Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך (צריך = מבקש) המלצה לצמיג טוב 175/65/14 לטיוטה קורולה


elbak
שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצטרף לדעה. הקלבר נוחים ושקטים במיוחד ולכן שידוכם לקורולה הוא מתבקש. הדבר האחרון שהקורולה צריכה הוא צמיג ספורטיבי.

 

1) קלבר זאת חברה. יש להם מספר דגמים. בלי לציין על איזה דגם דיברת, ההמלצה שלך לא אומרת הרבה.

2) צמיג ספורטיבי יבלום במרחק קצר יותר מצמיג פשוט. מה בטויוטה קורולה הופך את זה לדבר האחרון שצריך??????????

 

זה שרכב לא ספורטיבי לא אומר שצריך לשים לו צמיגים חרא.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) קלבר זאת חברה. יש להם מספר דגמים. בלי לציין על איזה דגם דיברת, ההמלצה שלך לא אומרת הרבה.

2) צמיג ספורטיבי יבלום במרחק קצר יותר מצמיג פשוט. מה בטויוטה קורולה הופך את זה לדבר האחרון שצריך??????????

 

זה שרכב לא ספורטיבי לא אומר שצריך לשים לו צמיגים חרא.

 

ניר

צר לי שאתייחס רק לסעיף השני תגובתך המנוסחת להפליא. אין לי חשק לגשת לאוטו בשבילך, לראות איזה "קלבר" הורכב שם. להערכתי מדובר בדגם זול יחסית.

מכל מקום קביעתך כי צמיג ספורטיבי מקצר את מרחק הבלימה אינו, בכל הכבוד, מדויק. צמיג ספורטיבי נועד לאפשר אחיזת כביש גבוהה יותר, במיוחד במצבים קיצוניים של העברת משקל הרכב, למשל סיבוב במהירות גבוהה. לכן יהיו דפנותיו קשות יותר, דבר שיגרע מנוחות הנסיעה, שלדעתי אינה מיתרונות הקורולה. אגב, הקביעה כי צמיג שאינו ספורטיבי = צמיג ח*א, אף היא לא מדויקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. צמיג ספורטיבי נועד לאפשר אחיזת כביש גבוהה יותר, במיוחד במצבים קיצוניים של העברת משקל הרכב, למשל סיבוב במהירות גבוהה. לכן יהיו דפנותיו קשות יותר, דבר שיגרע מנוחות הנסיעה, שלדעתי אינה מיתרונות הקורולה. .
דווקא יכולת הפניה של צמיג ספורטיבי לא גבוהה משמעותית מזו של צמיג רגיל. מה שכן גבוה משמעותית אלו התגובות המהירות והפידבק בהיגוי. ומבחינת אחיזה, מרחקי הבלימה של צמיג ספורטיבי יכולים להיות קצרים ב 10%, גם ברטוב וגם ביבש, ובטובים ביותר אפילו יותר קצרים מזה. אבל מי שיודע שיש לו צמיג מסוג X עם מרחק בלימה Y, ושומר מרחק בהתאם, יכול לחיות גם עם צמיג רגיל. מי שנוסע 50 קמ"ש בעיר עם צמיג רגיל, יבלום בפחות מרחק ממי שיש לו צמיג ספורט, אבל נוסע 3-4 קמ"שים יותר מהר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני לא הולך לדון שוב בנושאים שנטחנו פה כל כך הרבה בעבר, אבל אני עומד מאחורי טענותי מקודם. בגדול, צמיג ספורטיבי = צמיג דביק יותר, וזה משפיע על הכל - בלימה, האצה, פניה, פידבק, וכו'...

 

ולא אמרתי שכל צמיג חרא - התכוונתי לאלו המכונים "ירוקים" שמטרתם לא להשחק כמעט כדי "לחסוך כסף", על חשבון בטיחות.

אם מישהו היה אומר לי פעם, כשלא ידעתי, שהצמיג "הירוק" ששמים לי יבלום חלש יותר, הייתי חושב פעמיים. הנקודה החשובה היתה שחוסר הידע גורם לאנשים לקנות צמיגים שהם לא היו מוכנים לקנות אם היו מבינים את ההבדלים.

וגם מאחורי זה אני עדיין עומד.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...