההמלצה שלך היא לכיוון ה-B8+אייבך, אפילו מול PSS רגיל.

אני אתחיל מהבולמים, כי הם במצב קטסטרופלי (לא נראה לי שהחליפו אותם אי פעם ברכב).

זה תיקון/שידרוג הכרחי.

 

את רביעיית הבוקסות אני אזמין מחו"ל, המחירים שלהם לא נוראים בכלל, מפוליאוריטן.

 

גולן, מה המחיר שאתה יכול להשיג ל-BASIC, ממה שבדקתי, המחיר הוא כ-$900.

אתה מכיר חנויות זולות יותר? אופציות טובות יותר? אשמח לשמוע, אפילו בה"פ אם יותר נוח.

 

אני מסכים שתוספת משקל בחרטום תדרוש קפיצים קשיחים יותר. אתה כל הזמן מטפטף מידע שמגביר את הסקרנות שלי. אולי תספר לאן פניך מועדות עם הפרוייקט ואיזה M3 יש לך. ( לא ידעתי שיש M3 E36 בארץ).

אני לא יודע כמה יצא ה BASIC אחרי מיסים ומשלוח אבל 900$ זה מחיר סביר.

 

גולן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...