Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגרשי ליסינג והשכרה. מה באמת מוכרים לנו שם?


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

השבוע נסעתי לאחד ממגרשי המכוניות למכירה של אחת מחברות הליסינג הגדולות בארץ, לעזור לבחורה צעירה בקניית רכב.

הסיבה שהיא מחפשת רכב מליסינג או מהשכרה נעוצה בסיבה הפשוטה שהם נותנים אפשרויות מימון שונות, מה שלא ניתן להשיג כאשר קונים רכב מאדם פרטי.

הגענו למגרש וכצפוי כל המכוניות נראות כאילו זה הרגע יצאו מהמפעל, נקיות ומצוחצחות (כולל תא המנוע, שטותי לחלוטין ויכול לגרום רק נזקים).

 

מאחר ולמדתי "בדרך הקשה" על מה צריך להסתכל כשקונים רכב משומש, התחלתי לעבור על מס' אקזמפלרים שעמדו במגרש והייתי המום. למרבית המכוניות הוחלפו \ נצבעו כנפיים ומכסי מנוע, הוחלפו שמשות (כולל קדמיות!), צמיגים שונים ומשונים, מנועים שנשמעים פשוט רע ועוד כל מיני שמצעסים רגילים לרכב משומש.

 

עכשיו ברור לי שאין חיה כזאת רכב משומש במצב חדש, אבל כשאני שואל "איזו תאונה הרכב עבר שהחליפו לו כנף?" והמוכרת משיבה לי: "זה תיקון קוסמטי" - זה מעלה לי את הסעיף.

כשאני שואל "איך לרכב משנת 2004 יש צמיג משנת 2000?" והיא עונה לי "זה תקין, הנה, לפני שבועיים הוא עבר טסט" זה מחרפן אותי.

כשאני שואל "למה יש רסיסי צבע על הפלסטיק של הפנס?" היא אומרת לי: "ככה זה" אני מבין שהיא סתם מתומטמת.

וכשבאים לדבר על המחיר הם אפילו לא מתחשבים בקילומטרז' ובכל המכות הקטנות - שילכו לחפש...

כיתתנו את רגלינו משם ולא חזרנו.

 

אני לא בא להגיד אל תקנו רכב מליסינג. יש רכבים טובים ושמורים שניתן להנות מהם ולדעת שבוצעה קנייה בראש שקט, אך מרבית רכבי הליסינג עברו חיים לא קלים וההיסטוריה הזאת מוסוות בצורה מעולה ע"י חברות הליסינג וקשה מאוד לגלות זאת ללא עין חדה ומקצועית.

 

שימו לב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אל תחפש\י קיצורי דרך, רק מפרטי, אני לא מאמין בכל המגרשים האלה,כל הליסינג,השכרות, הכל בעיניי שווה מאומה בעצם.

 

אני כלל חשוב למדתי בחיים בכלל,אין קיצורי דרך,אף אחד לא עושה לך טובה, בכל עיסקה יש מרוויח ויש מפסיד.

 

ואגב,אני עבדתי תקופה באוטוסנטר כסוכן מכירות, כך שדבריי מבוססים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר כדאי לחברה שלך לשקול מחדש את הבחירה שלה .

 

מימון היא כן יכולה לקבל, מחברות אחרון למימון קניית רכב - למשל ראיתי בכמה מגרשים במהלך חיפושי אחרי רכב ובכמה מודעות שיש אפשרות למימון וזה כולל אות אוטוסנטר

 

לחברה שבדרך כלל מגרשי רכב עובדים איתה קוראים "פמה מימון" והיא מספקת לך מימון חלקי לרכב בתנאי שהוא משנת 2000 ומעלה

 

באופן פרטי אפשר להגיע עד ל 70% מימון מערך הרכב בתנאים יחסית נוחים , כמובן שמזומן עדיף אבל למי שחסר זו דרך טובה גם לקנות רכב מפרטי וגם לקבל את המימון הרצוי .

 

התקשרתי אליהם פעם והיחס היה דיי טוב אצלם .

בסוף לא הלכתי עם זה עד הסוף כי לא הצטרכתי את המימון הזה

 

אתר החברה :

 

http://www.pama-mimon.co.il/

 

ולדעתי זה עדיף מלקנות מסוחרים שיתנון לך מימון מהחברה הזו

 

נ.ב אין לי שום קשר לחברה זה פשוט הזכיר לי פעם כשחשבתי לקנות רכב ממגרש כדי שתהיה לי אופציה מימון נוחה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר - כל הסיפור על המימון זה שטויות.

 

ידידה שלך רוצה לקנות מחברת ליסניג כי הרכבים יפים נקיים ומצוחצחים, יש עליהם ניילון, יושבים במגרש מסודר, יש מבחר וחנייה נוחה ליד.

 

עצלנות לשמה. כמו רוב האנשים שמתפתים וקונים ממגרש ליסינג.

 

בתור מי שעבד בעסק אני יכול להגיד לך שקרעו להם ת'צורה, אחת אחת.

וגם אם יש רכב שמור לא פעם הוא ממשיך בתור רכב שירות/חלופי לזמן מה עד שהוא מוצע למכירה.

הטיפול ברכבים הוא לא טוב.

ובסופו של דבר אלא ששרדו בצורה מכובדת בד"כ מועברות לקרובים בקומבינה כזאת או אחרת.

 

אין שמה מציאות וגם המחירים שלהם ממש לא משקפים את מצב הרכב.

 

בקיצור - כל בנק מציע מימון אטקרטיבי.

אבל צריך להזיז ת'תחת לבנק ולמלות בקשות וטפסים.

יש בעיתון מספיק רכבים פרטיים שמורים (בייחוד אם היא מחפשת שנתון חדש) - אבל צריך להתחיל לטייל בארץ, להסתובב ביו מכוני בדיקה ושאר ירקות ובקיצור - צריך להזיע.

 

לא לכל אחד זה מתאים, ולכן יש אנשים שמוותרים מראש וקונים ממגרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הגזמת כשאתה קורא לזה "עצלנות".

נוחות זה כן.

 

לא לכולם יש אפשרות וזמן לנסוע ברחבי הארץ ולחפש רכב מפרטי, וזה קשה במיוחד לאלה שאין להם רכב, כמה שזה אירוני (ואני עברתי את זה). אז נכון, לוקחים את הרכב של אבא\אח\חבר, לוקחים יום חופש מהעבודה, נוסעים ורואים 7 מכוניות, 3 מהם זה סוחרים על בטוח, שניים בסימן שאלה ובכל מקרה הרכבים קרועים, בסוף נשאר רכב אחד שהוא בסדר, אם בכלל, אבל למחרת מסתבר שהוא כבר נמכר.

טוב, צריך לקחת עוד יום חופש מהעבודה, שוב לקחת למישהו את הרכב שלו ועל הדרך למצוא גם מישהו שמבין ויכול לעזור ולבוא לראות. והסיפור חוזר על עצמו.

כמובן שזה תלוי במידת הסחירות של הדגם המבוקש, אבל בכל מקרה זה לא פשוט.

 

אז קניית רכב מליסינג\השכרה חוסכת המון זמן והתרוצצויות שלא קשורות בהכרח לעצלנות. רק צריך להיות מודע לסיכונים ולמחיר שהנוחות הזאת עולה.

 

מה שכן, אם כבר קונים מליסינג\ השכרה, מומלץ לקנות ישירות מחברה גדולה ולא ממגרש קטן, לבדוק שנעשו טיפולים במוסך מורשה - לגשת או לפחות להתקשר למוסך ולוודא את העניין (זה מה שאני עשיתי) וכמובן לקחת לבדיקה מטעמך ולא לסמוך על טפסים שמציגים בחברה, אם מציגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניית רכב מליסינג רק במידה ומורידים 20% מהמחירון+ מימון נדיב

 

אחרת חבל.

לגבי חברות מימון : המימון ניתן כנגד שעבוד הרכב. יש עלויות עריכת מסמכים וכו. שלא לדבר שהרכב משועבד. במימון בנקאי ניתן לתת ערבויות אחרות ואז הרכב חופשי ושלכם ולא צריך להסיר שעבודים במקרה ויש צרך למכירה מהירה וכל זה זה בלבול מח.

אגב הרכבים שנסעו לאחרונמה ברמת הגולן והעבירו תחמושת מומלצים הם הוכיחו את עצמם:)

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון: לקנות מטרייד-אין מסודר של יבואן.

 

גם שם יש אנשי מכירות שיחרטטו אותך והרכבים עוברים תיקוני קוסמטיקה לפני המכירה (אני מעדיף שפשופון קטן על פני תיקון צבע של כנף ודלת) אבל נקודת הפתיחה בד"כ יותר מוצלחת.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו במשפחה קנינו כבר שני רכבים מליסינג והרכבים חיצונית היו במצב נחמד אבל מה שהלך במנוע ה' ירחם והמצב של המרכב אף עוד יותר מזעזע ומה שהכי מזעזע שהם לוקחים אותך למכוני בדיקה שהם מכירים ולא מראים לך כלום ממה שהולך במנוע או במרכב כי הוא מקבל מהסוחרים או מהחברת לסיניג טובות הנאה כאלה ואחרות.

אני למדתי לקח לחיים א לקנות מליסינג רק פרטי יש בשוק המון בעלי רכב פרטיים שרוצים מחירים ראלים על הרכבים שלהם בהתחשב בעובדה שהם שמרו עליהם כמו שצריך ולא קרעו את האוטו והקילמוטראג' סביר עדיף אפילו אוטו עם שנתון נמוך יותר 2001 מפרטי מאשר 2002 מליסינג באותו מחיר אבל מצב ה' ישמור

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון: לקנות מטרייד-אין מסודר של יבואן.

 

גם שם יש אנשי מכירות שיחרטטו אותך והרכבים עוברים תיקוני קוסמטיקה לפני המכירה (אני מעדיף שפשופון קטן על פני תיקון צבע של כנף ודלת) אבל נקודת הפתיחה בד"כ יותר מוצלחת.

 

שי

כיוון שקניתי מהטרייד-אין של לובינסקי, אני יכול להעיד שהמילה "מסודר" לא במקום.

גם להם אין מושג מה עבר על האוטו ומה מצבו, אבל הם יודעים לחרטט כמו כל אחד שתפקידו פשוט למכור, ולפזר הבטחות חסרות כיסוי. מה שגיליתי אחרי הקנייה על האוטו היה שונה משמעותית מהסיפור ששמעתי בסוכנות לפני הקנייה.

הם גם הבטיחו שאקבל את שלט האזעקה החסר, ואחר-כך התחמקו. אם לא היה לי מוסכניק מסור כל-כך, לא הייתי מוציא מהם את זה עד היום.

במקרה הנדון גם הופתעתי לגלות שבסופו של דבר זו יחידת רווח עצמאית, ואין להם סנטימנטים למותג. בגלל שלא רצו לספוג ממני את הרכב שמכרו לי רק לפני שנתיים, נמנעתי מרכישת רכב חדש ויקר בהרבה. בסיכום רווח ליבואן הוא הפסיד, אבל הם רואים את העניין דרך החשבונאות הנפרדת שלהם.

ואחרי זה הם מתפלאים שלסיטרואן יש שם רע בשוק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפתח ואומר כי אני נגד קניה של מכוניות ליסינג, אבל אספר לכם את הסיפור של אחי.

 

לאחי הייתה פורד פוקוס 2003 ליסינג, ממקום עבודתו.

במשך 3 שנים, הרכב נקרע על בסיס יום יומי של קיקדאונים. היו שני מצבים למצערת, סגורה או פתוחה עד הסוף.

אחי אידיוט (גם הוא אומר את זה) ולא מרחם על רכבים, במיוחד כשהם בליסינג.

בקיצור, הוא הישראלי המכוער הקלאסי (כן, פעם הוא הביא מגבת ממלון בטורקיה....), שינצל עד תום את מה שיורד לו במשכורת.

לעניין, לפני מס' חודשים, הוחלף רכבו בפוקוס חדשה.

הרכב שהוחזר לא עבר תאונה מימיו, שאסי נקי נקי, ללא שום תיקוני צבע.

לרכב היו מספר שיפשופים בפגושים ובכל הפח סביב לרכב. לא לחיצות, מכות, קרעים או חלודות, רק שיפשופים רגילים שיש בכל רכב שחונה בעיר.

 

לכל עובדי החברה יש זכות ראשונים לקניית הרכב ששירת אותם ב-25% מתחת למחירון (לא שהוא היה קונה את הרכב שהוא אנס על בסיס יום יומי, אבל בכל אופן :twisted: ).

הלכנו לראות את הרכב שחזר לחברת הליסינג, סתם מתוך סקרנות.

אני הייתי המום, כל הרכב (מלבד הגג) עבר צביעה מחדש.

אשכרה אנשים מוגבלים שכלית.

בכדי להסתיר כמה שפשופים רגילים ומקובלים כמו בכל רכב ממוצע, הם עשו צבע כללי.

איכות הצבע הייתה בקנטים: צבע מושפרץ על חלק (מראות, חלונות, פלסטיקים וכו'....).

הם הרסו את האוטו, כדי שהפראייר התורן לא יוכל להוריד להם במחיר על השיפשופים.

להערכתי, עבודת הצבע עלתה 300 - 500 ש"ח, לא יותר.

 

מה שאני אומר, זה שלא בטוח שהרכבים עברו תאונות, אבל רבים עוברים צבע ללא קשר לתאונה.

 

אה...כן.... מי שקונה רכב מליסינג, מגיע לו לקבל רכב כזה.

 

ימוטט שוק הליסינג לאלתר!

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי כל הנהי והבכי אציג לכם גישה אחרת.

 

במידה ואקנה רכב משומש, אעדיף רכב מאחת מחברות ההשכרה הגדולות. זה בעקבות נסיון אישי (שלי, לא של דוד ולא של קומבינה משפחתית אחרת).

קנינו שלושה רכבים, שתי אלמרות ורנו קליאו מאלדן ואויס ויש לי רק מילים טובות להגיד על החברות, הרכבים, מצבם, ההתיחסות ובעיקר השקיפות, כולל הסטורית טיפולית. הרכבים שרתו (ואחת האלמרות עדיין, כבר איזה 5 שנים) אותנו מספיק זמן כדי לדעת אם הם דפוקים או לא.

קנינו גם רכבים מהטרייד אין של פולקסווגן-סיאט, חברה שנקראת "אוטודיל" והם לא הסתירו דבר.

יש לנו נסיון מר עם הליכה לשוק הפרטי. אמנם לא נפלנו כי לא קנינו את הזבלים שהציעו לנו במירמה. וכווווולם רימו. חברה שעיסוקה במסחר ברכב כמו אויס ואלדן תשמור על השם שלה ולא תמכור זבל (הזבלים ילכו לסוחרים פרטיים שיתחזו לאנשים פרטיים וירמו אנשים פרטיים, סיבה טובה נוספת למה ללכת לחברות ההשכרה או הטרייד אין הגדולות).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה עוד נקודה שלא הועלתה כאן וזו העובדה כי לפעמים ניתן לרכוש רכב מליסינג/השכרה מדגם מתקדם מאשר בשוק הפרטי ובאותו התקציב. לדוגמא, מאזדה 3 מליסינג מאשר לנטיס מיד פרטית או קורולה 03' מליסינג/השכרה מאשר הקורולה דור קודם מיד פרטית וכיו"ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי כל הנהי והבכי אציג לכם גישה אחרת.

 

במידה ואקנה רכב משומש, אעדיף רכב מאחת מחברות ההשכרה הגדולות. זה בעקבות נסיון אישי (שלי, לא של דוד ולא של קומבינה משפחתית אחרת).

קנינו שלושה רכבים, שתי אלמרות ורנו קליאו מאלדן ואויס ויש לי רק מילים טובות להגיד על החברות, הרכבים, מצבם, ההתיחסות ובעיקר השקיפות, כולל הסטורית טיפולית. הרכבים שרתו (ואחת האלמרות עדיין, כבר איזה 5 שנים) אותנו מספיק זמן כדי לדעת אם הם דפוקים או לא.

קנינו גם רכבים מהטרייד אין של פולקסווגן-סיאט, חברה שנקראת "אוטודיל" והם לא הסתירו דבר.

יש לנו נסיון מר עם הליכה לשוק הפרטי. אמנם לא נפלנו כי לא קנינו את הזבלים שהציעו לנו במירמה. וכווווולם רימו. חברה שעיסוקה במסחר ברכב כמו אויס ואלדן תשמור על השם שלה ולא תמכור זבל (הזבלים ילכו לסוחרים פרטיים שיתחזו לאנשים פרטיים וירמו אנשים פרטיים, סיבה טובה נוספת למה ללכת לחברות ההשכרה או הטרייד אין הגדולות).

בני,

אני אוסיף על דבריך ואגיד שבשנת 2003 (כשקנינו את האיביזה הנוכחית) עשינו טרייד אין באוטו דיל, האוטו שלנו היה עם 42 אלף קילומטר, למשך 3 וחצי שנים.

הוא עשה קצת פחות מ-1000 קילומטר בחודש,

 

אז נכון, בבדיקה (במכון שכמובן הטרייד אין עובד איתו...) מצאו נזילות בקרטר וכמה לחיצות/דפיקות בפח (לא משהו כ"כ רציני)

היתה בדיקה די סבירה ומצאו כביכול כל מיני דברים - שלעניות דעתי הם כסת"ח.

 

סה"כ - הורידו לנו 1500 מהמחירון.

 

אני די בטוח שהבן אדם שקנה את האוטו מאוטודיל מרוצה.. (בוא נאמר שאם הייתי מחפש משומש - הייתי קונה את אותו הרכב בדיוק :-) )

 

 

מה שכן יש לי להגיד על אוטו דיל, זה שהם לא ממש דאגו לספר הטיפולים (אנחנו דאגנו להביא אותו, אבל הם לא ממש ביקשו אותו...) חוץ מזה, אני בטוח שהם צריכים גם להרויח.

 

אני בדעה שלך, ועדיין, כל קונה צריך לבדוק את האוטו במכון בדיקה..שהוא בוחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי כל הנהי והבכי אציג לכם גישה אחרת.

 

במידה ואקנה רכב משומש, אעדיף רכב מאחת מחברות ההשכרה הגדולות. זה בעקבות נסיון אישי (שלי, לא של דוד ולא של קומבינה משפחתית אחרת).

קנינו שלושה רכבים, שתי אלמרות ורנו קליאו מאלדן ואויס ויש לי רק מילים טובות להגיד על החברות, הרכבים, מצבם, ההתיחסות ובעיקר השקיפות, כולל הסטורית טיפולית. הרכבים שרתו (ואחת האלמרות עדיין, כבר איזה 5 שנים) אותנו מספיק זמן כדי לדעת אם הם דפוקים או לא.

קנינו גם רכבים מהטרייד אין של פולקסווגן-סיאט, חברה שנקראת "אוטודיל" והם לא הסתירו דבר.

יש לנו נסיון מר עם הליכה לשוק הפרטי. אמנם לא נפלנו כי לא קנינו את הזבלים שהציעו לנו במירמה. וכווווולם רימו. חברה שעיסוקה במסחר ברכב כמו אויס ואלדן תשמור על השם שלה ולא תמכור זבל (הזבלים ילכו לסוחרים פרטיים שיתחזו לאנשים פרטיים וירמו אנשים פרטיים, סיבה טובה נוספת למה ללכת לחברות ההשכרה או הטרייד אין הגדולות).

אם אתה מוכן לשלם מחיר כמעט מלא על מכונית שהיתה בעברה,וסליחה על השימוש במילה הגסה,פרוצה,שיבושם לך.

היסטורייה טיפולית?אם תראה איך מבצעים טיפולים בחברות השכרה ייצא לך כל החשק לקנות אי פעם מכונית מהם.

לפי מה שאתה טוען,כל המוכרים הפרטיים נוכלים ורמאים,ורק בציי הרכב יושבים צדיקים גמורים...

ואני יודע מצויין איך עובדים ציי רכב גדולים,עבדתי בתור מכונאי שנתיים בחברה להשכרת רכב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...