Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.focal-america.com/Products/Polyglass/PolyglassV2.html

 

או במילים אחרות

FOCAL 165 V2

 

מבחינת עוצמה האם הוא חזק? או שאולי עדיף מורל דוטק? ואולי למישהו יש ניסיון לגבי איך זה נשמע?

יש כאלה שאוהבים יותר סאונד של פוקל יש כאלה שאוהבים מורל... כאן לא ניתן לעזור לך חבר... אולי. איזה מוזיקה אתה רגיל לשמוע? רוק, פופ, ג'אז, קלסית....?

פורסם

ואם הוא אוהב לשמוע מוזיקת הרים של לפלנד, מה זה אומר?

שנמליץ לו על הרץ?

 

מה יותר עוצמתי?

תקרא את הנתונים של שני הסטים שאתה משווה ביניהם ותראה למי יש נצילות DB יותר גבוהה,

ואיזה מהם מקבל עוצמה RMS יותר גבוהה.

 

ותשמע אותם לפני קנייה, אחרת אתה תצטער על זה לאחר ההתקנה שלהם...

פורסם
ואם הוא אוהב לשמוע מוזיקת הרים של לפלנד, מה זה אומר?

שנמליץ לו על הרץ?

למה לא? אם בנאדם באמת לא מבין בהבדל, אתה מכיר את זה, ממליצים לך איזה חברה ואתה בודק רק אותה. לדוגמא אני בהבדלים בין ברדיו דיסק לא כל כך מבין, קניתי פרמיאר 770, עברו חודשיים ואמרו לי כבר כמה אנשים היית שם קלאריון... ולא אלה שיש להם קלאריון. ככה זה.
פורסם

זה בדיוק העניין, שאם לי היו אומרים לשים קלריון - לא הייתי שם.

גם יגידו לך לקפוץ מהגג? (זוכר את השאלה המפגרת הזו?)

אבל זו הרמה שהרגע הצגת...

קניתי פיוניר, אמרו לי קלריון.

אני, אדי, תומר, אביחי, אמיר, סלבה (ועוד כמה) נגיד לך אלפיין - אז תקנה אלפיין?

לא קונים כי אומרים לי, קונים כי אני יודע שזה טוב לי וזה מה שאני רוצה.

פורסם
זה בדיוק העניין, שאם לי היו אומרים לשים קלריון - לא הייתי שם.

גם יגידו לך לקפוץ מהגג? (זוכר את השאלה המפגרת הזו?)

אבל זו הרמה שהרגע הצגת...

קניתי פיוניר, אמרו לי קלריון.

אני, אדי, תומר, אביחי, אמיר, סלבה (ועוד כמה) נגיד לך אלפיין - אז תקנה אלפיין?

לא קונים כי אומרים לי, קונים כי אני יודע שזה טוב לי וזה מה שאני רוצה.

לא הבנת אותי נכון. אני אומר לך, שאוהב פיוניר, אבל אומרים תקח את זה ואת זה וההוא יותר טוב... הקיצר, אתה לא מכיר אנשים שבאים לאוטו דיפו (אני בטוח שגם שם אתה לא קונה הרבה), באים שואלים, אומרים להם קח את זהו, והם קונים. אז בגלל זה אמרתי יכול להיות שאמרו לו משהו לגבי הפוקל ועכשיו הוא משווה עם מורל. אמרת נכון, יש גם הרץ ויש גם הליקס ויש גם...... התפתח כאן וויכוח שלא אני ולא אתה כנראה למבינים אחד את השני....
פורסם

המלצה ענקית ממני, תשמע אך ורק באוזניים שלך..לא משנה..אפילו הבנאדם שהכי מבין בעולם באודיו לא יכול להמליץ לך..

 

הנה אני...הייתי במצב שלך

כל כך הרבה המליצו לי על פוקאל שכמעט קניתי רק בגלל התגובות..הלכתי שמעתי ופשוט ירדתי בפוקאל..ונחש מה קניתי? מורל הייבריד..

תאמין לי רק האוזניים שלך יכולות לקבוע

 

 

ופוקאל ומורל הן לא היחידות .. לא חסר חברות..

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

כנ"ל אני....

המליצו לי מאוד על פוקאל.

הלכתי ושמעתי....

כאשר שמעתי מורל ביחס לפוקל הבנתי כי אני הולך לבחור מורל.

תיגש ותשמע בעצמך.

זו עצה הכי טובה!:wink:

פורסם

אני שמעתי פוקל K2P ואוטופיה ואוטופיה ברליום ואהבתי את החדות הפירוט והדיוק..אהבתי..מאוד

שמעתי מורל היבריד ואליט (2 חלקים) אהבתי גם את הדיוק הפירוט ואת הנעימות והרגיעות של הרמקולים (אבל היו חסרים קצת הכוח והחדות של פוקל) אבל גם מאוד אהבתי מורל..רמקולים מדהימים.

 

תשמע ידידי ותבחר למרות שלפעמים גם בין 2 חברות כאלו קשה לבחור לדוגמא המצב שלי..עד היום אני לא סגור :smile:

 

בהצלחה

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

יש גם מיקרים שבהם אותו דגם של הקומפוננט נשמע שונה לחלוטין ברכבים שונים, ואני לא מדבר על ההבדל של האקוסטיקה בין הרכבים אלא על הכיוון שמתבצע ע"י בעל הרכב לפי הסיגנון שהוא אוהב...

יצא לי לישמוע יחסית הרבה מערכות ברכבים שונים במפגשים האחרונים אבל מרוב המערכות הייתי מאוד מאוכזב אפילו שהיו להם רכיבים ברמה מאוד גבוהה...

בקיצור מה שאני אומר זה שאתה צריך ליפול על מישהו שיש לו טעם דומה לטעם שלך בסאונד...

SUZUKI Ignis Sport

פורסם
יש גם מיקרים שבהם אותו דגם של הקומפוננט נשמע שונה לחלוטין ברכבים שונים, ואני לא מדבר על ההבדל של האקוסטיקה בין הרכבים אלא על הכיוון שמתבצע ע"י בעל הרכב לפי הסיגנון שהוא אוהב...

יצא לי לישמוע יחסית הרבה מערכות ברכבים שונים במפגשים האחרונים אבל מרוב המערכות הייתי מאוד מאוכזב אפילו שהיו להם רכיבים ברמה מאוד גבוהה...

בקיצור מה שאני אומר זה שאתה צריך ליפול על מישהו שיש לו טעם דומה לטעם שלך בסאונד...

בקיצור סאונד זה כמו אוכל... ענין של טעם

 

יש שאוהבים סטייק פרגיות ויש שאוהבים עקרבים בשיפוד(בתאילנד),

 

וגם מאלה שאוהבים סטייק יש כאלה שאוהבים יותר מלוח פחות מלוח עם\בלי פילפל יותר\פחות חריף או לא....

פורסם

קודם כל תודה לכולם על התשובות...

 

בכל מקרה שכחתי לציין את מה שחשוב

יותר מכל דבר אחר חשוב לי חדות בצליל ודיוק...

עוצמה באה אחרי כל זה

 

בקשר לדגמים שנתתי איזה מהם הייתם ממליצים בתור דגם מדוייק וחד (בכל זאת זה קצת בעיה ללכת ולשמוע את מה שאני מחפש אין לי איפה למצוא את זה מותקן)

 

ורק קומפוננט נוסך אני מוסיף לשאלה

 

MB Quart Reference RUA 216

 

http://www.cardomain.com/item/MBQRUA216

 

אחד מאלה אני מעוניין לקנות על איזה אתם ממליצים מבחינת חדות הצליל?

פורסם
http://www.focal-america.com/Products/Polyglass/PolyglassV2.html

 

או במילים אחרות

FOCAL 165 V2

 

מבחינת עוצמה האם הוא חזק? או שאולי עדיף מורל דוטק? ואולי למישהו יש ניסיון לגבי איך זה נשמע?

אתה מבקש כאן המלצה ל - 2 חברות שמייצרות רמקולים טובים. ההבדל העיקרי בין 2 החברות הנ"ל הוא גוון הצליל. ההבדל בגוון הצליל הוא קיצוני ביותר. 2 קצוות. עליך לשמוע את הסטים הנ"ל ורק אח"כ להחליט איזה סט ליקנות.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
אתה מבקש כאן המלצה ל - 2 חברות שמייצרות רמקולים טובים. ההבדל העיקרי בין 2 החברות הנ"ל הוא גוון הצליל. ההבדל בגוון הצליל הוא קיצוני ביותר. 2 קצוות. עליך לשמוע את הסטים הנ"ל ורק אח"כ להחליט איזה סט ליקנות.

 

שלו.

 

אני אנסה להיות יותר ברור

 

מילא הדוטק אבל הפוקל והMB QUARTS

אין לי איך לשמוע בגלל הסיבה הזאת אני מבקש את חוות הדעת של כולם פה ועליה אני אסתמך.

×
×
  • תוכן חדש...