Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועיים שלושה, כאשר יצאתי מהחניון של הבנין שלי, אז שמעתי נקישות מאיזור הבולם/פקיץ ימני קידמי.

היציאה מהחניון היא בעליה ואז כאשר יוצאים מהחניון לרחוב אז גם היציאה מהרחוב בעליה (רחוב ללא מוצא).

חשוב לציין כי אני שומע את הנקישות האלו רק כאשר אני יוצא מהחניון (משמע בעליה) ואז האוטו קר או כשיש עליה (ולא בכל עליה זה משמיע).

מה לדעתכם זה יכול להיות? תושבת ימנית קידמית של הבולם/קפיץ? קפיץ? בולם?

חשוב גם לציין כי אלו הבולמים והקפיצים המקוריים של האוטו (ליאונה 92).

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

נסה לבדוק את העניין כאשר אתה חוזר הביתה.

 

כנס לחניה וצא שנית - תראה אם הרעש חוזר על עצמו או לא.

 

לעיתים קורא שהמהלך הראשון של הבולם מעט חופשי (עד שעובר השמן במעברים ואז הכל עובד חלק).

 

מה שכן, סביר להניח שהבולמים שלך כבר מתים.

בנוסף לנ"ל - אם הרעש עדיין קיים עלייך ללכת לבעל מקצוע שיבדוק את תושבת הבולם והמשולש התחתון + הבולם עצמו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרעש עדיין קיים וזה קורה כל פעם כפי שרשמתי.

האם כדאי ללכת לאחד מהמוסכים המורשים של סובארו בחיפה?

האם מישהו התנסה/שמע ביקורות למיניהן על מוסך מישל, ד"ר סובארו וכו...?

האם כדאי נבושא הנ"ל לגשת למוסך המרכזי בהרצליה?

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

האם התכוונת בגלל שלדעתך הם גרועים אז לחהליף אותם או בגלל שכבר עברו הרבה שנים?

 

דבר שני, האם הנקישות הללו הן מהבולם עצמו? או מהקפיץ? לפי דעתכם...

 

דבר שלישי, אם צריך להחליף בולמים/קפיצים מה מומלץ?

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

איזה דגם הם הבולמים המקוריים?

האם זה שונה בין דגם הסדאן/קופה/סטיישן?

האם הם גז או שמן? (אין לי שמץ של מושג בכלל לכן אני שואל)

 

כמה לפי דעתך עולה רביעיית בולמים חדשים מקוריים?

 

ומה לגבי הקפיצים? האם אותם גם צריך או שלא?

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

כולה סובארו לאונה, תבוא למוסך עלי בחילף, והוא יתקן לך אותה.

 

אני ממליץ על מוסך מומחה לסובארו "איציק" בראשון :lol:

 

ד.א.

אנחנו החלפנו את הבולמים האחוריים (למקוריים) ב400 ש"ח כולל עבודה.

פורסם

הבולמים האחוריים בלאונה מאוד זולים (גז-שמן) - ובכלל, ב 90% מהמכוניות הבולמים האחוריים זולים מהקדמיים והעבודה קלה יותר (מניסיון).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...