Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הלכתי לבדוק לאימי קורולה 93 אוטומטית.

 

כמה בעיות שראיתי:

1. כשהרכב מונע בניוטרל והמזגן עובד הרככב רועד בצורה רצינית. כשמכבים מזגן הכל טוב. מה יכולה להיות הבעייה?

 

2. הבעלים טוען שמילא גז לפני חצי שנה, וכעת המזגן מקרר לא משהו. מה יכולות להיות הבעיות?

נניח ויש דליפת גז - האם ניתן לאתר אותה גם בלי לרוקן את כל הגז? ואיך ניתן לתקן אותה? מה סדר הגודל של העלות הסבירה?

 

3. הגיר מושך הילוכים בקיק דאון עד 5500 סל"ד, במקום עד קו אדום (ככה זה בקורולות האלה). אני לא שמתי לב אם הוא הרפה את הרגל מהדוושה, אך אבדוק זאת שוב. במידה והוא לא הרפה את הרגל מהדוושה - האם זה מצביע על בעייה סופנית בגיר? יש לציין שהגיר עובד פיקס - לא בועט, מחליף הילוכים חלק ביותר, וכשמחליפים הילוכים (R ל-N או D) אין שום רעידות.

 

 

תודה לעונים, אביעד.

פורסם

רכב שנת 93 וכל מה שמטריד אותך זה המזגן?! אולי צריך רק לכוון את הרכב במקרה הטוב או שאולי הלך שם חיישן במנוע.

 

שאלה יהיו הצרות שלך בחיים.

 

מהשנתון הנ"ל , הרכב מאוד מומלץ למי שמחפש רכב זריז עם תיבת הילוכים נהדרת,חזק יחסית למשפחתית(אין ממיר), לי הייתה כזאת ואוכל רק לשבח.

המנוע+גיר מחזיקים המון, שוק נהדר.

סוס עבודה.

רק שים לב לבולמים שלו,מעבר לזה לא ידוע על בעיות מיוחדות לדגם הנ"ל.

פורסם

ברור לך שיש איזשהי תקלה במזגן, הכי טוב ללכת למוסך שמתמחה במזגנים. אין ברכב בקרת אקלים מפוצלת וכל השטויות האלה ולכן התיקון לא יהיה יקר ביחס לרכב חדש עם אלף ואחד חיישנים.

 

הגיר זה אחד הדברים הכי טובים ברכב הזה לכן אני הייתי מסיר דאגה מליבי בעניין הזה. בניגוד לכל המתחרים מאותה תקופה הגיר של הקורולה ממשיך לסחוב יפה ובלי בעיטות (אפילו כשהשמן גיר קר או כל מצב היפוטתי אחר).

 

סה"כ מדובר בסוס עבודה,זריז, לא הכי נח (וגם מאוד נמוך אז בזהירות מבורות ופסי האטה) אבל פרקטי מאוד (הדשבורד ישרוד גם מלחמה גרעינית, לא מפתח סדקים/קרקושים). היו לנו 3 במשפחה, היום נשאר רק 1 שאחרי 14 שנים אצלנו יודעת להיכנס למוסך רק לטיפול לפני טסט, אפס תקלות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
ברור לך שיש איזשהי תקלה במזגן, הכי טוב ללכת למוסך שמתמחה במזגנים. אין ברכב בקרת אקלים מפוצלת וכל השטויות האלה ולכן התיקון לא יהיה יקר ביחס לרכב חדש עם אלף ואחד חיישנים.

 

הגיר זה אחד הדברים הכי טובים ברכב הזה לכן אני הייתי מסיר דאגה מליבי בעניין הזה. בניגוד לכל המתחרים מאותה תקופה הגיר של הקורולה ממשיך לסחוב יפה ובלי בעיטות (אפילו כשהשמן גיר קר או כל מצב היפוטתי אחר).

 

סה"כ מדובר בסוס עבודה,זריז, לא הכי נח (וגם מאוד נמוך אז בזהירות מבורות ופסי האטה) אבל פרקטי מאוד (הדשבורד ישרוד גם מלחמה גרעינית, לא מפתח סדקים/קרקושים). היו לנו 3 במשפחה, היום נשאר רק 1 שאחרי 14 שנים אצלנו יודעת להיכנס למוסך רק לטיפול לפני טסט, אפס תקלות.

לגבי הדשבורד אני לא מסכים, נוטה להישבר באיזור של השעון ופתחי המזגן המרכזיים.

 

מה לגבי הרעידות ונזילת הגז? האם זה יכול להסתכם בנזק של אלפייה?

 

אגב אני הבנתי שהבחור סחב עם החגורת טיימינג המקורית 120K (במקום 100K כנדרש בקורולות האלה) - לדעתי זה לא בעייתי ולא ישפיע על העתיד. לדעתכם?

 

שאלה נוספת: הצמיג הקדמי ימני אכול בצד ימין. האם יכולות להיות סיבות נוספות חוץ מכייון פרונט?

פורסם

כן. מכת שאסי מקדימה שלא יושרה טוב :-D

 

 

gorenziv ,המזגן של הקורולות החדשות מצויין כתמיד.

היתה אצלי אחת 2006 (ליסינג) במשך כמעט שנה, וכרגע יש אצל אבי 2005 (עם בקרת אקלים דיגיטלית)

שמקררת ללא דופי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המזגן של הקורולות 93-97 הוא פריזר. הכי חזק שנתקלתי בו ברכב כלשהו.

 

 

למיטב זכרוני יש שם ברזון חשמלי שאמור לקבל פקודה כשהמדחס פועל ואז הוא מזרים אוויר במעקף לבית המצערת, וכך הוא מעלה את הסל"ד. שווה לבדוק את זה, ואם הוא לא מתפקד נכון, אז זו בעיה קטנה מאוד.

יתכן שהסל"ד הנמוך מדי משפיע על יעילות המזגן. ניסית להרים סל"ד ולראות אם הקירור משתפר?

 

רוב הסיכויים שאם הבעלים רק מילא גז בלי לתקן קודם את מקור הדליפה, אז יש שם עדיין תקלה לא מטופלת.

×
×
  • תוכן חדש...