Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול, יש לי דילמה בין פיוניר לקלריון. מכאן זה מתחיל.

אני עומד לפני רכישת hu חדש ואני רוצה לברר כמה פרטים.

ראשית, מה ההבדל בין הדגמים הבאים של פיוניר? dehp6850 ו- dehp680mp ?

בהנחה שהשניים הנ"ל הם בעצם אותו מכשיר אני מבקש להשוות אותו למכשיר של קלריון מדגם dxz646mc מבחינת איכות סאונד כמובן. קלריון מעולם לא הצטיינו בעיצוב לדעתי...

ועוד שאלה קטנה גם לגבי מכשיר של קלריון. מכשיר usb מדגם db566usb. נדלקתי עליו בגלל אופציית הusb בעיקר. יש לציין שכל המכשירים נעים סביב אותו טווח מחירים.

אשמח לתגובות תודה

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

הקלריון יותר טובים מבחינת סאונד נטו , מכול הבחינות . אם לא כ"כ חשוב לך הUSB ואתה יכול להתמודד עם יבוא אישי ,אז אם הייתי במקומך הייתי מוסיף קצת ומיבבא את הקלריון 755 . יש לו DAC 24BIT , והוא יעלה לך בארץ לאחר מיסוי והובלה כ1800 ש"ח

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

yaniv2,

 

אם אתה מעוניין בסאונד נטו, קלריון נשמע יותר טוב מפיוניר. אבל שלא תחשוב שהפיוניר נשמע קטסטרופה, בכלל לא. פשוט הקלריון נשמע הרבה יותר טוב.

 

אם מעניין אותך עיצוב, הנדסת אנוש, ונוחות הפעלה, קח פיוניר.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

א. הנדסת אנוש ותעול היום בקלריון עולהל דעתי על פיוניר.

 

ב.אין השוואה בסאונד, אמינות למקור,ונעמות בין קלריון לפיוניר. פשוט שני עולמות שונים.

ג.ה USB מכשיר מעולה.

ד.מבחינת אמינות שניהם שווים.

פורסם

אני לא מאמין שתבדיל בין HU עם 24BIT DAC לבין אחד שעם 1BIT, פשוט לא מנצלים את זה...

מבחינת עיצוב, נוחות וכל מיני פיצ'רים מהנים (גם אקולייזר וכיוונים) לך על הפיוניר...

מבחינת מותג וסאונד (לא נוח כל כך לשימוש לכן הזכרתי שפיוניר נוחים יותר)לך על הקלריון...

פורסם
אני לא מאמין שתבדיל בין HU עם 24BIT DAC לבין אחד שעם 1BIT, פשוט לא מנצלים את זה...אולי אתה לא אני ועוד איך.

מבחינת עיצוב, נוחות וכל מיני פיצ'רים מהנים (גם אקולייזר וכיוונים) לך על הפיוניר...

מבחינת מותג וסאונד (לא נוח כל כך לשימוש לכן הזכרתי שפיוניר נוחים יותר)לך על הקלריון...

:smilecolr

פורסם

הוויכוח על זה ביני ובין איל היה כבר.

 

אני השתמשתי והחלפתי ועשיתי ובדיקות עיוורות.

ללא שום קשר מבחינה של קריאת החומר הפיזי של D/A שונים שקיימים ולימודים בנושא יש הבדל גדול.

פורסם
טוב, מבחינתי זה לא הפי'צר שבגללו הייתי בוחר לא?!!! הרי כולם יודעים שדגימה רגילה של דיסק נחותה מאנלוגי טוב , ואחת הסיבות זה ה16 BIT ולא משנה אם קוראים לזה 1 BIT או שם אחר , אז לבוא ולומר שאין הבדל אם הדגימה היא ב96 קילו וב24 ביט לעומת 16 ב48 . זה לומר שאו

1 -שאין לך אוזניים טובות או

2 -שהמערכת שלך לא בנויה בצורה טובה

3 - אין לך מספיק בידוד שתוכל לשמוע את ההבדל HU...

הנך רשאי לומר מה המצב . אבל עם שם משתמש כמו שלך לבוא עם "פנינים " כאלו זה בעיה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

מבחינת מותג וסאונד (לא נוח כל כך לשימוש לכן הזכרתי שפיוניר נוחים יותר)לך על הקלריון...

אפשר בבקשה לדעת לפי איזה HU אתה אומר את המשפט למעלה?

 

לפי דעתי אתה סתם אומר את זה, או שקראת את זה כמה פעמים בפורום, לי יש מכשיר שלהם, ואין לי אפילו חצי בעיה של "לא נוח כל כך לשימוש". מי שיודע לקרוא אנגלית ויש לו אצבע יציבה שיודעת ללחוץ על כפתור מסוים ברדיו דיסק, יכול להסתדר עם כל מכשיר!

פורסם

אני יכול לצרוב דיסק בטכנולוגיה שבה אני אוכל לנצל את זה שהרדיו דיסק שלי 24 ביט?

אם אני צורב בAPE/ FLAC/ OGG/ MPC יש הבדל שמיע ?

אם העברתי מMP3/ WMA לאחד מהנ"ל יהיה הבדל באיכות? כי לפי מה שהבנתי כשמעבירים מההקלטה המקורית שבאולפן לMP3 או WMA תדרים הולכים לאיבוד?

תודה,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...