Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

windows לא נותן להגדיר רזולוציה של 1024X1280


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארז - גודל המסך שממנו התמונות 14 אינצ'.

ה-IBM הנוסף בעל 15 אינצ', כנ"ל ה-COMPAQ.

 

צביקה - ב-IBM אחר יש כרטיס מסך עם 64MB זיכרון.

 

*ארז - אני מדבר רק על ניידים.

Veni Vidi Vici

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה בלאגן וכמה שטויות.

 

יש כמה סוגים עיקריים של תקני רזולוציה, בינהם:

XGA

SXGA+

 

ב14.1" וב15" ה XGA מגיע עד 1024x768 וה SXGA+ מגיע עד 1400x1050

 

אם יש לך מסך 14.1" סיכוי טוב שהוא XGA ולא תוכל להגדיר רזולוציה גבוהה מ1024x768.

 

יש לא מעט מחשבים שנמכרים עם מסכי XGA פשוטים... רוב המחשבים הזולים "ואללה אחי, מי צריך נייד יקר, תראה את זה, פנטיום 9000 (הרבה יותר טוב מסנטרינו, ברור, יש לו רק X ג'יגה מהירות שעון), מחיר מבצע, רק 3000 שקל"

 

ואם זה לא מספיק, כל אחד מאלפי הT43 שקונה קומברס מגיע עם מסך XGA פשוט, ככה זה כשהאדם שמארגן את הרכש מבין במחשבים כמו בסקס (הוא ממש מכוער).

פורסם
איזה בלאגן וכמה שטויות.

 

יש כמה סוגים עיקריים של תקני רזולוציה, בינהם:

XGA

SXGA+

 

ב14.1" וב15" ה XGA מגיע עד 1024x768 וה SXGA+ מגיע עד 1400x1050

 

אם יש לך מסך 14.1" סיכוי טוב שהוא XGA ולא תוכל להגדיר רזולוציה גבוהה מ1024x768.

 

יש לא מעט מחשבים שנמכרים עם מסכי XGA פשוטים... רוב המחשבים הזולים "ואללה אחי, מי צריך נייד יקר, תראה את זה, פנטיום 9000 (הרבה יותר טוב מסנטרינו, ברור, יש לו רק X ג'יגה מהירות שעון), מחיר מבצע, רק 3000 שקל"

 

ואם זה לא מספיק, כל אחד מאלפי הT43 שקונה קומברס מגיע עם מסך XGA פשוט, ככה זה כשהאדם שמארגן את הרכש מבין במחשבים כמו בסקס (הוא ממש מכוער).

R32 שלי ישן. לעומת זאת ה-R50e בן שנה בקושי. מה איתו ? איפה אני רואה איזה סוג מסך יש ?

Veni Vidi Vici

פורסם
גיל, חוץ מהמסך - מה רע ב-T43? וגם זה לא כ"כ קריטי...
אחלה מחשב, אין טענות, רק חוסכים על שטויות, בלוטווט'? מי צריך, בוא נחסוך 2 דולר ונוריד מכל המחשבים.

 

לעבוד בסביבת יוניקס עם רזולוציה גדולה זה יתרון ע-נ-ק בפרודקטיביות. שווה את ההפרש בעלות המכשיר (כ$100)

 

R32 שלי ישן. לעומת זאת ה-R50e בן שנה בקושי. מה איתו ? איפה אני רואה איזה סוג מסך יש ?

אין פה עניין של ישן חדש, יש עניין של איזה מסך נקנה עם המחשב...

 

אם הייתי רואה את המחשב בעיניים הייתי יכול לתת לך תשובה טובה, בכל מקרה - אם הכל מותקן אצלך בווינדוז בסדר (מבחינת הדריוור של כרטיס המסך וכו'...) הרזולוציה המקסימאלית שהווינדוז ייתן לך היא הרזולוציה המקסימאלית שהמסך מסוגל להגיע אליה.

פורסם

תמונות של המסכים (R32,R50e) יעזרו לך ?מה עם ה- COMPAQ ?

 

*ליטל אסיד - presario 2500

**וולוו 240 - ניסיתי כבר, לא עזר.

Veni Vidi Vici

פורסם

איזה סיפור עשיתם פה.

 

תנסה לעשות משהו, לא בטוח שיעבוד, אבל אפשר לנסות.

 

בשולחן עבודה, קליק ימני על שטח ריק ואז מאפיינים->הגדרות->מתקדם->צג->תוריד את הסימון מ-"הסתר מצבים שאין אפשרות להציג בצג זה".

פורסם
גיל, חוץ מהמסך - מה רע ב-T43? וגם זה לא כ"כ קריטי...
T-43 הוא מחשב מצויין. כנראה המודל האחרון שתוכנן לפני שחטיבת ה- PC של IBM

נקנתה על ידי Lenovo. המחשב מיועד לשוק המוסדי ולכן איננו כולל מולטימדיה מתקדמת, בלוטות'

ושאר ירקות.

 

גילוי נאות: אני הייתי אחראי על פיתוח אחד הרכיבים היחודיים של ה- T-43.

:turn-l:
פורסם

 

אצלי זה פתח עד 2048*1536.

והצלחת לראות?

לא הגיוני...

המחשב אוטומאטית מסתיר את מה שאתה לא יכול לשים ולא סתם.

זה כמו לחפש אוטו במחירים שאין לך...פשוט לא יעיל.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."


×
×
  • תוכן חדש...