Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סיכום] 50,000 ק"מ של בעלות על טויוטה פריוס


Moti - Miata R
שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי האמינות, בד"כ החלק המפחיד הוא חיי הבטריות המיוחדות שבהן משתמשת הפריוס, בעיקר בגלל מחירן הגבוה מאוד.

חיי הבטריות הנ"ל מתוכננים ל-10 שנים כשידוע לי בוודאות על נסיונות לפיתוח טכנולוגיות זולות יותר שיענו על הדרישות.

בכל אופן, אנחנו לא מתכננים להחזיק את האוטו עשר שנים, הבעיה תהיה של הבעלים הבאים.

 

מהנה לנהיגה?

לא.

זה לא עונש אבל אתה לא מחכה לנסיעה הבאה בקוצר רוח.

 

מוטי

משום מה נשמע, שלא איבדת את הישראליות שבך :)

 

תמיד הרכב הזה, מזכיר לי פרק של סאות'פארק.

די משעשע מהעונה החדשה

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ולעניין הרלוונטיות בשוק - לפי נתונים בני חצי שנה (זה מה יש לי כרגע) הפריוס עלה 180K. רחוק מלהיות רכב משפחתי שווה לכל כיס. מאזדה 6, סובארו B4, סיטרואן C5 ופורד מונדיאו עלו בין 15 ל25K פחות.

המחיר עודכן אחרי שינוי במיסים לרכבים היברידים.

הפריוס בגרסת הבסיס שלה עולה כ-160 אלף ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,אפילו אבא התיישב על המחשב כדי לקרוא את הסקירה שלך.

סקירה מעולה ועניינית,תודה רבה מוטי!

יש לי שאלה אליך,האם תוספת המומנט של מנוע חשמלי מקנה תחושת "משיכה" כמו ברכב דיזל?

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יהיה בעיה של אף אחד - אם מחיר המצברים ישאר גבוה, בגיל עשר החלפת מצברים תעלה יותר מכל האוטו ואז הוא יגרט.
הוא לא יישאר גבוה.

יצא לי כבר לקרוא לפני כמה חודשים מאמר על ההתקדמות בפיתוח, דובר על פרק זמן של בערך 3 שנים עד היום שהבטריות יעלו שליש ממחירן היום.

קראתי פעם, מזמן, שרכב אמריקאי מתוכנן מראש שהגיר יתקלקל אחרי קילומטראז' מסוים, והמנוע אחרי קילומטראז' אחר. ככה כשהאוטו עוד יחסית חדש וצריך לשפץ גיר כדאי לתקן, אבל כשהולך המנוע יותר כדאי להחליף את כל האוטו, דבר שמשרת את האינטרסים של היצרנים. אם אני זוכר נכון זה היה משהו כמו 100K מייל בממוצע. היצרנים יכלו לשפר את אורך החיים של המנוע והגיר, אבל פשוט לא רצו.
סיכמת בפסקה הנכונה הזו את הסיבה לקריסת יצרני הרכב האמריקאיים.

כולם בצרות.

ההערכה שלי היא שבמהלך 5-10 שנים הקרובות אחד הענקים נופל, הניחוש שלי הוא ש-GM מתרסקת.

הציבור האמריקאי שבע את מרורי תעשיית הרכב האמריקאית.

 

מבזק חדשות קצר לכל מי שהתחיל לדבר על סולר -

איכות הסולר הנמכר בארה"ב נמוכה, בשל כך כמעט ואין רכבים מלבד משאיות וציוד מכאני/חקלאי שנמכרים בגרסאות מונעות דיזל.

מחיר הסולר הנמכר בארה"ב דומה למחיר הבנזין.

התחשיבים שלכם נכונים לארץ ונטולי כל קשר לשוק האמריקאי.

 

Hans - דיברתי על צריכת הדלק בצירוף למספר המדויק של ק"מ לליטרים שאנחנו מבצעים באופן ממוצע - 19.5.

האם זו צריכת דלק טובה או לא בעיניך?

 

אושפיז - עוד לא ענית על השאלה מה מחירה של הונדה סיוויק EX סטנדרטית בארץ.

ההונדה מתומחרת זהה לפריוס בארה"ב.

לא בדקתי עדיין אבל אני מוכן להניח שמחירן של ה-B4 והמאזדה 6 גבוה ממחיר הפריוס בארה"ב (המונדיאו והסיטרואן לא נמכרות).

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק, 1.8 ל', 4 דלתות, מאובזרת (6 כ"א, גג שמש, בקרת יציבות וכו') עולה בארץ 160 אלף ש"ח. (או 159900 או משהו בסגנון הזה). הונדה סיוויק היברידית עולה 155K.

 

אגב הגרסה של הפריוס שנמכרת בארץ בעלת פנים די פשוט, ובכלל הרכב מרגיש קצת פשוט לדעתי.

 

יתרון נוסף שלא הזכרת, 5 כוכבים במבחן ריסוק של ENCAP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה מוטי.

כל הכבוד על ההשקעה.

 

נשמע מהדיון כאילו יוצא שהפריוס היא פשוט כמו כל אוטו אחר, סתם "עוד" סוג של מכונית מבין הסוגים(בנזין, דיזל, גז, היברידי וכו).

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום כל ה"בלאגן החשמלי" הזה - רכב דיזל (אוקטביה - נישמעת לא פחות נוחה, ובעלת ביצועים יותר מסבירים לרכב מונע סולר, עם תצרוכת דלק קרובה לפריוס - מבחינת עלות דלק לקילומטראז' נתון בארצינו שלנו).
זה נכון שמנועי הדיזל מאוד חזקים, יעילים וחסכוניים. אבל משלמים על כל הדברים הללו מחיר גבוה לדעתי, הרעש של גרגור הדיזל המחריד פשוט בלתי נסבל ואני אומר את זה בתור אחד שנסע בלא מעט מכוניות דיזל, עצוב לי על הרוכשים הפוטנציאלים שגומעים עם הרכב מאות אלפי קילומטרים וצריכים לסבול את הרעש הזה.

סה"כ שילוב של מנוע בנזין+חשמל בשביל צריכת דלק טובה נשמע לי כמו פתרון מצויין וגם נותן רמת חיים ועידון עדיפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,מנועי הדיזל הישנים היו רועשים ולא נעימים!

מנועי הדיזל החדשים שקטים למדי!

 

יצא לך לסוע בוואגית עם מנוע ה-2.0Tdi?

מנוע שקט להפליא!

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יצא לי לנסוע על המנוע הספציפי הזה, אולי בעתיד שאני אתפוס מונית :-)

 

המנועי דיזל הכי מודרנים שנסעתי בהם היו בסופרב 1.9TDI וב-C-CLASS 2.2CDI (שניהם מוניות כמובן) ובשניהם רמת הרעש עדיין לא מה שהייתי רוצה שתהיה במיוחד שהרכב עומד.

 

אני מקווה שאתה צודק ושה-2.0TDI שונה משאר המנועים שנתקלתי בהם עד כה בהקשר של רעש ובידוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,מנועי הדיזל הישנים היו רועשים ולא נעימים!

מנועי הדיזל החדשים שקטים למדי!

 

יצא לך לסוע בוואגית עם מנוע ה-2.0Tdi?

מנוע שקט להפליא!

בובה של מנוע, הייתי מחליף לכל המוניות בתחנה שאני עובד בה

רק בשביל לא לשמוע את ה-1.9TDI ("מי השאיר טרקטור דולק?") או את הקסארה דיזל הבודדת ("האוטו הזה עומד למות כל רגע")

 

ד"א הדיזלים של מרצדס במצד מצוין מבחינת רעש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק, 1.8 ל', 4 דלתות, מאובזרת (6 כ"א, גג שמש, בקרת יציבות וכו') עולה בארץ 160 אלף ש"ח. (או 159900 או משהו בסגנון הזה). הונדה סיוויק היברידית עולה 155K.

 

אגב הגרסה של הפריוס שנמכרת בארץ בעלת פנים די פשוט, ובכלל הרכב מרגיש קצת פשוט לדעתי.

 

יתרון נוסף שלא הזכרת, 5 כוכבים במבחן ריסוק של ENCAP

משהו כאן לא מסתדר לי במחיר.

לפי הנתונים שלך סיוויק רגילה נמכרת ב-160K בגרסה מאובזרת היטב ואילו הסיוויק הייבריד נמכרת ב-155K (?!).

איזו רמת איבזור מוצעת בדגם ההייבריד וכמה בעצם תעלה סיוויק רגילה עם איבזור זהה?

מערכת ההנעה המשולבת עולה יותר ממנוע רגיל באיזור של $3K בממוצע.

 

בנוסף לכך, אתה אומר שהפריוס יותר יקרה מהסיוויק הייבריד שגם כאן אני מופתע, מחירה של הפריוס נמוך בהרבה מזה של הסיוויק הייבריד בארה"ב.

 

או שיש טעות בנתונים או שבאמת אין שום קשר בין מחט לתחת והתמחור בישראל לא משקף בגרוש את התמחור האמריקאי.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי - קודם כל קבל ח"ח על הסקירה.

יפה מאד וממצה.

 

לדעתי האישית - כל עוד מחירי הסוללות יקרים כל כך - הרכב לא יהיה להיט בארץ,בעיקר בגלל ששוק היד שניה כאן מאד מפותח ומכוניות כאן חיות הרבה יותר מ 10

שנים.

ולא נדבר כרגע על רמת המוסכים לאחר שנות האחריות...

 

לגבי התמחור.

יבואן טויוטה ידוע בתור אחד שעושה מה שבא לו.

מנסה לשמור על טויוטה כרמה אחת מעל כולם.

 

אין הנחה על שום רכב של טויוטה

גם אם תשלם במזומן לאתמול.

תרצה - תקנה. לא - לא צריך,יש את מזדה.

 

מאותה סיבה - אין כמעט טויוטה בליסינג.

החברות לא מקבלות הנחה.

 

לכן אני לא מתפלא על המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מנסים לפצח את ההיגיון מאחורי התמחורים בארץ. תפסיקו - אין היגיון. היבואנים עושים מה בראש שלהם והצרכנים ממשיכים לקנות כאילו זה אויר לנשימה.

 

לגבי הפריוס, רכב פשוט ובסיסי, מרגיש כמו מוצר בינוני באריזה מהודרת.

לעבוד עליה (ויצא לי) - אסון חשמלי !

ראשית הבטריות מתחת למושב האחורי מעבירות לאורך הרכב זרם של 500V, מה שאומר שאם רצית "לשחק" קצת בחשמל מסיבה כלשהיא (להתקין מערכת שמע למשל), אתה עלול להתחשמל למוות. (אם למישהו כאן יש פריוס ורוצה לדעת - מעל הבטריות יש פיוז שמנתקים לפני כל טיפול ברכב!).

שנית, מאחר ובטויוטה כנראה לקחו בחשבון שאנשים שהם לא מכונאי סוכנות (דילרשיפ) ינסו לתקן את הרכב, כל התעסקות ברכב גורמת לניתוק חשמלי. למשל: הוצאתי את פאנל הדלת, ניתקתי את מתג חלון החשמל - זהו. הרכב לא מניע. מת :shock:

 

נ.ב

מוטי הסיויק שנמכרת בישראל כרגע שונה מהסיויק האמריקאית החדשה אם איני טועה. ההיברדית היא מהדור הקודם ולכן אולי התמחור הוא כזה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מנסים לפצח את ההיגיון מאחורי התמחורים בארץ. תפסיקו - אין היגיון. היבואנים עושים מה בראש שלהם והצרכנים ממשיכים לקנות כאילו זה אויר לנשימה.

 

לגבי הפריוס, רכב פשוט ובסיסי, מרגיש כמו מוצר בינוני באריזה מהודרת.

לעבוד עליה (ויצא לי) - אסון חשמלי !

ראשית הבטריות מתחת למושב האחורי מעבירות לאורך הרכב זרם של 500V, מה שאומר שאם רצית "לשחק" קצת בחשמל מסיבה כלשהיא (להתקין מערכת שמע למשל), אתה עלול להתחשמל למוות. (אם למישהו כאן יש פריוס ורוצה לדעת - מעל הבטריות יש פיוז שמנתקים לפני כל טיפול ברכב!).

שנית, מאחר ובטויוטה כנראה לקחו בחשבון שאנשים שהם לא מכונאי סוכנות (דילרשיפ) ינסו לתקן את הרכב, כל התעסקות ברכב גורמת לניתוק חשמלי. למשל: הוצאתי את פאנל הדלת, ניתקתי את מתג חלון החשמל - זהו. הרכב לא מניע. מת :shock:

 

נ.ב

מוטי הסיויק שנמכרת בישראל כרגע שונה מהסיויק האמריקאית החדשה אם איני טועה. ההיברדית היא מהדור הקודם ולכן אולי התמחור הוא כזה.

V - הוא סימון למתח חשמלי ולא לזרם חשמלי שנהוג לסמן באות A.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו כאן לא מסתדר לי במחיר.

לפי הנתונים שלך סיוויק רגילה נמכרת ב-160K בגרסה מאובזרת היטב ואילו הסיוויק הייבריד נמכרת ב-155K (?!).

איזו רמת איבזור מוצעת בדגם ההייבריד וכמה בעצם תעלה סיוויק רגילה עם איבזור זהה?

מערכת ההנעה המשולבת עולה יותר ממנוע רגיל באיזור של $3K בממוצע.

בנוסף לכך, אתה אומר שהפריוס יותר יקרה מהסיוויק הייבריד שגם כאן אני מופתע, מחירה של הפריוס נמוך בהרבה מזה של הסיוויק הייבריד בארה"ב.

או שיש טעות בנתונים או שבאמת אין שום קשר בין מחט לתחת והתמחור בישראל לא משקף בגרוש את התמחור האמריקאי.

מוטי

ההיברידית שנמכרת בארץ היא מהדור החדש (זה לשאלה אחרת).

 

סיוויק בנזין עם אבזור זהה להיברידית (או דומה, אני לא בטוח שאפשר לרכוש את אותו איבזור בדיוק) יעלו בערך אותו הדבר, עם הפרש זניח של 3-4K לפה או לשם.

 

אגב אצלכם, הסיוויק ההיברידית עולה כמו הבנזין המקבילה? (4 דלתות בלבד כמובן, אין היברידית 5)

 

המחיר של הפריוס ירד משמעותית במהלך השנים בגלל שינויי מס. בהתחלה היא עלתה 190K (או אולי אפילו קצת יותר), לעומת 160K כיום.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...