Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אבא שלי השיג לי פלטת MDF בעובי 35 מ"מ, וכבר חתך לי אותה לפי המידות הנחוצות, והכל טוב ויפה...

אבל יש רק בעיה אחת - הפלטה מכוסה בפורמייקה משני הצדדים (יענו הציפוי כמו של הרהיטים)...

 

והשאלה שלי היא: האם זה יפגע איכשהו באיכות הסאונד? או שזה בעצם לא משנה בכלל?

 

דעה אחת ששמעתי הייתה: שהפורמייקה מחזירה רק תדרים גבוהים, ומכיוון שהסאב עובד רק עם נמוכים, אז זה לא משנה לו...

 

 

מה דעתכם?? למישהו יש התנסות/ידע בנושא??

בברכה!

יונתן.

פורסם

זה עבה מידיי....

 

אם אני לא טועה...לסאבים קונבנציונלים..עד 19 מ"מ

 

ואם אני טועה...אז פשוט תקלף את הפורמייקה...

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

אין קשר בין עבה מדי לבין הציפוי של הפורמייקה...

חוצמזה, אין דבר כזה עץ עבה מדי לתיבה...

 

לגבי הקילוף של הפורמייקה - יכול להיות שזה יהיה בעייתי, לכן אני שואל אם יש בכלל טעם לטרוח לעשות את זה...

בברכה!

יונתן.

פורסם

אוווווו... נו באמת מספיק כבר. אתה ניסיתה פעם לקלף פורמייקה מיותר מחצי פלטה שזה בערך 2 מטר על מטר 1. מודבקת בבית חרושת? לא נירא לי... ואם אין הבדל אז למה לעשות את זה הוא לא שאל איך לקלף.

ו עוד משהו מה אתה רוצה להגיד כש אתה אומר "לאטום טוב"?

פורסם

אתה יכול להשאיר את הפורמיקה זה לא משנה כלל, להיפך העובי של העץ הוא נהדר.

 

גם ככה אתה יכול לעטוף את כל התיבה בלבד ואז לא יהיה אכפת לך גם אם יש על הפורמייקה מדבקות של פוקימון,דיג'ימון או כל מה שמסתיים בX-מון.

under construction..

פורסם

זה ממש לא קונספט מוטעה, לאטום עם סיליקון זו פעולה חובה מבחינתי.

כמו כן - אין בעיה לקלף את הפורמייקה בעיקר עם בלואר (ואפילו בלי)

נכון - העץ ייראה זוועה לאחר קילוף אבל גם כך יש לצפות בלבד כך ש...למה לא?

בכל אופן - נראה לי הגיוני לגמרי.

פורסם

ולא לשכוח אחרי הסיליקון לפחות 24 שעות באוויר הפתוח. אדי הסיליקון לא עושים טוב לרמקול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
זה ממש לא קונספט מוטעה, לאטום עם סיליקון זו פעולה חובה מבחינתי.

כמו כן - אין בעיה לקלף את הפורמייקה בעיקר עם בלואר (ואפילו בלי)

נכון - העץ ייראה זוועה לאחר קילוף אבל גם כך יש לצפות בלבד כך ש...למה לא?

בכל אופן - נראה לי הגיוני לגמרי.

הפורמייקה לא שתשפיע על צליל של הסאב אז מה הקטע להגיד כבר 100 פעם איך להוריד פורמייקה? בקשר ל איטום מההקשר בין להוריד את הפורמייקה ל"לאטום טוב" טוב... חוץ מזה שזה סיפור להוריד אותה שלא שווה את המאמץ.

ואם לא אז לא לשכוח לאטום טוב
מה קשור להוריד פורמייקה אז לא לאטום, לא להוריד פורמייקה אז לאטום?

מה קשור?

יש קשר?

לא אין קשר, למה לא ליקרוא את ההודעות ו ליתייחס למה שכותבים למעלה. במקום לתחון את הנושא סתם!

פורסם

אוקיי... קודם כל, למה הכוונה blower?? יענו פן רגיל של אמא?? או שאתם מדברים על משהו תעשייתי?

 

דבר שני - הבעיה היא לא עם החלק החיצוני של הפורמייקה... הבעיה עם החלק הפנימי...

 

העניין הוא שהMDF מכוסה בפורמייקה משני הצדדים (שני סוגים שונים של פורמייקה)... כלומר, ברגע שאני אחבר את התיבה, החלק הפנימי שלה, גם כן יהיה מכוסה בפורמייקה... ואני חושש שזה יפגע באקוסטיקה של התיבה...

הבעיה היא גם שמסתבר שהעץ בעובי 34 מ"מ הוא בעצם שני פלטות של 17 מ"מ מודבקות יחד... ונחשו מה - שתיהן מכוסות בפורמייקה משני הצדדים!

כלומר נוצר אצלי חתיכת סנדוויץ' עם פורמייקות מכל עבר:

-----------פורמייקה

-----------MDF בעובי 17 מ"מ

-----------פורמייקה

-----------פורמייקה

-----------MDF בעובי 17 מ"מ

-----------פורמייקה

 

בקיצור, אני חייב לדעת אם הפורמייקה פוגעת בסאונד?

אציין שהיא יחסית דקה (אולי מקסימום מ"מ בכל צד).

 

אשמח לדעות כמה שיותר מבוססות, אולי אפילו הפניה לאתרים מקצועיים שמסבירים משהו בנושא...

 

כי אתמול מישהו אמר לי שזה פוגע מאוד בסאונד... ומישהו אחר אמר לי שזה לא פוגע בשיט....

ואני מבולבל ומנסה להבין אם יש בכלל טעם להוריד את הפורמייקה, או להשאיר אותה, או בכלל לחפש איזה פלטה אחרת... (יש לי אלטרנטיבה לעבור לפלטה של 25 מ"מ שלא מכוסה בכלום... אבל אז זה עוד שבוע המתנה, ועוד כאב ראש... וגם זה בכל זאת פלטה יותר דקה...).

 

עזרה מקצועית תתקבל בברכה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

רומן - מה העצבים? ;)

פותח התרד - אני לא מבין מה הבעיה שלך, זה כמו שאני אשאל אותך אם לאכול

עכשיו את הכריך שלי או אחרי זה... זה כבר שיקול שלך.

החלטת שעם הפלטות האלה אתה מכין תיבה נכון?

יופי, עכשיו תחליט אם אתה רוצה להכין אותה עם פורמייקה או בלי.

יפגע בסאונד? לא מאמין, ואת זה רק אתה תדע, בעיקר כי אף אחד בפורום לא

הכין תיבה עם פורמייקה.

אני אילתרתי אחת כזו פעם (יעיד כאן חבר פורום על זה :) ) רק למשהו זמני,

עבור מישהו... האם היה הבדל? מנין לי לדעת? אני יודע שלא היה איכותי מי יודע

מה אבל זה הודות לאילתור התיבה עצמה.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...