Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

אתה לא מבין. החישוקים הישנים לא היו מספיק יפים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

אתה לא מבין. החישוקים הישנים לא היו מספיק יפים.

 

איציק

 

הבנתי. סיבה טובה.

פורסם
נכון, אבל כבר נאמר פה, שבולמים במצב הנ"ל הינם שפירים לעין ערוך

ממצבם של בולמים ברכב ממוצע.

 

 

דביר ,

 

אתה יכול להגדיר רכב ממוצע?

 

האם זו פייסטה 82'?

לאנטיס?

106 ראלי?

פורסם
לפעמים אתם כל כך מגזימים פה :roll::) .

אם הוא רוצה למכור את הבולמים, יש לו את כל הזכות שבעולם למכור אותם.

אני מתישהו בקרוב מתכוון להחליף צמיגים ליוקו A539, אחרי המלצה מרובה של אנשי הפורום פה. לבנתיים אני נוסע על פירלי אני חושב, כבר משהו כמו 30 אלף קילומטר. כשיגמר זמנם, אני יחליף אותם, ויקנה את החדשים ויקבל עליהם את הזיכוי. מי שירצה, שיקנה אותם. אני לא אשם, כל אחד יכול לחסוך איפה שבא לו. למה שאני לא יקבל עליהם זיכוי? האמת שנכון, הבולמים שלו באמת טובים יותר מאשר של רוב האנשים במדינה הזאת, כי כמה אנשים בארץ הזאת באמת דואגים להחליף בולמים תמיד בזמן? לא הרבה. 60 K זה לא כזה הרבה, ויש המווווווון אנשים שלא החליפו אחרי הרבה יותר, אז לגבי הביקורת הזאת, אינ ממש לא מסכים איתה.

 

בקשר להנמכה של הראלי...

הבנתי שלהנמיך את הראלי זה לא דבר מומלץ. הראלי באה מושלמת מבחינת שילדה (הגזמתי, אני יודע, זה בכוונה, אבל הבנתם). כל דבר שעושים בראלי יש המון סיכויים שיפגע בה יותר מאשר יעזור לה. הנמכה ספציפית לראלי שמעתי שהיא לא עוזרת ליציבות של האוטו בכביש, וגם מורידה מהנאה שלה.

עומר, מה שקראת באתר זה לא תמיד נכון. כבר היה פה ויכוח לגבי פורומים של אנשים מחו"ל ולא תמיד הם צדקו. הייתי שולח לך את הלינק של הת'רד ההוא מתי ש ROY306 קטל אותם, אבל אני לא הכי מוצא את זה עכשיו.

יש הרבה דברים שונים ביננו לבין אירופה, ובגלל זה מה שמתאים להם, לא תמיד מתאים לנו. אתה אומר שאתה מרגיש שהאוטו יותר יציב...אולי זה כמו שכשמתי שמישהו מרכיב אגזוז בפעם הראשונה לאוטו שלו, אז הוא חושב שהאוטו יותר חזק בגלל כל הרעש?

 

 

שלום

לגבי מי שטען שגם מכרו צמיגים משומשים וזה נראה לו מוזר,שילך לחפש.....

אני זה שמכר את ארבעת הצמיגים והם היו יוקו A539 במצב סביר בהחלט ב 500 ש"ח בלבד.

לדברייך "אני חוסך לצמיגים חדשים וטובים" מכובד ונאה אבל יש כאלו שיעדיפו משומשים כדי לעבור תקופה בלי כסף עם צמיגים סבירים.

בברכה

יוני....עם אוטו משומש שמורכב מחלקים משומשים,שיקח אותכם בסיבוב :wink:

 

 

נ.ב אני מוכר שני צמיגים של פירלי P6000 חדשים,195\55\15

 

 

יוני מה הקטע של פגוש אחד צבוע? (קדמי אדום מלא, אחורי עם פס שחור). :shock:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

אתה לא מבין. החישוקים הישנים לא היו מספיק יפים.

 

איציק

 

אז לא יותר חכם לחסוך קודם כל כסף לצמיגים, ורק אחר כך לג'אנטים?

Back to the original - NC again.

פורסם
נכון, אבל כבר נאמר פה, שבולמים במצב הנ"ל הינם שפירים לעין ערוך

ממצבם של בולמים ברכב ממוצע.

 

 

דביר ,

 

אתה יכול להגדיר רכב ממוצע?

 

האם זו פייסטה 82'?

לאנטיס?

106 ראלי?

 

לא, הגזמתי עם ה"לאין ערוך".

אני לא כ"כ יודע כמה ק"מ זה מצב טוב, אבל זה מה שהבנתי מהתגובות.

 

אתה יכול להגדיר בשבילי?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

הלכתי לכיון פרונט כי רעד לי ב 120 ומעלה (מי בכלל נוסע מעל 120..) ואמרו לי ש2 מהג'אנטים עקומים ואי אפשר להחזיר אותם לקדמותם , אלא להוריד את הרעידות חלקית עם משקולות , והייתי חייב ג'אנטים חדשים , ואבא עזר לי קצת אבל מסתבר לא מספיק

 

אני מקווה שההסבר מספק אותך ואת איציק. תודה לשניכם

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

הלכתי לכיון פרונט כי רעד לי ב 120 ומעלה (מי בכלל נוסע מעל 120..) ואמרו לי ש2 מהג'אנטים עקומים ואי אפשר להחזיר אותם לקדמותם , אלא להוריד את הרעידות חלקית עם משקולות , והייתי חייב ג'אנטים חדשים , ואבא עזר לי קצת אבל מסתבר לא מספיק

 

אני מקווה שההסבר מספק אותך ואת איציק. תודה לשניכם

 

תירוצים כמו חול ואין מה לאכול.

זוג ג'אנטים חדשים היו עולים לך אולי 400 שקל, מפירוקיה אפילו פחות.

ללכת ולהשקיע סכום משולש מזה רק בגלל זה רק מראה שסדר העדיפויות שלך לא נכון.

במקום להתברבר בשטויות, תלמד ותפנים את הלקח ואל תנסה להתגונן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

הלכתי לכיון פרונט כי רעד לי ב 120 ומעלה (מי בכלל נוסע מעל 120..) ואמרו לי ש2 מהג'אנטים עקומים ואי אפשר להחזיר אותם לקדמותם , אלא להוריד את הרעידות חלקית עם משקולות , והייתי חייב ג'אנטים חדשים , ואבא עזר לי קצת אבל מסתבר לא מספיק

 

אני מקווה שההסבר מספק אותך ואת איציק. תודה לשניכם

 

תירוצים כמו חול ואין מה לאכול.

זוג ג'אנטים חדשים היו עולים לך אולי 400 שקל, מפירוקיה אפילו פחות.

ללכת ולהשקיע סכום משולש מזה רק בגלל זה רק מראה שסדר העדיפויות שלך לא נכון.

במקום להתברבר בשטויות, תלמד ותפנים את הלקח ואל תנסה להתגונן.

 

איציק

 

ושוב אני לא מבין למה להיכנס לי לכיס?

 

אם אני קונה ג'אנטים חדשים , וזה לא דבר שעולה 20 שקל , אני לפחות אקנה משהו שאני אוהב ואהיה מרוצה ממנו !!! חוצפן !

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

הלכתי לכיון פרונט כי רעד לי ב 120 ומעלה (מי בכלל נוסע מעל 120..) ואמרו לי ש2 מהג'אנטים עקומים ואי אפשר להחזיר אותם לקדמותם , אלא להוריד את הרעידות חלקית עם משקולות , והייתי חייב ג'אנטים חדשים , ואבא עזר לי קצת אבל מסתבר לא מספיק

 

אני מקווה שההסבר מספק אותך ואת איציק. תודה לשניכם

 

תירוצים כמו חול ואין מה לאכול.

זוג ג'אנטים חדשים היו עולים לך אולי 400 שקל, מפירוקיה אפילו פחות.

ללכת ולהשקיע סכום משולש מזה רק בגלל זה רק מראה שסדר העדיפויות שלך לא נכון.

במקום להתברבר בשטויות, תלמד ותפנים את הלקח ואל תנסה להתגונן.

 

איציק

 

ושוב אני לא מבין למה להיכנס לי לכיס?

 

אם אני קונה ג'אנטים חדשים , וזה לא דבר שעולה 20 שקל , אני לפחות אקנה משהו שאני אוהב ואהיה מרוצה ממנו !!! חוצפן !

 

קשיים בקבלת ביקורת ?

סדר העדיפויות שלך הוא יופי, ואחכ בטיחות.

אתה לא צריך להתבייש בזה, רק תבין שזה לא הסדר הנכון על הכביש ובמציאות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נכון, אבל כבר נאמר פה, שבולמים במצב הנ"ל הינם שפירים לעין ערוך

ממצבם של בולמים ברכב ממוצע.

 

 

דביר ,

 

אתה יכול להגדיר רכב ממוצע?

 

האם זו פייסטה 82'?

לאנטיס?

106 ראלי?

 

לא, הגזמתי עם ה"לאין ערוך".

אני לא כ"כ יודע כמה ק"מ זה מצב טוב, אבל זה מה שהבנתי מהתגובות.

 

אתה יכול להגדיר בשבילי?

 

אני יכול לנסות.

 

בוא נקח את הסופר-לנסר של השכנה , שנת 94 120אלף ק"מ.

אופי הנסיעה : רגוע ביותר , 15 ק"מ ביום , בית-משרד.

 

אותה שכנה (יד ראשונה אגב 8) ) טרם החליפה בלמ"ז למרות שהיתה אמורה להחליף כבר מזמן . בנושא זה מע"ץ משמש אף כקטליזטור .

 

בנה של השכנה נוהג ברכב ממוצע מסוג 106 XSI גם מודל 94' וגם עם 120K, אופי הנסיעה שלו מן הסתם שונה מהותית מזה של אימו ומתבטא בנהיגה "ספורטיבית" "על המגבלות".

 

בשתי הדוגמאות עבר זמנם של הבולמים . נהגת הסופר-לנסר תסכן את עצמה ואת הסובבים אותה פחות עקב נסיעתה הרגועה.

בנה הנמרץ שנוהג מהר בעקומות ובולם מאוחר יסכן את עצמו אות הסובבים אותו הרבה יותר!

 

אני לא טוען שבולם בן 60K הוא בולם מסוכן , אבל הוא עייף יותר ופחות יעיל.

 

אנשים שרואים בכלי הרכב שלהם מעבר לשינוע בסיסי ביותר , ואנשים שנוהגים עם הרכב שלהם חזק מאד , מוטב להם שידאגו לתקינות האבזור הבטיחותי ברכביהם .

 

מבחינתי התקנת בולמים משומשים ו/או צמיגים משומשים על חשבון אבזור אחר כגון : מערכות/אגזוזים/צ'יפים/פילטרים/לדים/פנסים/ריפודים/fuzzy dice/חצאיות/מדבקות/וונטילים זוהרים זו חוסר אחריות ברכבים ממוצעים.

פורסם
אני קניתי צמיגים משומשים מכיוון שלא היה לי 1300 שקל לצמיגים חדשים והייתי צריך לנסוע עם הג'אנטים החדשים איכשהו... בעל הפנצריה אמר שאפשר למשוך עם זה כמה חודשים .. מה לעשות משכורת יש כל 10 .. :\

 

מה היה רע בחישוקים הישנים? למה לא להשאר איתם עד שיהיה כסף לצמיגים ראויים?

 

אתה לא מבין. החישוקים הישנים לא היו מספיק יפים.

 

איציק

 

אז לא יותר חכם לחסוך קודם כל כסף לצמיגים, ורק אחר כך לג'אנטים?

 

שלום שלום לכל הציניקנים

הרגתם את כולנו

אם הייתי בנאדם מושפע מכל ההגיגים החכמים שדופקים בפורום,הייתי גר בכיכר הלחם.

לגבי הפגוש,מה לעשות אין כסף לשטויות כמו לצבוע מסביב,נכון יכול להיות שזה יהיה יפה יותר אבל הרשו להביא מושג חדש שאולי יהיה חדש לחלק ממכם......סדרי עדיפויות

גם בזמן וגם בכסף

בברכה

יוני עני מרוד

פורסם

יוני, לא מדברים כאן על קוסמטיקה, זה באמת סובל דיחוי.

 

מדברים על אביזרי בטיחות, כאלו שקודמים קצת לעומת שיפורים, מערכות וכדומה. ע"ע תגובתו של אביעד לפניך.

 

זה סדרי עדיפויות.

 

ולפני שמישהו קופץ ואומר שאין כסף לפה ואין כסף לשם - מי שרוכש רכב שנעשה בו שימוש ספורטיבי זה או אחר (ובכלל), ראוי שיקח בחשבון אחזקה שוטפת ויחסוך בהתאם.

בלתי אפשרי? למכור את האוטו או לא לקנות מלכתחילה, אלא משהו זול יותר שיהיה אפשר להחזיק בצורה ראויה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...