Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אשמח אם תעזרו לי !

יש לי נזילת שמן גיר באוטו והשאלה שלי אם זה נוזל מאיזה צינורית קרועה או שזה נוזל ישירות מהקרטר או שאולי יש מקום אחר ?

ומה הנזק והעלות תיקון ( ברכב מסוג ב.מ.וו ) ?

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם
שלום אשמח אם תעזרו לי !

יש לי נזילת שמן גיר באוטו והשאלה שלי אם זה נוזל מאיזה צינורית קרועה או שזה נוזל ישירות מהקרטר או שאולי יש מקום אחר ?

ומה הנזק והעלות תיקון ( ברכב מסוג ב.מ.וו ) ?

 

נביאים עדיין אין לנו בפורום, פנה למוסך !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ואיך סידרת את זה ?

זה הרבה עבודה או שצריך לקחת למוסך ?

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם

יש סיכוי שישי לך נזילה ממחזיר שמן שעשה את שלו

זה כולל פרוק גיר, שעל זה הולך עיקר הכסף

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם

זה לא נכון במלואו-

בוא נניח שזה רכב הנעה קדמית (למרות שהשם שלך מתקשר להנעה אחורית)-

יש בין הציריות לגיר אטמים , שאם הגומיות שלהם ישנות,שחוקות או שהטבעת שלהם טיפה עקומה הם לא יאטמו בין הצריות לגיר ויכול לנזול מהם שמן גיר ,נקראים גם מחזירי שמן גיר .

מן הצד השני קיים מחזיר(אטם) שמן בין המנוע לגיר ממנו יכול לנזול שמן מנוע בין המנוע לגיר במידה והוך לקראת סוף ימיו,לחץ מוגבר או סיבה אחרת., זה תופס גם לגבי הנעה אחורית עם גיר אחורי, במידה והוא הלך או נוזל כדי להחליף אותו צריך להוריד את הגיר , הזדמנות מצויינת לעשות קלאצ:).

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם

תודה רבה לשניכם על התשובות המצוינות עזרתם לי מאוד !

וכן הרכב הוא הנעה אחורית .

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

×
×
  • תוכן חדש...