Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי אפילו רעיון איך לקרוא לבעיה הזאת למען האמת, אבל התיאור שלה קל למדיי.



בזמן האחרון התחלתי להרגיש במהלך נסיעות רגועות, שכאשר אני "ננעל" על מהירות מסויימות (ולא משנה איזו מהירות), כל כדקה בערך אני מרגיש מין "בום" מהרכב, כיאילו הטורבו נכנס לפעולה או הוחלף הילוך מהתיבה האוטומטית. חייב לציין שה"בום" הזה הוא רגעי מאוד, עניין של פחות מחצי שניה, והוא מקבל חיזוק מכיון מד הסל"ד, שגם הוא באותו זמן עולה בכ-200 סל"ד ונופל מהר חזרה לסל"ד הרגיל.

עוד יש לציין כי הבעיה מתרחשת רק כאשר אני עם מצערת פתוחה, זאת אומרת כאשר אני משחרר את הרגל מהמצערת אין את הבעיה הזו, ברגע שאני נותן עוד טיפה גז היא מייד חוזרת.

ושוב אני מזכיר שזה ממש לא החלפת הילוך, זה קורה כאשר אני במהירות 80 ולא זז ממנה, וגם במהירות של 20.

 

הרכב הוא פולקסווגן TDi 1.9 עם תיבה אוטומטית ו-183 אלף קילומטר.

הרכב עבר טיפול לפני כ-5 אלף קילומטר שכלל רצועת טיימינג.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אם מדובר במצערת אלקטרונית כנראה שמדובר בכיול או ללכלוך שגורם לשיבושים

 

תנסה לנקות את האיזור אולי זה יעזור !

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם
שים לב לתגובה של MAOR172.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111108&highlight=%E8%E5%F8%E1%E5

 

אביחי

מתחכם, הא?

 

אני מכיר את הרכב קצת, אני יודע מתי נכנס הטורבו לפעולה מלאה ומתי לא, וכשאני משייט באיזור ה-80 קמ"ש, הוא אפילו לא צריך לחשוב על לעבוד. במיוחד שהמצערת נמצאת במצב קבוע ולא נלחצת פנימה במהירות, דבר שכן מביא להפעלת הטורבו.

 

אם מדובר במצערת אלקטרונית כנראה שמדובר בכיול או ללכלוך שגורם לשיבושים

 

תנסה לנקות את האיזור אולי זה יעזור !

תודה על ההצעה.

 

יש עוד מישהו?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

עידכון שיכול לעזור לעזור למומחים אולי:

טוב, דיברתי מוקדם מידי. אביחי חצי צדק :)

היום נסעתי באוטו בשקט מוחלט, עקבתי אחרי המצב, וזה בהחלט תקלה בטורבו כנראה. לפי מה שהבנתי, הטורבו באקזמפלר שלי מופעל תמיד, לא בשיא כוחו אבל כל האוויר עובר דרכו. כאשר יש את ה"מכות כוח" הללו, בהחלט ישנו רעש של הטורבינה שמתחילה להסתובב במהירות גדולה יותר ומייד חוזר למהירות נורמאלית שמתאימה לתנאי הנסיעה.

עוד שמתי לב שכאשר אני ב-1500 סל"ד, במהירות של כ-75 קמ"ש, אין את הבעיות הללו. הן מתחילות להופיע באזור ה-1750 סל"ד, ולהיות יותר קרובות אחת לשניה אחרי 2200 סל"ד.

I Ride Because I Really Like Dessert

  • ספונסר פורום
פורסם

יש לבדוק את הבעיה במוסך מורשה או מוסך שמכיר את הרכב\בעל מיכשור לבדיקה.

גדישות גבוהות יכולות לגרום נזק בילתי הפיך למנוע!

הבעיה שאתה מתאר יכולה לנבוע מwestgate קרוע או "ברז" חשמלי תקול(שאחראי לוויסות הלחץ שמגיע לווסטגייט).

יש לחבר שעון גדישה(או באמצעות מכשיר דיאגנוזה) ולבדוק האם באמת ישנה קפיצה רגעית בלחץ,אם כן יכולה להיות גם בעיה בחיישן לחץ טורבו.

אורן

פורסם
יש לבדוק את הבעיה במוסך מורשה או מוסך שמכיר את הרכב\בעל מיכשור לבדיקה.

גדישות גבוהות יכולות לגרום נזק בילתי הפיך למנוע!

הבעיה שאתה מתאר יכולה לנבוע מwestgate קרוע או "ברז" חשמלי תקול(שאחראי לוויסות הלחץ שמגיע לווסטגייט).

יש לחבר שעון גדישה(או באמצעות מכשיר דיאגנוזה) ולבדוק האם באמת ישנה קפיצה רגעית בלחץ,אם כן יכולה להיות גם בעיה בחיישן לחץ טורבו.

אורן

זה קצת בעייתי בזמן הקרוב, ההורים בחו"ל והרכב משמש פה כבסיס התקיימות יום יומי.

 

עד כמה שאני זוכר, אין בטורבו שבאקזמפלר שלי westgate.

I Ride Because I Really Like Dessert

  • ספונסר פורום
פורסם

אוקי...מה עדיף? לגשת למוסך לבדיקה עכשיו? או לחכות להורים שישלמו 10 אלף שקל על מנוע חדש?

ב"אקזמפלר" שלך אכן אין ווסטגייט, זהו טורבו עם גאומטרייה משתנה, מבחינת עקרון הפעולה הוא שונה, אבל עדיין ישנו תא וואקום שיכול לגרום לבעיה הנ"ל(הסטת הגזים למהירות מקסימלית)

אורן

פורסם
אוקי...מה עדיף? לגשת למוסך לבדיקה עכשיו? או לחכות להורים שישלמו 10 אלף שקל על מנוע חדש?

ב"אקזמפלר" שלך אכן אין ווסטגייט, זהו טורבו עם גאומטרייה משתנה, מבחינת עקרון הפעולה הוא שונה, אבל עדיין ישנו תא וואקום שיכול לגרום לבעיה הנ"ל(הסטת הגזים למהירות מקסימלית)

אורן

הבנתי.

מקווה לקחת מחר את הרכב לבדיקה, לפחות לחבר אותו לבדיקה ממוחשבת לראות אם הוא מודיע על תקלות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

עדכון #2:

הרגע חזרתי ממוסך מורג בנהריה, מורשה צ'מפיון.

הרכב חובר למחשב ויצא לנסיעת בדיקת לחץ טורבו ותיבת ההילוכים, לא הותראה שום תקלה.

החבר'ה שם התייעצו אחד עם השני, ולבסוף רמזו שככול הנראה הגיר מתחיל למות. שלחו אותי לדרכי ואמרו לי שאמשיך לסוע, מכיוון שאין להם מה לעשות כאשר המערכת לא מתריאה על תקלות או שאין נזק נראה לעין.

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...