Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגרשי ליסינג והשכרה. מה באמת מוכרים לנו שם?


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפסח על ההערה השובינסטית.

 

אני מדבר רק מהנסיון שלי שכולל:

שלושה רכבים מהשכרה, ארבעה רכבים מטרייד אין

עשרות "משאים ומתנים" עם מוכרים פרטיים שהסתכמו בגועל נפש.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתרום מניסיוני הדל ברכישה מ"מוסד",פעמיים בלבד בחיי רכשתי רכב ממקום "ממוסד" והוא הטרייד אין של פיאט/אלפא/לנציה (אינני יודע האם עדיין פועלים באותה המתכונת).

 

המכוניות שרכשתי היו 2 לנציות תמה,אחת 92 אוטומטית ואח"כ 94 ידנית.

 

קיבלתי היסטוריה מלאה על הרכבים,ה-92 היתה אחרי תאונה בה הוחלף מתלה אחורי והמחיר הורד ביוזמת הטרייד אין למרות שהתיקון היה מושלם. הכל עבד ברכבים ונראה כי טופלו והוכנו למכירה במובן החיובי. לא היתה אף אבל אף תקלה עם הרכבים למעט בעיה עם הקלאץ' של ה 94 ואז הלכו לקראתי ונשאו ברוב עלות החלפתו,האחריות שניתנה היתה ראויה אבל לא היה בה צורך ממשי למעט בענין הקלאץ' . למרות שמדובר בטרייד אין שאמור להרויח,רכשתי את שתיהן בפחות ממחירון ובמחיר מקביל לזה שהייתי משיג בשוק החופשי.

 

מעבר לכך היתה הנוחיות של בחירה ממבחר רכבים,משרד ממוזג,קפה והעברת בעלות קלה ומהירה.

 

הייתי מאד מאד מרוצה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שבזמנו כאשר הייתי בחיפושים אחרי הפונטו הקודמת שלי, החלטי שאולי יהיה שווה לבדוק באחד המגרשים הגדולים.

 

כמובן שרוב המכוניות היו דגם הSX, ולא הELX שחיפשתי. מה שכן, אני זוכר שבאחד הרכבים, היה חסר לחצן החסכון ליד ידית ההילוכים (למי שמכיר), וכאשר שאלתי את הסוכן מכירות לפשר העניין, קיבלתי תשובה של "ככה זה צריך להיות". יותר מזה, כאשר לקחתי אותו לרכב אחר שבו הלחצן לא היה חסר, (אותה שנה, דגם), ושוב שאלתי לפשר העניין, קיבלתי תשובה של "כל דגם הוא שונה".

 

מה גם, שראיתי מה עושים לרכב חדש שנקנה עבור המגרש. הרכב מגיע, ולאחר כמה בדיקות מאוד מינימליות, שכוללות ברובן בדיקה שכל הנוזלים קיימים ואין חוסרים, הרכב עובר שטיפת מנוע בצינור לחץ עם מים וחומר בלתי מזוהה, מולבש בניילונים על המושבים, ומקבל מקום חניה משלו במגרש.

 

אין טעם להצדיק את חברות הליסינג/השכרה. עדיף לחפש עוד חודש רכב בשוק הפרטי.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמעט שנה היתה הפעם ראשונה שקניתי רכב מליסינג - ניו קופל . ( פוקוס 2003 ) .

להפתעתי הרבה השקיפות היתה מלאה ולא ניסו להסתיר דבר . ההיפך , אמרו לי שצבעו את הרכב , סידרו וניקו שהרי אחרת לא הייתי קונה את האוטו ....

ברכב נקנה ב 12.5% פחות ממחיר המחירון. שזה היה די סביר . 90000ק"מ טסט לכמעט שנה.

נכון , צריך לדעת איפה לקנות והיכרות עם מנהל המגרש לא מזיקה ...

לקנות רק במגרש של חברת הליסינג ו ל א אצל סוחר מכוניות שמתהדר בסלוגן " מכוניות מליסינג יד ראשונה " שהרי את המכוניות הטובות החברות מוכרות לבד ואת הבררה הם נותנות לסוחרים.

אחריות : חברות הליסינג נותנות בד"כ אחריות בין חצי שנה לשנה על כל המכלולים.

לסיכום

נראה לי שבפעם הבאה שאחליף אבצע זאת באותו מקום .

 

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אוטודיל" עושים לפעמים מבצעים ממש ממש טובים.

לפני 6-5 שנים רכשתי מהם רכב מהשכרה במחיר של 25,000 ש"ח במקום 42,000 ש"ח במחירון.

נסעתי עם הרכב שנתיים ואחר כך מכרתי אותו באמצעות מגרש "תיווך" כאשר נשארתי ביד עם סכום של 29,000 ש"ח. מעניין כמה המגרש קיבל.

לרכב לא היו בעיות מיוחדות למעט בעיית מיזוג שנפתרה בכמה מאות שקלים ונזילת רדיאטור שנפתרה

ב-20 ש"ח.

 

זו הייתה ההתנסות היחידה שלי עם מגרשים מהסוג הזה. אני מעדיף לקנות מפרטי או חדש (הכי טוב).

אני אוסיף כי היה מדובר ברכב שני ולא יודע עם הייתי הולך על רכב השכרה/ליסינג כרכב ראשון.

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שקניתי מהטרייד-אין של לובינסקי, אני יכול להעיד שהמילה "מסודר" לא במקום.

גם להם אין מושג מה עבר על האוטו ומה מצבו, אבל הם יודעים לחרטט כמו כל אחד שתפקידו פשוט למכור, ולפזר הבטחות חסרות כיסוי. מה שגיליתי אחרי הקנייה על האוטו היה שונה משמעותית מהסיפור ששמעתי בסוכנות לפני הקנייה.

הם גם הבטיחו שאקבל את שלט האזעקה החסר, ואחר-כך התחמקו. אם לא היה לי מוסכניק מסור כל-כך, לא הייתי מוציא מהם את זה עד היום.

במקרה הנדון גם הופתעתי לגלות שבסופו של דבר זו יחידת רווח עצמאית, ואין להם סנטימנטים למותג. בגלל שלא רצו לספוג ממני את הרכב שמכרו לי רק לפני שנתיים, נמנעתי מרכישת רכב חדש ויקר בהרבה. בסיכום רווח ליבואן הוא הפסיד, אבל הם רואים את העניין דרך החשבונאות הנפרדת שלהם.

ואחרי זה הם מתפלאים שלסיטרואן יש שם רע בשוק...

א. האם הרכב שקנית היה מיד פרטית? אם כן, או אם הוא מהליסינג של לובינסקי (דולב בעבר, פריים ליס כיום) הרכב טופל במורשים ולכן ניתן לראות את ההיסטוריה שלו.

ב. לא כל המכוניות במגרש של לובינסקי הן של לובינסקי. חלק הן של סוחר חיצוני שמתעסק עם פיג'ו-סיטרואן שלא עומדות בקריטריונים (יד, ק"מ, גיל, תאונות) של החברה או במכוניות אחרות.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר - כל הסיפור על המימון זה שטויות.

 

ידידה שלך רוצה לקנות מחברת ליסניג כי הרכבים יפים נקיים ומצוחצחים, יש עליהם ניילון, יושבים במגרש מסודר, יש מבחר וחנייה נוחה ליד.

 

עצלנות לשמה. כמו רוב האנשים שמתפתים וקונים ממגרש ליסינג.

 

בתור מי שעבד בעסק אני יכול להגיד לך שקרעו להם ת'צורה, אחת אחת.

וגם אם יש רכב שמור לא פעם הוא ממשיך בתור רכב שירות/חלופי לזמן מה עד שהוא מוצע למכירה.

הטיפול ברכבים הוא לא טוב.

ובסופו של דבר אלא ששרדו בצורה מכובדת בד"כ מועברות לקרובים בקומבינה כזאת או אחרת.

 

אין שמה מציאות וגם המחירים שלהם ממש לא משקפים את מצב הרכב.

 

בקיצור - כל בנק מציע מימון אטקרטיבי.

אבל צריך להזיז ת'תחת לבנק ולמלות בקשות וטפסים.

יש בעיתון מספיק רכבים פרטיים שמורים (בייחוד אם היא מחפשת שנתון חדש) - אבל צריך להתחיל לטייל בארץ, להסתובב ביו מכוני בדיקה ושאר ירקות ובקיצור - צריך להזיע.

 

לא לכל אחד זה מתאים, ולכן יש אנשים שמוותרים מראש וקונים ממגרשים.

כל מילה אמת לאמיתה, רואים שאתה מכיר את המערכת מבפנים, מערכת משומנת הייטב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמעט שנה היתה הפעם ראשונה שקניתי רכב מליסינג - ניו קופל . ( פוקוס 2003 ) .

להפתעתי הרבה השקיפות היתה מלאה ולא ניסו להסתיר דבר . ההיפך , אמרו לי שצבעו את הרכב , סידרו וניקו שהרי אחרת לא הייתי קונה את האוטו ....

ברכב נקנה ב 12.5% פחות ממחיר המחירון. שזה היה די סביר . 90000ק"מ טסט לכמעט שנה.

נכון , צריך לדעת איפה לקנות והיכרות עם מנהל המגרש לא מזיקה ...

יובל.

סליחה אבל לא הבנתי:

ליסינג + 30K ק"מ לשנה, והורידו לך רק 12.5%? ואתה מרוצה מזה? :shock:

נו, כנראה שבלעדי אנשים כמוך (וזה לא אישי, גם ההורים של אשתי כאלה) לא היה מקום למוכרים נצלניים שכאלה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12.5% הפחתה לרכב עם 90k שעבר צבע????

צר לי להעכיר את רוחך אבל עשית עסקה גרועה ביותר!

יובל

אגב המוכרים המעונבים המגרש היפה הקפה והמאפה כל זה עולה כסף כמו גם מימון צי רכב שבא בדרך כלל מהבנק (וכסף מהבנק עולה כסף :) ).

כך שמי שקונה מליסינג משלם על כל זה.

ונניח אפילו שהרכב סביר והמחיר המשולם סביר.

מי יקנה אותו כשתבוא למכר בעוד שנתיים שלש?

ובכמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12.5% הפחתה לרכב עם 90k שעבר צבע????

צר לי להעכיר את רוחך אבל עשית עסקה גרועה ביותר!

יובל

אגב המוכרים המעונבים המגרש היפה הקפה והמאפה כל זה עולה כסף כמו גם מימון צי רכב שבא בדרך כלל מהבנק (וכסף מהבנק עולה כסף :smile: ).

כך שמי שקונה מליסינג משלם על כל זה.

ונניח אפילו שהרכב סביר והמחיר המשולם סביר.

מי יקנה אותו כשתבוא למכר בעוד שנתיים שלש?

ובכמה?

שמע , אני לא יודע מתי בפעם האחרונה קניתם אוטו מליסינג.( במגרשי החברות לא הסוחרים)

זה המחיר שדורשים ו מ ק ב ל י ם ! אני עדיין חושב שהאחריות שאתה מקבל , ואם הרכב שאתה מקבל תקין לחלוטין - זה שווה .

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע , אני לא יודע מתי בפעם האחרונה קניתם אוטו מליסינג.( במגרשי החברות לא הסוחרים)

זה המחיר שדורשים ו מ ק ב ל י ם ! אני עדיין חושב שהאחריות שאתה מקבל , ואם הרכב שאתה מקבל תקין לחלוטין - זה שווה .

יובל.

מותר לך לחשוב מה שתרצה. אם אתה חושב שאת המחיר שהם מבקשים הם תמיד מקבלים, בלי הנחות ו/וא מתנות נוספות, אתה טועה, וחבל שאתה לא לקוח שלי (לו היה לי עסק כזה)... הייתי מציע לך שתקרא את הספר getting to yes, או שתיקח קורס במו"מ. ואם הם כן מקבלים את המחירים המבוקשים והשערורייתים שלהם (ואגב לא תמיד המחיר שערורייתי) הרי זה כפי שנאמר לעיל, בזכות אנשים כמוך וכמו הוריה של אשתי. ואין זה אומר שאתה בן-אדם רע, להיפך, זה מצביע על המוכרים במגרשים (כן, גם של השכרה).

 

הידעת שהם קונים מלכתחילה את הרכב ב- 20% הנחה בד"כ? אתה מבין, אם כן, שפעמים רבות הם אחרי המכירה ב"הנחה" עוד מרוויחים עליך?

אגב, קנית רכב אחרי שנתיים, ואתה מתרשם מאחריות שממילא החברה נתנה מראש לשלוש שנים (אם אינני טועה)?

 

שוב, אין כאן כל מטרה לשכנע אותך שקנית רע, להיפך: כנראה שקנית טוב. אבל מה שטוב לך לא בהכרח טוב לאחרים, זה הכל. רכבי ליסינג משמשים כרבי שטח, הובלה, מיטת שדה ומה לא. וזה מעדויות ראיה ומחברים בעלי רכבי ליסינג, לא מחבר של חבר של חבר של אחותי (שדווקא מתייחסת יפה לרכב ליסינג שלה). זכותך לרכוש ולהנות. אני, וכמוני אחרים, נעדיף לרכוש משומש בשוק הפרטי, וזכותנו. זה הכל ושבוע טוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מצאתי רכב באוטו פלוס בנתניה (אם משהוא מכיר) רנו קליאו 2001 ,דגם rxt16v הרכב יד 1 מליסינג

הם דורשים עליו 33000 והמחירון 37000 ואני יוכל להתפשר על 29500

האם לדעתכם כדאי לקחת את הרכב לבדיקה?

האם בכלל כדאי להמשיך בעסקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים כשהרכב בידיים פרטיות הוא רכב מוזיאון

 

ואו בית מרקחת ............

 

זה תלוי באופי של הבנאדם אני מכיר אדם שיש לו רכב פרטי שהוא שמור כמו היום הראשון

 

וגם אנשים שיש להם רכב מהחברה ששומרים עליו

 

זה רק מראה איזו עם יש לנו מה שלא שלי אפשר לקרוע אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע , אני לא יודע מתי בפעם האחרונה קניתם אוטו מליסינג.( במגרשי החברות לא הסוחרים)

זה המחיר שדורשים ו מ ק ב ל י ם ! אני עדיין חושב שהאחריות שאתה מקבל , ואם הרכב שאתה מקבל תקין לחלוטין - זה שווה .

יובל.

טוב בחיפושיי אחרי רכב לפני כחודשיים הייתי במחלקת טרייד אין של UMI

רכב ליסינג, סאאב שלא עברה הרבה קילומטרים - 76 אלף ושנת 2002 אם אני לא טועה .

 

מחירון הרכב היה 124 אלף

מחיר אחרון שקיבלתי , 92 אלף בשישה תשלומים + 4 גלגלים חדשים +גופי התאורה הקדמיים יוחלופ כי היו קצת שרוטות+אחריות לגיר ומנוע לשישה חודשים + אני הולך לבדיקה אחרי שהם יבצעו את כל מה שצריך טיפול ברכב ואם משהו לא בסדר אז הם יתקנו ! - אמרתי להם שאני לא סומך על הבדיקה שלהם . - למען האמת אבי הוא זה שהתמקח על המחיר , אני נכנסתי בקטע של מה צריכים להחליף וכולה .

 

בסוף אבא שלי לא רצה לסיים את העסקה ורצה לקבל יותר אז ביקש עוד הרבה תשלומים - מעל 12 דומני בלי ריבית והצמדה, הוא לא הסכים ואמר שזה ישא ריבית ... בעיקרון אבי ביקש את זה כי אני לא רציתי סאאב מליסינג ולמרות הכל סוכם שהוא יחשוב על זה ויחזור אלינו יום לאחרי

 

אז אני קיבלתי בערך 30% הנחה על רכב עם שנסע 15 אלף בשנה, עם אחריות , עם החלפה של כל מה שרצינו - רק שאני לא הייתי מעוניין ברכב כמו אבי אז פוצצתי את כל העניין

 

12.5% הנחה מהמחירון לרכב שנסע 30 אלף בשנה מליסינג לדעתי זו בדיחה , או שאתה ממש לא יודע איך להתמקח בקנייה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...