Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה קומפוננט????

איך הדגם של הרדיו דיסק של סוני mp-70????

המלצות לגבי סאב ומגבר ברמה טובה????

איך הרמקולים של פיוניר 300 וואט בתור רמקולים אחוריים????

מצטער על כמות השאלות אבל אם מישהו יוכל לענות אני אשמח

תודה

RSi

פורסם

אם אני לא טועה, חברה אמרו שהרמקולים 300 של פיוניר יצאו לא טובים... ה-330 יותר טובים... (וזה במיקרה מה שיש לי ברכב... :wink: )

פורסם
אם אני לא טועה, חברה אמרו שהרמקולים 300 של פיוניר יצאו לא טובים... ה-330 יותר טובים... (וזה במיקרה מה שיש לי ברכב... :wink: )

 

בדיוק הפוך

ה330 על הפנים וה300 נחמדים מאוד

פורסם
מה זה קומפוננט????

איך הדגם של הרדיו דיסק של סוני mp-70????

המלצות לגבי סאב ומגבר ברמה טובה????

איך הרמקולים של פיוניר 300 וואט בתור רמקולים אחוריים????

מצטער על כמות השאלות אבל אם מישהו יוכל לענות אני אשמח

תודה

 

קומפוננט, זה סט רמקולים שכל אחד מהם נפרד מהשני שלא כמו רמקול קואקסיילי שבו הטוויטר ממוקם מעל הוופר.

מה התקציב שלך לסאב ולמגבר?

×
×
  • תוכן חדש...