Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אובד עצות מה לעשות ????

 

אתמול הודיעה לי מאסטר בני, כי הוא שורף לי את יום שישי וכי אני חייב לעזוב הכול !!! להגיעה לשם עבודה על הרנו.

 

אמרתי יללללה בסדר.

אבל היום הודיעה המניייייייייי לזוגתי שהיא אשה טובת לב, לאו לי (מהפחד כנראה) שהוא ואשתו מתנחלים אצלי בחג.

 

 

עצות יתקבלו בברכה

 

 

חיים ל

 

חיים מיתנחלים זה לא סתם!!!

אני רגיל לקבל מגיסתי יחס מועדף למשל אוכל קינוח ווווווווווה פינה לישון.

היום הוא ארוך חג יש זמן לפינוקים אצל גיסתי

 

 

בברכת חג שמח לכול החברה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הלו!!! גם זהבה בשלנית סוף הדרך שמאלה, ליסוע עוד קצת ישר, ימינה בכיכר ולחנות ברוורס מצד ימין של הכביש!!!!!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
הלו!!! גם זהבה בשלנית סוף הדרך שמאלה, ליסוע עוד קצת ישר, ימינה בכיכר ולחנות ברוורס מצד ימין של הכביש!!!!!

עברת?

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
עזוב שמעתי שיש אצל שמר תנאים טובים, אני נימלט לשמר כל שכן אישתו טבחית סוף הדרך, בני חכה לי ליד הדלת.

 

 

חיים

דיברתי עם חומוס, הוא יישן בסלון,תוכלו להתארח במלונה.
פורסם

נאלצתי תחת איומים של בני ליצר עבור שטנגות ההילוכים של הרנו בוקסות מיוחדות מאוקולון.

 

ישבתי והכנתי על המחרטה שלי את הבוקסות בני הודה לי מקרב לב, אבל שכח לשלם !!!

 

תמונות בקרוב

 

חיים ל

פורסם

wow

 

amazing....

good luck dear benny

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

שלום.

 

מה אני אגיד, גיסתי אירחה אותי ואת אישתי בצורה ניפלאה ויוצאת מהכלל.

ההתנחלות היתה מוצלחת עם טעם של עוד!!!

על הדרך נאלץ אחי באיומים קשים לחלל את החג ולייצר בוקסות אוקולון מזוינות לרנו 15,

כלומר, אכלתי שתיתי ואחי עבד בשבילי - מה עוד לבקש?

אהההה, לסיום הזמין אותי ורעייתי לקפה גוטה גוטה בטיילת בהרצליה.

ולסיכום, קצת תמונות גם מבניית כיסוי מתחת לרקטום של הגיר, ובנית בסיס מושלם לידית ההילוכים,

וגם צילומים מדהימים איך אחי אוכל אותה בגדול בחג וחורט לי 2 בוקסות מאוקולון.

 

בברכת חג שמח בני ל.

CIMG1090.JPG

CIMG1091.JPG

CIMG1094.JPG

CIMG1097.JPG

CIMG1103.JPG

CIMG1105.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני, אני דורש להוריד את התמונות לאלתר, אחרי שהחברות והנשים של חברי הפורום יראו את התמונות הללו, הם יעזבו את הבעלים ויארבו לך מתחת לבית!

גם מסוקס וגם מבין במכונאות רכב, איזה עוד תכונות צריך?

:-D

כל הכבוד, עלה והצלח!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום.

 

לאחר רכישה של הרנו 18 כתורמת אברים

אז היום רכשתי עוד תורמת אברים ששמה רנו פואגו.

 

attachment.php?attachmentid=24690&stc=1&thumb=1

 

הפואגו תיתרום את מערכת ההיגוי שלה [הגה כוח] לטובת הרנו 15 שיש לה הגה שצריך הרבה כוח.

כמו כן ננסה להוציע ממנה עוד מיספר אברים להשתלה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...