Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, באוטו שלי המנוע ישן (כאילו דה...) והצבע שלו זה מתכת דהוייה במקצת..

אני חושב לצבוע לשחור, צבע עמיד לחום יעשה את העבודה.

אני רוצה לקבל חוות דעת לפני שאני עושה את זה?

כדאי שחור? ניקל? אדום או לבן אין לי בעיה...

הרכב עצמו לבן אבל כל תא המנוע שחור.

rr02engbay.jpg

jaylpg02.jpg

tii_engine.jpg

haters will hate

פורסם

אצלי יש תופעה שהחלה לא מזמן, היא לא קריטית אבל היא גם לא נעימה לעין.

הציפוי המקורי של מכסה השסתומים אצלי החל להתקלף, נראה שזה מן חומר גמיש, לאו דווקא צבע, מה אפשר לעשות?

דבר 2: כאשר עושים ציפוי ניקל האם מורידים את הציפוי המקורי לפני כן או הציפוי נעשה ישירות מעל?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
יפה מאד בן ! 8)

תתחדש

אהמ... הוא רק תוהה באיזה צבע לצבוע.

אלו לא הבימרים שלו. :roll:

 

בנצי, מה נבחר בתור צבע המכונית :?:

לבן :?:

אם לבן, אז נראה לי שאדום יהיה מהמם על תא מנוע לבן.

אם צבע כהה יותר, אז ניקל צריך להיות הבחירה.

טעמי האישי.

MCS 2008

פורסם

אולי אפשר לפתוח סקר חדש בנושא: כמה זמן ביום אתה מבלה בבהיה במנוע שלך ?

 

למה זה כל כך מעניין איך המנוע נראה ? אני בד"כ משתדל לראות אותו כמה שפחות.

טוב אבל אם מישהו מחפש פרוייקטים ... חופש גדול וכאלה.

 

* עריכה * רגע, זה הבימר הענתיקה שעובר שיחזור ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
אולי אפשר לפתוח סקר חדש בנושא: כמה זמן ביום אתה מבלה בבהיה במנוע שלך ?

 

למה זה כל כך מעניין איך המנוע נראה ? אני בד"כ משתדל לראות אותו כמה שפחות.

טוב אבל אם מישהו מחפש פרוייקטים ... חופש גדול וכאלה.

 

* עריכה * רגע, זה הבימר הענתיקה שעובר שיחזור ?

 

תתפלא אבל יש אנשים שזה חשוב להם בייחוד במכוניות פרויקט וזה לא קשור בבהייה כזאת או אחרת.

באותה מידה הליאון החדשה שלך יכולה לשעמם למוות חובבי רכב מזן כזה.

תפתח קצת את הראש, לא כולם דומים טוב שכך.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
יפה מאד בן ! 8)

תתחדש

אהמ... הוא רק תוהה באיזה צבע לצבוע.

אלו לא הבימרים שלו. :roll:

 

בנצי, מה נבחר בתור צבע המכונית :?:

לבן :?:

אם לבן, אז נראה לי שאדום יהיה מהמם על תא מנוע לבן.

אם צבע כהה יותר, אז ניקל צריך להיות הבחירה.

טעמי האישי.

 

:oops: האממ...אופס(:

משום מה העין שלי קלטה את הניקל והתלהבתי נורא.

עכשיו הסתכלתי על האחרים ואני עדיין בעד הניקל, בתנאי שבעל המקצוע שיעשה את זה יודע באמת לעשות את זה טוב..

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

דייויד,

מסכים איתך שלא כולם דומים. הסיבה שאני שואל היא כדי להבין את האחר. אם ה'בדיחה' נשמעה מזלזלת, סליחה.

אני למשל אף פעם לא התעניינתי כמעט במכוניות קלאסיות, כי אני מחפש בד"כ מקסימום טכנולוגיה ותחכום ואת זה קשה למצוא במכונית בת 30 ומעלה. בכל זאת קצת קשה לי להבין למה להשקיע בצביעת משהו במנוע, כשיש ים דברים אחרים לעשות ברכב. זה נשמע לי קצת כמו לצבוע את הציריות. ברור לי שאני כאן במיעוט.

אני מבין הרבה יותר אנשים שצובעים דשבורד ולוח שעונים, למרות שגם את זה אני כנראה לא אעשה.

ולעניין המקרה שבנדון, כפי שראית בעריכה שהוספתי, אם מדובר בשחזור מכונית ישנה אני מבין יותר את הסיבות, כי זה משהו שמיועד לתצוגה וחלק מהעניין זה שייראה יותר חדש מהלאון שלי.

 

ואני לא חושב שהרכב שלי צריך להלהיב/להרשים מישהו. אם הייתי רוצה כזה (והייתי עשיר) הייתי קונה TT.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

-ראשית-ציפוי באבץ (צבע-ירוק צהוב או שחור)עמיד יותר וזול יותר מניקל

חילופי טמפ לא עושים טוב לניקל.

שנית- נכון שצריך ניקוי. למפעל שלנו זה לא יכנס אלא לאחר ניקוי חול!!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
-ראשית-ציפוי באבץ (צבע-ירוק צהוב או שחור)עמיד יותר וזול יותר מניקל

חילופי טמפ לא עושים טוב לניקל.

שנית- נכון שצריך ניקוי. למפעל שלנו זה לא יכנס אלא לאחר ניקוי חול!!

 

ציפוי ניקל עמיד יותר מצביעה, לא יודע לגבי אבץ אין לי בזה ניסיון.

מי שרוצה ציפוי ניקל לא יעשה ציפוי באבץ.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...