Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוק פגוש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם משהוא יודע אייך לכל הרוחות מפרקים את הפגוש הקדמי בקלאו 94.

 

רעיונות ועצות יתקבלו בברכה.

 

אני רוצה לשלוח את הפגושים לצביעה.

האם משהוא יודע היכן כדאי לעשות את זה? וכמה זה עולה?

 

תודה

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

אני צבעתי את הפגושים שלי...

המוסך פירק לי את הפגושים וגם צבע...

רצו 1000ש"ח.

אבל רק לאחר וויכוחים רבים איתו...

700 ש"ח. :lol:

 

תלך למוסך פחחות וצבע ותשאל כמה הם רוצים על צביעה של הפגושים וה"גריל"של הקליאו...

 

ותשאל אותו אם הוא יקח לך פחות אם תפרק בעצמך...כי בדרך כלל הם לא מתעסקים עים פירוק.

קח תמונה...

http://www.pbase.com/image/17600399

נינג'ה לבנה!

פורסם

אחי יצא אצלך יפה.

 

אבל האם הצביעה איכותית ומחזיקה הרבה זמן מעמד?

 

אני שונא פרוקים והרכבות במוסך בד"כ הם מפשלים. מרביחים ברגים נשבר להם החלק היה יבש וכו...

 

אפילו ברדיו מילאנו ב"ב שנחשב לטוב. התקנתי אצלו דיבורית והוא עיקם לי את הפלסטיקים בצד שהתקין את האנטנה ללא צורך (עבודה גרועה לטעמי).

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

×
×
  • תוכן חדש...