Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

windows לא נותן להגדיר רזולוציה של 1024X1280


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה פשוט מחפש אותי, אה?

 

אמרתי שזה איפשר - אם זה פועל או לא זה משהו אחר.

 

הצלחתי לראות - כן. העניין הוא שבמסך שלי (17") הרזולוציה המקסימלית היא 1280*1024 - כלומר כל פיקסל מראה נקודה במסך - ככה שזה לא עזר במשהו - אבל אולי לפותח השרשור, זה כן.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
T-43 הוא מחשב מצויין. כנראה המודל האחרון שתוכנן לפני שחטיבת ה- PC של IBM

נקנתה על ידי Lenovo. המחשב מיועד לשוק המוסדי ולכן איננו כולל מולטימדיה מתקדמת, בלוטות'

ושאר ירקות.

 

גילוי נאות: אני הייתי אחראי על פיתוח אחד הרכיבים היחודיים של ה- T-43.

גילוי נאות - Blutetooth הוא לא התקן מולטימדיה והיה זמין כבר בT41.

פורסם
איזה סיפור עשיתם פה.

 

תנסה לעשות משהו, לא בטוח שיעבוד, אבל אפשר לנסות.

 

בשולחן עבודה, קליק ימני על שטח ריק ואז מאפיינים->הגדרות->מתקדם->צג->תוריד את הסימון מ-"הסתר מצבים שאין אפשרות להציג בצג זה".

לאחר בדיקה מעמיקה (כל הבוקר הייתי בעבודה) הצלחתי להגיע לתוצאה מסוימת.

צדקת שאם מבטלים את ה-V יש את האופצייה של 1024X1280.

העניין הוא שהמסך נהיה יותר גדול מהמוניטור. סמן העכבר "מזיז" את התצוגה לחקלים שלא נראים.

בגדול זה מספיק לי מכיוון שזה רק בשביל עבודה עם תוכנה אחת.

 

תודה רבה לכל מי שעזר.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

אתה מצחיק...

 

לא בעיה לקבוע virtual desktop לגודל גדול יותר ממה שהמסך יכול.

העניין הוא שבפועל - הרזולוציה הפיסית לא משתנה והוא קבועה.

פורסם

זה לא בדיוק וירטואלי. הגודל אכן יותר גדול (יותר מהמוניטור) ולא ניתן לעבוד ככה ביום יום אבל התוכנה עובדת לשם שינוי וזה כל מה שהייתי צריך.

 

*דרך אגב, בזמנו הסברת וייעצת לי על ה-Map monkey... עובד מצויין, תודה רבה.

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...