Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן מה שלומכם ?

יש לי טויוטה קורולה 95

וכרגע רכשתי מגבר JBL GTO 75.4

 

אני מעוניין ברכישת קומפוננטים לרכב שיהיו מקדימה.

אני מתעניין בקומפוננט של מורל .. דגם פולס

 

אתמול יצא לי ללכת למקום שמתקינים מערכות לרכב והבן אדם אמר לי שיצא סדרה חדשה למורל שנקראת טמפו

ושזה הסידרה החדשה של מורל ושזה אחלה של דבר

 

המורל פולס עולים אצלו 600 ש"ח

והמורל טפו עולים אצלו 800 ש"ח

 

רציתי לקבל ממכם חוות דעת על הקומפוננטים שמוצגים כאן

מה טוב ומה רע ומה כדאי והאם זה משתלם מבחינה כספית

 

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

אני מציע לך לשמוע את שניהם, בעיקרון הטמפו באים "להחליף" את הפולס. אין לי ניסיון עם טמפו, אבל יש לי את הפולס ואני מרוצה מאוד.

בקיצור תשמע לפני שאתה מתקין.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

ומה בערך המחירים של הפולס ?

ואיפה אתם מציעים להתקין שלא יהיו בעיות והכל יהיה זהיר ובטוח

 

באזור רמת גן והסביבה ..

פורסם

הפולס עולים 550 ש"ח:

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

 

יש כאלו בפורום שאומרים שניתן להשיג ביותר זול... חארטה.

ואם כן, שיפרסמו את החנות הזו (חנות לגיטימית ולא איזו באסטה בתל אביב)

לכן, אם הוא מציע לך ב 600 והמחיר כולל התקנה - לך על זה (בהנחה וזה מתקין שנראה לך מקצועי ואדיב)

 

זו דעתי.

פורסם

המוכר נראה מבין עיניין..

נכנסתי אליו לרכב שיש לו הונדה סיויק והוא השמיע לי ושומעים ממש טוב ונקי וכמו שצריך

וה350 שקל האלה כוללים גם התקנה של המגבר שלי .. שהוא בהתקנה מכליל גם את הכבלים האלה שצריך

 

RCA אם אני לא טועה?

אם כן תקנו אותי

וכולל התקנת הקומפוננט

פורסם
אני מציע לך לשמוע את שניהם

בקיצור תשמע לפני שאתה מתקין.

 

ההמלצה הכי טובה שניתן לקבל במקרה כמו שלך.

 

ההמלצה הכי טובה שניתן לקבל בכל מקרה.

רציתי רק לדעת, מאיפה קנית את הJBL ??

פולס עולים באיזור ה500, ראה www.zap.co.il !!!

פורסם

רציתי רק לתקן

 

אני לא יודע איפה עורכים פה בפורום =/

אבל הדגם זה מורל טמפו

 

בטעות רשמתי טפו :oops:

 

המגבר ניקנה בדיוטי פרי

פורסם
רציתי רק לתקן

 

אני לא יודע איפה עורכים פה בפורום =/

אבל הדגם זה מורל טמפו

 

בטעות רשמתי טפו :oops:

 

המגבר ניקנה בדיוטי פרי

חשבתי שכבר שמעת אותם ונתת להם כינוי "טפו" מרב שהם גרועים :lol:

כמו שנאמר, תשמע, תחליט, אם המתקין נראה מקצועי [(זה בכלל לא קשור לאיך שומעים אצלו ברכב או איזה רכב יש לו)תבקש ממנו לראות התקנות שהוא עשה, או שתבדוק חוות דעת לגביו כאן בפורום], שווה בהחלט 600 ש"ח + התקנה, רק אם היא מקצועית.

לא הבנתי מהודעה שרשמת קודם. האם הוא מבקש תוספת של 350 ש"ח כדי להתקין את הקומפוננט + המגבר?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אוקיי בוא נסדר את העיניינים

 

הקומפוננטים של המורל פולס עולים 600 שקל

והמורל טמפו עולים 800 שקל

 

אצלי כאן בבית יש מגבר של JBL שרכשתי בדיוטי פרי

 

באתי לבן אדם , מי שגר ברמת גן אוליי מכיר את המקום זה נימצא על ז'בוטינסקי למקום קוראים

star מערכות ז'בוטינסקי 145 ר"ג

 

הוא אמר לי שהקומפוננט עולה ככה וככה מה שרשמתי למעלה

ההתקנה של המגבר והקומפונננט שזה כולל את הכבלים האלה שצריך למגבר הכל כולל הכל כל ההתקנה תעלה לי 350 שקל

 

עכשיו זה יותר ברור ?

×
×
  • תוכן חדש...