Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עדיף מבחינת:

- אמינות

- צריכת דלק

- אבזור

- נוחות הנהיגה

 

תודה

- אמינות זהה

- צריכת דלק של קורולה עדיפה משמעותית

- אבזור במזדה עדיף(יש קורולות ללא ח"ח מאחור)

- נוחות נסיעה קורולה עדיפה במושבים האחוריים - יופי של מרחב. מבחינת הנהג, אני לא רואה הבדל.

פורסם

לא מכיר קורולה, אבל אחרי בילוי 3 ימים עם מאזדה 3 כרכב חלופי קשה לי לדמיין משהו מבאס יותר ממנה.

 

המבנה והמיקום של הקונסולה ממש מכאיב לרגל שנשענת עליה באופן טבעי. לא נוחה גם מאחור. רעש מעצבן ותחושה כללית של רכב זול.

 

אני גם לא מתגעגע להרגשה בכל רמזור שאתה מוקף במכוניות זהות לשלך...

 

ורק לשם ההשוואה, בפעם הקודמת שקיבלתי רכב חילופי זו היתה Daewoo לגאנצה עם קילומטראז' הרבה יותר גבוה, ואפילו היא היתה הרבה יותר נעימה.

פורסם

בתור אחד שבמשפחתו קיימים שני הרכבים המוזכרים לעיל, אנ ימחזק את דבריו של ZETA עם סייגים קלים:

 

אמינות אכן זהה עבור שני הרכבים.

צריכת דלק מעט טובה יותר בקורולה.

אבזור- קורולה ברמת אבזור GLI אינה נופלת ברמת האבזור מהמזדה 3 ברמת אבזור "קומפורט". (95% מהקורולות בשוק הפרטי הן ברמת ה- GLI, דגם ה- SUN הפשוט נמכר ברובו לשוק הליסינג).

מבחינת נוחות נהיגה ומרחב פנים, הקורולה לוקחת ובגדול, היא נוחה משמעותית מהמזדה ומרווחת יותר.

למזדה יש יתרון- תיבה אוטומטית עם אופציה להעברה ידנית (טיפטרוניק), אשר לא קיימת בקורולה.

 

פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון הוא מחיר הביטוח. מחיר פוליסת ביטוח המקיף עבור מזדה 3 גבוה משמעותית מזה של קורולה.

 

בברכה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
זו היתה Daewoo לגאנצה .
תיקון: נובירה

(כנראה שהתבלבלתי מרוב אשכולות על דייהולט ועל אחד שרוצה להרכיב ספויילר על לאנוס...)

פורסם

בתוך אחד שנוהג (לא רכב שלי) כבר 4 חודשים , 3 פעמים בשבוע על הקורולה, אני יכול להגיד רק דברים טובים על האוטו הזה.

איכות פנים מעולה, נוח, אמין, צריכה דלק טובה, שוק טוב, מאובזר.

המאזדה לפי דעתי היא ההפך, אני רק דחפתי את היד לדיפון דלת וכבר ראיתי שהסוף שלו קרב.

צפופה מאוד מאוד מאחורה, לעומת הטויוטה שהיא בהרבה יותר מרווחת.

לדעתי, הקורולה גם יותר יפה .

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...