Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום.

אסור לנקות מנוע ניקוי חול.

הכול בידים ולאחר מיכן ניכוי כימי [ מסיר שומנים בלבד].

 

בברכה בני ל.

אני מקווה שאני לא שואל שאלה אדיוטית :

באיזה סוג של מסיר שומנים מדובר ,האם החומר מבוסס על בסיס מסיר שומנים קר רגיל ,כלומר ביתי

מהסוג הנפוץ ?

ואיך לאחר מכן אתה מוריד את המסיר עצמו ?

פורסם
אני מקווה שאני לא שואל שאלה אדיוטית :

באיזה סוג של מסיר שומנים מדובר ,האם החומר מבוסס על בסיס מסיר שומנים קר רגיל ,כלומר ביתי

מהסוג הנפוץ ?

ואיך לאחר מכן אתה מוריד את המסיר עצמו ?

 

שלום.

השאלה במקומה אבל החומר הוא חומר כימי חריף במיוחד המיועד רק לניקוי מנועים וחלקי מכונות.

אין לך אפשרות לקנות אוצו מכמה סיבות א, יקר מאוד ב, אין לך כלי איחסון מתאים ג, אף יצרן חומרים כימים לא ימכור לך את החומר כי הוא דורש תנאי אחזקה מיוחדים.

הניקוי הראשוני אחרי הטבילה בחומר זה מים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

עוד כצת תמונות בחיים לא יזיקו.

התמונות של הברגים לאחר ציפוי אבץ.

שיפוץ יחידת מערכת החימום ברכב.

שיפוץ ראש אם מראה צעיר ומרענן.

וצביעת מסנן האויר ומכסה השסטומים בצבע שחור מטל בתנור.

 

בברכה בני ל.

CIMG0801.JPG

CIMG0802.JPG

CIMG0806.JPG

CIMG0809.JPG

CIMG0810.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=66724

 

הבורג השלישי בשורה הרביעית מימין זז לך בשלוש מעלות. דפק לך את השלשות.

 

שלום.

אתה דפוק הבורג השלשי מימין הוא היחידי שעומד נכון כול היתר מעוות.

אתה פשוט לא רואה טוב.

למנהלים איך יכול להיות מנהל שלא רואה טוב וגם שומע רק את משהוא רוצה.

יש להגלות אותו מיד .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני חברי, כל הכבוד על ההשקעה.

בקצב כזה אתה משמש כתחרות גדולה לליאור ברוך!

אתה לוקח לו את המונופול על ציפוי אבץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בני חברי, כל הכבוד על ההשקעה.

בקצב כזה אתה משמש כתחרות גדולה לליאור ברוך!

אתה לוקח לו את המונופול על ציפוי אבץ.

בברכה

צביקה

 

שלום צביקה.

אין לי שום תחרות אם הבחור הצעיר ששמו ליאור ולמה.

מה שאני שכחתי בתחום האספנות הוא עוד לא ללמד ואני שיפצתי מכוניות אספנות הרבה שנים לפני שהוא נולד.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לבני ל ומר שמר שלום.

 

הראש שלכם עקום, אם תנסו לעמוד ישר תגלו כי מיסדר הברגים תקין לגמרי ...

 

 

שאלה לבני ל איך מנקים את החריצים בברגים? האם אתה עושה זאת בורג בורג בעזרת מברשת שיניים?

אשמח לדעת.

בברכה חיים ל

פורסם

בני ???

 

אשתך יודעת שלקחת לה את המגש מהתנור????

 

כל הכבוד על השיפוץ המקיף.

המשך להציף אותנו בתמונות.

 

ירון מאיר

נ"ב

עדיין לא צילמתי את מה שרצית, כשאצלם העלה את זה במידית.


×
×
  • תוכן חדש...