Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

windows לא נותן להגדיר רזולוציה של 1024X1280


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נתקלתי לפני כן בצורך ברזולוציה הזאת.

המחשב פועל ברזולוציה של 1024X768. לא ניתן להגדיר 1024X1280, למה ?

מדובר על נייד IBM R32 בעל WIN XP עם 256MB של RAM. כרטיס מסך של ATI בעל 16MB,

1700Mhz.

 

נוסה גם על נייד COMPAQ presario 2400Mhz עם 256MB RAM

וגם על נייד IBM R50e עם 256MB RAM וכרטיס מסך 64MB.

 

האם ניתן לעשות משהו ?

*הבעייה התעוררה בעקבות ETKA שדורשת 1024X1280 כדי להריץ את התוכנה.

Veni Vidi Vici

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
במסכי 14-15 אינץ' אינך יכול להעלות את הרזלוציה.

מאיפה אתה משיג את המידע שלך?:?

 

תבדוק אולי אין לך את הדרייבר המתאים...

או שפשוט המסך הספציפי שלך לא תומך בכזאת רזולוציה

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
מאיפה אתה משיג את המידע שלך?:?

 

תבדוק אולי אין לך את הדרייבר המתאים...

או שפשוט המסך הספציפי שלך לא תומך בכזאת רזולוציה

מהלפטופים שאני עובד איתם יום יום

פורסם
מהלפטופים שאני עובד איתם יום יום

מוזר ביותר...

אני עבדתי המון מחשבים ניידים

ולא הייתה לי שום בעיה להעביר לרזולוציה הנ"ל או אפילו יותר ממנה

לשני ההורים שלי יש מחשב נייד כל אחד

ובשניהם למרבה הפלא אפשר לשנות.

לארבעה חברים שלי יש מחשב נייד בכולם בלי יוצא מן הכלל (למרות שחלק ישנים)

אפשר להעביר...

בכל מחשב נייד שאני פוגש, ניתן להעביר.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
מהלפטופים שאני עובד איתם יום יום
דווקא מסכי LCD של ל]טופים הם לא מוגבלים כמו ה LCD השולחניים.

לא ניתקלתי בחיים שלי בלפטוף שלא מסוגל להגיע לרזולוציה שהוא ציין. אפילו יש לי אחד משנת 97 שעושה זאת

 

זו רק בעיית דריברים.

לא בהכרך שהדרירבר המעודכן הוא זה שיאפשר זאת , פשוט צריך להתקין דריברים מחדש ולנסות שוב, אם זה לא עובד אז לחפס גירבה אחרת שלהם אפילו יותר ישנה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תתקין דרייבר נכון של הכרטיס מסך

אם זה לא זה - או שהכרטיס לא תומך ברזולוציה

או שהמסך

אין קשר לתוכנת WINDOWS

אלא אם היא משתמשת בדרייבר למסך משלה.

חפש דרייבר תואם לכרטיס.

פורסם

לא לא...

הוא עובד עם מחשבים יום יום...

אין מה להתווכח איתו

 

:roll:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

את הPDF פתחתה?

 

את הרזלוציה של המסך ראיתה?

 

ראיתה אפשהו שכתוב שמסך רגיל (לא WIDE) של IBM תומך מעל 1024X768?

לא מוזר שבשלושה ניידים תהייה בעייה עם הדריברים?

 

בדקתי היום בשלושה דגמים של IBM ובאף אחד לא ניתן להעלות את הרזלוציה מעל 1024. אתה יודע מה בדוק בכולם יש בעיות דריברים.

 

אתה ידוע מה...

פתוח השירשור תעלה תמונה של הגדות תצוגה שלך.

 

העיקר שעל לפטופ מ97 (3.11?) זה עובד מעל 1024

פורסם

ליאור יש כאן בדיוק שתי אפשרויות, או דרייבר ג'נרי מותקן כרגע, או שהמסך עצמו לא תומך, אין שום אפשרות אחרת.

 

אין שום קשר לכרטיס, מכיוון שכרטיסים ולא משנה כמה גרועים יהיו, כבר לפחות 10 שנים שכולם תומכים ברזולוציה כזאת.

 

תרשום את דגם המסך, וגודלו....

רוב מסכי ה15 אינץ' כן תומכים ברזולוציה כזאת.

פורסם

ביקשת תמונות הגדרות:

 

*אלו הגדרות של IBM Thinkpad R32. אבל אי אפשר להחליף גם ב-R50e וגם ב-Compaq presario, ושניהם יותר חדשים ובעלי מסכים יותר גדולים. R50e בטוח.

 

האופצייה היחידה מבחינתי כרגע - לחבר את הנייד לטלויזיה בזמן עבודה עם התוכנה.

**אין לי מחשב נייח רגיל בבית.

untitled3.jpg

untitled6.jpg

untitled9.jpg

untitled12.jpg

Veni Vidi Vici

פורסם

שכחתם פרט שולי -

 

אם לכרטיס מסך יש רק 16 מגה זיכרון, אין סיכוי שיוכל להגיע לרזולוציות גבוהות שכאלו עם עומק צבע כזה.

תוריד דרייברים מכאן ועד מחר - זאת הגבלת חומרה של הכרטיס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בשם האל! מה גודל המסך?

 

אגב, מה שאמר צביקה פיק, אמנם היה נכון לגבי כרטיסים מאיצים של 2 מגה זכרון, אבל אולי שווה נסיון, תוריד את עומק הצבע ל65K, למרות שלדעתי 16 מגה אמורים להספיק.


×
×
  • תוכן חדש...