Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מסוגל כמעט לרוץ???

איך בדיוק רצית להתמודד עם דרישות הכושר המטורפות של קורס טיס???

מה שהופך את הטיס למקצוע קשה וייחודי הוא הצורך בהצטיינות בכל כך הרבה תחומים שונים (ביניהם - כושר גופני)...

דרישה מטורפת של כושר בקורס טיס??

מספר אנשים שאני מכיר רק השמינו כשהגיעו לקורס טיס. ולא. זה לא היה מהעלאת מסת שריר. הכרס שצמחה להם במדים הייתה מאוד מכובדת.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תנסה לחרטט אותם על ת"ש, שאתה מרוויח כסף לבדך, שאמא שלך חולה וכל מיני חארטות כאלה , אתה גם תקבל קלב.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אני עצוב שהשאיפה שלך בשירות הצבאי שלך היא להיות נהג.

אתה בנוי לזה ש3 שנים תיהיה תקוע על ההגה, בשעות לא שעות?

 

 

ובקשר למורן שחברה של גלעד אמרה, זה פרופיל 97 וואלי גם 82 לא בטוח בכלל. ויוצאים לזה דרך תותחנים.

כן כן, לא לא.

פורסם

מורן זה 82 עד כמה שידוע לי.

לגבי נהגי כלים כבדים - אלו הם לוחמים לכל דבר (תותחנים, שריון) עם תפקיד מסויים נוסף, בכוח.

פורסם

תגידו לי, התחרפנתם?

בן אדם שנפל מקורס טייס יום לפני מסדר כנפיים יכול אולי לבקש ספציפית לאן להיות משובץ.

מי שנפל במבדקים הראשוניים, עוד לפני שקיבל את הזריקה בבקו"מ - לא קשור לטייס בשום צורה והוא מלש"ב רגיל. אמנם מלש"ב עם קב"א גבוה, אבל מתגייס כמו כווווולם.

 

אני לעומת זאת, מקרה אחר. אני נפלתי מממסלול ישיר לרמטכ"ל עוד בבטן אימי (נולדתי ילד פג). אז רק בגלל שהייתי נפל של מועמד לרמטכ"ל נתנו לי לבחור בין קמרשהלור"ל לבין מומלץ לסמל.

פורסם

אני לעומת זאת, מקרה אחר. אני נפלתי מממסלול ישיר לרמטכ"ל עוד בבטן אימי (נולדתי ילד פג). אז רק בגלל שהייתי נפל של מועמד לרמטכ"ל נתנו לי לבחור בין קמרשהלור"ל לבין מומלץ לסמל.

ו....? מה ניסגר בסוף??? אתה לא יכול להשאיר אותנו ככה במתח...

:rofl:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

דבר ראשון, אני באמת לא מבין איך ציפית ללכת לטייס אם אתה בקושי רץ? אתה מגזים כאן איפשהו...

 

שנית, לצערך (וגם לצערי במקרה...) הצבא זה לא תוכנית כבקשתך ויכולים לדחוף אותך בכל חור אפשרי...

 

שלישית... אתה יכול לנסות להיות נהג אמבולנס... עושה קד"צ נהיגה ואז עושה השתלמות נהיגת אמבולנס, ולאחר מכן משרת כנהג אמבולנס באיזה מרפאה או בחר"פ אולי...

מה שכן אני לא יודע מה הסיכויים להגיע לזה...

פורסם
דרישה מטורפת של כושר בקורס טיס??

מספר אנשים שאני מכיר רק השמינו כשהגיעו לקורס טיס. ולא. זה לא היה מהעלאת מסת שריר. הכרס שצמחה להם במדים הייתה מאוד מכובדת.

אני נפלתי מהקורס לאחר חצי שנה בו, ואתה מדבר שטויות. רק אחרי שהם נהיים טייסים הם ממש משמינים,והם בכושר לא טוב. במהלך הקורס הכושר של ה"פרחים" הוא טוב, אולי לא מטכ"ל..אבל כושר טוב.

ובקשר לכותב ההודעה, לא יתנו לך שום ייחוד לשום דבר, ככה הצבא בנוי תחיה עם זה ותגיע למקומות כמו כולם, בפרוטקציות :)

פורסם

ויש בבסיסים שונים תפקידים של אחראי חייילים (בבסיסי אבט"ש) וכו.

עובדי רס"ר ואני מכיר אנשים שעשו בית זונות בשרות. 8 עד 10. ויום כן יום לא. (היו החבבים על הרס"ר).

 

שומרי שער. חצי בוקר שומרים. והולכים הביתה..

 

מדריכים. תפקיד קשה מבחינה נפשית אבל השרות עובר מהר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מנסיון: הדרכה זה תפקיד תובעני וקשה! אם אתה רוצה הדרכה, קודם תברר עם עצמך אם אתה באמת מסוגל ללכת על זה!

לזכות התפקיד יאמר שבסוף מחזור, ובייחוד אם מדובר במחזור ארוך, יש סיפוק אדיר ותחושה גדולה של עשייה.

 

חוץ מזה, בשביל להדריך צריך גם לדעת לעמוד ולדבר מול קהל. יש כאלה שפחות טובים בזה, יש כאלה שיותר טובים בזה ויש כאלה שכל קשר בינם לבין עמידה ודיבור מול קהל הוא מקרי בהחלט.

אם אתה לא מוצא את עצמך באחת משתי הקטגוריות הראשונות, רד מהרעיון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני ממש לא אוהב לדבר מול קהל. אני בנאדם ביישן מאוד...

 

אגב אתמול בצהריים התקשרו אלי ממשהו שקשור למשרד הביטחון. לא כל כך הבנתי מה הבחורה בטלפון אמרה, היא בדיוק העירה אותי. אבל היא שאלה אם אני רוצה לקבל זימון למשהו שקשור למשרד הביטחון, אמרתי כן בטח, והיא ענתה שבימים הקרובים אני אקבל זימון.

מה יהיה שם? מה זה משרד הביטחון? מה עושים ברוב התפקידים שם?

 

תודה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לעבוד במשרד הבטחון זה נושא רחב מאוד. אתה יכול להיות ג'ובניק ואתה יכול להיות פעיל בשטח.

 

מה שכן אי אפשר להסביר מה עושים שם כמו שאי אפשר להסביר מה עושים בחיל מסוים בצבא הישראלי. זה משרד רחב מאוד. חכה לזימון ותראה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

עוד דבר, היום התקשרו אלי מלשכת הגיוס בקשר לתפקיד של נהג יחידה. מחר ב11 אני אמור ללכת לשם לחתום על טפסים או משהו כזה.

מה זה נהג יחידה? והאם עכשיו שאני "מתמיין" לתפקיד הזה, הסיכוי שלי להתקבל למשרד הביטחון יפגעו?

 

מה לעשות?

 

נ.ב איך אני מגיע לשם באוטובוס מהוד השרון?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
עוד דבר, היום התקשרו אלי מלשכת הגיוס בקשר לתפקיד של נהג יחידה. מחר ב11 אני אמור ללכת לשם לחתום על טפסים או משהו כזה.

מה זה נהג יחידה? והאם עכשיו שאני "מתמיין" לתפקיד הזה, הסיכוי שלי להתקבל למשרד הביטחון יפגעו?

 

מה לעשות?

 

נ.ב איך אני מגיע לשם באוטובוס מהוד השרון?

 

הסיכויים לא בהכרח נפגעו אבל רוב הסיכויים שלא תהיה במשרד הביטחון, כי כנראה כבר היו אומרים לך ולא היו שולחים לך זימון לנהיגה. אבל אל תתייאש. אתה יכול לסרב פשוט לתפקיד.

 

רק תן לי להבין, התגייסת כבר או עוד לא? כך יהיה לי הרבה יותר קל לנסות להסביר לך את מה שאני יודע.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...