Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס או ב.מ.וו ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד שתיי הענקיות התחרו ביניהן .

ותמיד לא היה ברור מי יותר למעלה ומי יותר למעטה .

 

עד לפניי שנתיים מרצדס תמיד עקפה את ב.מ.וו במכירות (אמנם בשיעור זהיר אבל עדיין) וב 2005 זה השתנה וב.מ.וו מכרה יותר ממרצדס .

 

רציתי לדעת מכול אחד מכם .

 

אם הייתם צריכים לעשות בחירה בין שניי המותגים האלה , במה הייתם בוחרים , מה אתם יותר אוהבים ? , איזה חברה לדעתכם יותר טובה ?

 

 

אני אישית מעדיף ב.מ.וו

לדעתי ב.מ.וו חברה טובה יותר , המנועים שלה מדהימים הטכנולוגיה ברמה אחת מעל כולם

מה גם שב.מ.וו היא חברה עצמאית שנמצאת ברווחים עצומים , לאומת מרצדס שלא בדיוק נחשבת כחברה עצמאית (דיימלר-קרייזלר)

מבחינת חווית הנהיגה לא נהגתי לא בזה ולא בזה אבל נסעתי ב ב.מ.וו סדרה 3 וכמובן הרבה פעמים במוניות מרצדס , וב ב.מ.וו יש תחושה אחרת , תחושה ספורטיבית הרבה נוחיות ותחושה של כוח .

זאת דעתי האישית .

יהיה נחמד לראות מה אתם חושבים .

פורסם

BMW , לא יודע למה , יכול להיות אולי שבגלל לדעתי הבימריות נראות יותר אלגנטיות מאשר ה מרצדס היותר רשמיות וארוכות .

 

מה גם שבגלל ה M5 אני מעט משוחד , אוטו יפייפה !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

תלוי איזו מרצדס, ותלוי איזו ב.מ.וו. תלוי לאיזו מטרה.

לא ממש הבנתי מה מהות השרשור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מרצדס בעיניים עצומות.



קחו את מרצדס מול ב. מ. וו. במפגש פיסגה, מרצדס מוציאה את המקלרן, מה יש לב.מ.וו. להציע ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מרצדס בעיניים עצומות.



 

קחו את מרצדס מול ב. מ. וו. במפגש פיסגה, מרצדס מוציאה את המקלרן, מה יש לב.מ.וו. להציע ?

 

אותה המקלארן שהוציאה בשנות התשעים דגם שנקרא F1 והיה לאחד המוצלחים בהיסטוריה , את המנוע סיפקה לא אחרת מאשר ב.מ.וו .

 

אם אתה משווה לפי מכוניות על הריי שפולקסוואגן לוקחת הריי יש לה את הבוגאטי .

ב.מ.וו יכולה ליצור מכוניות על וככול הנראה גם תעשה את זה (M7 ,M12 )

 

בעבר היה לב.מ.וו M12 .

 

היום באמת אין להם מכוניות על אבל לא לפי זה משווים חברה (לדעתי) .

פורסם

מרצדס מוכרת יותר מBMW כי יש לה פי 2 דגמים ממנה, אז מין הסתם שהמכירות יהיו בהרבה יותר גבוהות.

בכל מקרה, אני תמיד אהבתי את הדור הקודם של BMW, מאז שכריס באנגל הגיע, BMW כבר לא מרגשת אותי יותר.

מרצדס לדוגמא, תמיד אהבתי ותמיד יאהב, למרות השמרנות :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
מרצדס מוכרת יותר מBMW כי יש לה פי 2 דגמים ממנה, אז מין הסתם שהמכירות יהיו בהרבה יותר גבוהות.

בכל מקרה, אני תמיד אהבתי את הדור הקודם של BMW, מאז שכריס באנגל הגיע, BMW כבר לא מרגשת אותי יותר.

מרצדס לדוגמא, תמיד אהבתי ותמיד יאהב, למרות השמרנות :)

 

אם היית קורא למעלה היית רואה ש מ 2005 ב.מ.וו מוכרת יותר ממרצדס .

ומאיפה הגעת לזה שיש למרצדס יותר דגמים ?

למשל לב.מ.וו יש סדרה 3 , אבל יש לה איזה 7 סוגים של סדרה 3 אז זה נחשב גם כדגם ?

פורסם

תבדוק טוב טוב.

למרצדס יש בהרבה יותר דגמים מלBMW.

סדרה 1 3 5 6 7 , X5 X3 Z4.

מול A B C E S CLS SLK SL CLK SLR וטו וכדומה.

יש גם R קלאס עם אני לא טועה.

 

ואני לא מחשיב את מיבאך\רולס או סמארט\מיני.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
עזבו אתכם מזה.

מה הייתם מעדיפים - פרארי או לנבורג'יני?

כולם לכתוב מה הם מעדיפים.

 

תלוי איזו פרארי, ותלוי איזו לנבורג'יני. תלוי לאיזו מטרה.

לא ממש הבנתי מה מהות השרשור.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הייתי מעדיף ב.מ.וו. קודם כל המכוניות שלהם הרבה יותר יפות (אין מה לעשות אני בן 18 וגם הולך לפי הלוק של המכונית) , דבר שני המנוע שלהם שקט ביותר ומה גם שבחו"ל גיסי הסיע אותי על ב.מ.וו דגם 318 שנת 92 והוא הגיע בקלות ל-160 קמ"ש ולא הרגשתי את האוטו, מה שאפילו במרצדס כן תרגיש. ב.מ.וו עדיף. נקודה.

למרות שבמירוצים אני נוהג במקלרן שלי. :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
עזבו אתכם מזה.

מה הייתם מעדיפים - פרארי או לנבורג'יני?

כולם לכתוב מה הם מעדיפים.

 

ZONDA! :D

 

או בקיצור - עברנו את גיל 7 עם השרשורי "מה יותר מגניב" לא?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...