Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיתקשר לעירייה ותציין שהרכב עומד הרבה זמן,שיבדקו זאת ואח"כ תיתקשר שוב או שתראה את הפיקוח עירוני מגיע ותשמע דרכם למי שייך הרכב, או דרך העירייה אחרי התלונה שהגשת ,תישאל על הרכב שוב ויגידו לך מהו בסיגנון "זה של השכן מריב"ל 9 הוא יזיז את האוטו עד מחר":-) .

ואז תיצור איתו קשר ותיקנה את האוטו,במידה שהוא למכירה.

שבוע טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
תיתקשר לעירייה ותציין שהרכב עומד הרבה זמן,שיבדקו זאת ואח"כ תיתקשר שוב או שתראה את הפיקוח עירוני מגיע ותשמע דרכם למי שייך הרכב, או דרך העירייה אחרי התלונה שהגשת ,תישאל על הרכב שוב ויגידו לך מהו בסיגנון "זה של השכן מריב"ל 9 הוא יזיז את האוטו עד מחר":-) .

ואז תיצור איתו קשר ותיקנה את האוטו,במידה שהוא למכירה.

שבוע טוב רן.

אנשים כמוך גורמים לגריטתם של רכבים נדירים!!!

 

תתבייש לך!!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

הוא בסה"כ ניסה לעזור.

 

את יכולה להסביר לו מה הטעות שלו בצורה נורמלית , אין שום טעם להתלהם ולשבור את המקש של הסימן קריאה!!!!!!!!!11!

GOT סחוג?

פורסם

נניח ויש לך רכב נדיר מאוד במצב קטסטרופלי

 

שמת אותו במקום מסויים כי פשוט לא יכלת להרשות לעצמך לשלם על חניה פרטית

 

בגלל שמישהו מחפש אותך, הודיעו לעיריה שהרכב עומד מרחוב, ומפריע לסביבה

 

העיריה לא מתקשרת להזהיר אותך שעומדים לגרור לך את הרכב, ולאחר שבוע הרכב נגרר ונגרט

 

אתה מגיע למקום באחד הימים ורואה שאין רכב

 

 

 

קפיש?

 

 

נ.ב

אין שום טעם להתלהם ולשבור את המקש של הסימן קריאה!!!!!!!!!11!
לחצתי על סימן הקריאה 5 פעמים, ואפילו לא עזבתי את ה-SHIFT...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

שב על מכסה מנוע של הרכב בין 14:00 ל-16:00 מבטיח לך שבעל הרכב יצא אלייך.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתם עם הרעיונות שלכם שתהיו לי בריאים...

כל כך קשה לשאול את זקני השכונה?

הרי הם בטוח ידעים, הם יודעים הכל!!

 

JUST ASK AROUND!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אנשים כמוך גורמים לגריטתם של רכבים נדירים!!!

 

תתבייש לך!!

לא כ"כ הבנתי מה זה גריטתם,אך אם הכוונה לגרירה אז כן,העירייה מבררת לפני הגרירה ולו רק בשביל לברר את מי לחייב,ואני מדבר מניסיון ככה קניתי אקורד שעמדה ברחוב בבני-ברק.וחוץ מזה אם זה רכב אספנות ואין כסף לחניה,מינימום משקיעים כיסוי 4 עונות לשמירת הרכב.

יום טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

העירייה לא גוררת וגורטת כ"כ מהר רכב נטוש. כנסו קצת לפרופורציות.

קודם כל בעל הרכב מקבל אזהרה/ התראה לפני גריטה (על שמשת הרכב), ויש לו כ- 30 יום לפנות את הרכב בעצמו או שהעירייה תדאג לפנות אותו, ובעל הרכב יחוייב בהוצאות הגרירה והגריטה.

ישנם רשויות ששולחות מכתב לבעל הרכב.

פורסם

אתה חי בישראל - אי אפשר לסמוך על רשויות מקומיות שיבצעו את הפרוצדורה כמו שכתוב בספר

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יש לי שכן מפגר שרוצה להעביר בעלות הרכב שלי (שלא בשימוש) על שמו.

איך אני מעביר בעלות הדירה שלו על שמי?

 

נו באמת!!!!!

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

אדם, במקום ישר להתקיף, קודם תבדוק שאתה צודק.

 

 

גריסה - זאת פעולת "השמדה" שמבוצעת על נייר.

 

גריטה - זאת פעולהת "השמדה " שמבוצעת על חומרים כבדים כגון מתכת וכד'.

×
×
  • תוכן חדש...