Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

ברשותי רכב מסוג סיאט איביזה שנת 98 ידני עם 110 אלף ק"מ.

טיפול אחרון היה לפני 10,000 ק"מ.

הרכב לא עבר טסט בשל פליטת CO של 5.86% (ב 2500 סל"ד) וערך דומה בסרק וערך למבדה נמוך קצת (הטופס במוסך ואני לא ממש זוכר).

 

ניגשתי למוסך ....

במוסך נאמר לי שמאחר והרכב נוסע בעיקר בעיר יש לטפל בו כל 10,000 ק"מ ולא כל 15,000 כפי שמנחה ביבואן.

בכדי לפתור את הבעיה הציעו לי לבצע טיפול כללי (שמן, מסנן אויר פלאגים וכו') בעלות של 450 ש"ח לפני מע"מ ובנוסף ניקוי מע' הזרקה ב 350 ש"ח לפני מע"מ. כמו כן, המוסכניק אמר שיש לעשות flushing למע' השמן במנוע כ היא מלאה בבוצה - עוד 100 ש"ח.

 

עכשיו הוא חזר אלי ואמר שלאחר ניקוי מע' ההזרקה מנוע הסרק / צעדים אינו עובד והאוטו אינו שומר טורים בסרק. לטענתו כנראה שמנוע הסרק היה מקולקל עוד קודם אבל בשל ליכלוך פתח הזרמת הדלק היה תקוע ואפשר זרימת דלק ששמרה על סיבובי מנוע בסרק, ועכשיו משהוסר הלכלוך הפתח נסגר והאוטו אינו שומר על טורים. הוא אמר שיחפש לי חלק חליפי מפרוק.

 

שאלותי ?

האם הטיפול שהוצע לי (לבעיית הזיהום) והנזק הנלווה נשמעים הגיוניים ?

האם יתכן שהקלקול נגרם מרשלנות המוסך ?

האם עלי לדרוש שלא לשלם על העבודה בגין החלפת מנוע צעדים אלא רק על החלק ?

לאיזו הוצאה עלי לצפות על מנוע צעדים חדש/מפרוק?

 

חשוב לציין שהמוסכניק עושה רושם אמין.

 

תודה

אראל

פורסם

פירסמת את ההודעה בפורום רכב של YNET , וקיבלת שם את תשובתי.

 

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2419-280,00.html

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לפי דעתי למוסכניק הזה אין שמץ של מושג במערכות הזרקה, מהסיבה הפשוטה שמנוע הצעדים לא קשור לוויסות כמות הדלק, אלה מהווה נתיב עוקף למעבר כמות אוויר במצב סרק כאשר המצערת סגורה.

 

כמות הco בהחלט חריגה מאוד, תוכל בבקשה לפרט קצת את היסטוריית הטיפולים של הרכב?

האם יש סיכוי שפורק הממיר הקטליטי מהרכב?

 

דרך אגב אם הרכב נכנס למוסך כאשר הוא עובד בסרק יציב יש סיכוי סביר של רשלנות בעבודה של המוסך ושלא ימרך אותך, רכיב זה לא עולה גרושים, תדרוש פיצוי ותיקון התקלה גם אם זה על חשבונו.

פורסם

הצרות ממשיכות ....

לטענת המוסך יש לו מחשב שמתחבר לרכב ומכשיר 4 גזים.

לקחתי את האוטו לאחר החלפת מצערת ולאחר ניקוי מע' הזרקה, פלאשינג למנוע ומגוון תוספים.

המוסכניק אמר שכדאי שאסע על האוטו במשך מספר ימים בטרם אגש לטסט כדי שחומרי הניקוי יפלו פעולה מלאה.

הוא גם אמר שעדיין יש פליטת CO של 1 אבל שאם אסע מספר ימים הכל ישתפר.

בינתיים בסרק האוטו עומד על מעל 1000 סל"ד ואם אני מפעיל מזגן הוא עולה בסרק ל 1500 סל"ד.

המוסכניק אמר שגם זה עקב הניקוי וישתפר לאחר מספר ימי נסעה.

זה מרגיש לי מאוד מסריח ...

אבל הוא נראה ממש אמין ולא נעים לי להתעמת איתו כי אולי אני טועה.

נראה לי שהכל קשור בתקלת מחשב שהראתה תפקוד לא תקין של המצערת (שבטח הייתה תקינה).

חשבתי אולי לנסוע לאיל ואלדר בנצר סירני אבל זה קצת רחוק לי.

יש המלצה אולי על מישהו באזור השרון ?

אני כבר ממש מיואש

×
×
  • תוכן חדש...