Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אביתר, אם אני לא טועה באיביזה שלך כמו באיביזה שהייתה לאחי הגדול צריך נוזל קירור G11 (גם של פולקסוואגן אבל למכוניות ישנות יותר ואין לערבב בין G11 ל- G12 או G12PLUS) בצבע ירוק הלא כן?

מה כתוב על מיכל העיבוי ומה אמרו לך במוסך המורשה?

 

איתמר ג'ורג'

פורסם

איתמר לא הייתי במוסך מורשה אף פעם!

פעם היה ברכב מים ורודים, G12 אני כמעט בטוח.

עכשיו יש גם מים ורודים רק שהם של וולוולין, בעיקרון הם עולים אותו דבר אז אני לא מאמין שאיכותם ירודה.

אני אבדוק עוד מעט מה כתוב על המיכל איבוי בשביל להיות בטוח...

פורסם

משאבת מים לא מחזיקה 200 אלף !!!

 

אני ביצעתי טיימינג באיביזה שנת 2000 ב 02/2004 אחרי 28,000 ק"מ .

ב 10/2005 לאחר 52,000 ק"מ הלכה משאבת המים והיה צריך לפרק הכל מחדש .

 

לא צריך להיות כאלה קמצנים , המשאבה בפליקס שלא נחשב לזול עולה 275 ש"ח לפני מע"מ.

אז אם מחליפים טיימינג כדאי מאוד להחליף גם משאבת מים .

פורסם

פליקס הוא זה שאמר לי 200 אלף.

אני אישית בחרתי לא להאמין להם.

 

מה שקרה אצלך זה בכלל לא נורמלי. משאבה לא צריכה ללכת באזור ה50 אלף.

 

אם כבר עברת 100 אלף והרכב נמצא מס' מכובד של שנים על הכביש, ואתה עושה טיימינג, אני מצדד בהחלפה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין מה לעשות, חלקים יכולים ללכת גם בק"מ יותר מוקדמים!

הינה דוגמא- ההורים של גיסתי רכשו יונדאי גטס 1.35 אוט' והיו מרוצים ממנה. מכרו אותה ורכשו 1.6 אוט' חדשה והגיר הלך אחרי 6000 ק"מ! איך זה יכול להיות? הרי יונדאי אמינים לא?

תמיד יהיו פאקים בייצור ותמיד חלקים יכולים ללכת מוקדם יותר מהצפוי או מאוחר יותר.

באיביזה 94' שהייתה להוריי במשך 8 שנים ו-170 אלף ק"מ לא החלפנו משאבת מים בכלל! (החזקנו אותה מהיום שהיא עלתה לכביש עד שהיא ניגנבה) ולעומת זאת באיביזה שהייתה לאחי הוא החליף משאבת מים כבר ב- 60 אלף ק"מ.

זה משתנה מרכב לרכב ואין מה לעשות.

 

איתמר ג'ורג'

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
אוקיי שאני יעשה טימינג בעוד חודש חודשיים אני יבקש לבדוק חזותית את המשאבה ואולי נחליף אותה על כל מקרה... בדברים כאלה אני לא חוסך..

 

 

אם אתה עושה טיימינג תחליף משאבה אני ממליץ לך

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

×
×
  • תוכן חדש...