Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

tri wire - חיבור שלושה חלקים באופן פסיבי דרך הקרוס , אבל שכל אלמנט יקבל הגברה מערוץ אחר

 

עם מה שיש לי בבית אני יכול לתת דוגמא רק ל BI-WIRE

אבל אתה תבין

 

סה"כ הבאתי לדוגמא את הקרוס MX 22E שהוא משמש לשני חלקים של אילייט.

 

בעוד הגברה פאסיבית משתמשת בערוץ אחד בלבד של המגבר לשני האלמנטים [וופר טוויטר]

או במקרה של שלושה חלקים , ערוץ אחד במגבר לשלושה חלקים [בעזרת גישורים מתאימים בקרוס]

ראה תמונה [הגישורים נועדו על מנת לחלק את ההספק בין שני\שלושת החלקים]

קח בחשבון שאני מדגים על שני חלקים , אבל תשליך את אותו הדבר על קרוס של שלושה!]

 

P1020003.jpg

 

הגברת BI-WIRE תתבצע כך שמורידים את הגישורים מהקרוס, ומשתמשים בשני ערוצים של המגבר על מנת להגביר את האלמנטים [או שלושה ערוצים בסט שלושה ערוצים!]

כלומר , ערוץ לוופר בנפרד , וערוץ לטוויטר בנפרד [ומיד אם שלושה חלקים]

 

P1020002.jpg

 

בתצורה זו , אתה תוכל לנצל את הסט בצורה טובה יותר מפאסיבית לחלוטין , אך עדיין עם מגבלות החיתוך של הקרוס , וגם במידת מה ההגנה של הקרוס.

 

מקווה שעזרתי

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
מה בנוגע TRI-WIRE? למה אף אחד לא הציע את זה

שעדיין ישתמש ב"הגנה" של הקרוס, אבל יגביר אותם כמו שצריך.תגיד ממתי קרוס נותן "הגנה"? הרי יש אנשים שקבעו "נחרצות" כי הטוויטרים של מורל "נשרפים" והם השתמשו בקומפוננט עם קרוס פסיבי . מה שאומר שעם התקנה לקויה/כיווני גיין/ וכו' ניתן לשרוף קומפוננט גם עם קרוס אקטיבי

 

למשל , על מנת להגביר וופר + מידריינג' של ה K3P תצטרך מיני-בלוק רציני

 

סט שלושה חלקים זה לא משחק

 

תחשוב, ותתכנן הרבה לפני

 

לי כבר נהיו שערות לבנות :)ממה?

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...