Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יאשה :

הנמכה = מרכז כובד נמוך יותר ומהלך מתלה קצר יותר, הווה אומר פחות טווח לנידנוד.

הקשחה = היגוי חד יותר, שיפור התנהגות, קל יותר לשליטה, פחות אחיזה, מעבר מגבלות חד יותר.

 

:mm_yeah:

 

הוא שאמרתי,

אנשים כאן מדברים בכמה שפות, ומשתמשים במושגים שהם כנראה לא ממש מבינים

אותם עד הסוף (אף אחד לא להפגע זו ביקורת בונה)

 

זה בדיוק מה שאמרתי.... אתם שרוטים ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשביל לנהוג אגרסיבי בראלי סטנדרטית צריך להוציא את הנשמה (וכן....סורי...אבל לא הכרתי הרבה אנשים שממש מנצלים את הראלי שלהם חוץ מדויד.וכן-זה אוטו שנועד ליסוע ה-צ-י-ד-ה ולתקשר).בראלי מונמך ומוקשח צריך הגה ודוושת גאז.כל השאר אופציונאלי.

גם ראלי "מוקשחת" ללא הנמכה, זה מספיק.

מה לעשות שאתה לא מכיר את שאר האנשים שנוהגים פה על הראלי באופן אישי

ואני מוכן למנות לך לפחות עוד בנאדם אחד שאני מכיר בפורום חוץ ממני שכן מנצל

את הראלי שלו ולא קנה אותה בשביל "פוזה" (פוזה?! WTF, סופר מיני

צרפתיה בת 6... פוזה... :? ).

 

מגיע לך לשבת על האולימפוס, כי יש לך ראלי כבר 70 שנה בערך :wink: ועשית

בה דברים שחלק מאיתנו כלל לא חולם עליהם, אבל תפסיק כבר עם ההכללות הללו. :x

רד בבקשה מהאולימפוס שאתה יושב עליו כשאתה שולח את ההודעות האלו.

לא לעניין. אתה לא מדבר פה לילדים בני 17.5 . לפחות רובנו לא כאלו. :roll:

MCS 2008

פורסם

דניאל..אין לי כוח להיכנס לכל זה.

 

אבל אני מכי דווקא אנשים כאלה....

 

אנשים שלצערי לא עשו הרבה באוטו,קנו אחד מ-מ-ש מצ'וקמק ,מה שלא מונע מהם לדבר כל הזמן על הראלי והראלי והראלי ובפורומים בחו"ל אמרו על הראלי ובכיתונות כתבו על הראלי והראלי.

 

תיזהר מאנשים כאלה.

 

הם לוקחים את הפוזה הזאת יותר מדי ברצינות....

 

וכן - זה פוזה...

 

עד לרמה שהם קונים ראלי ממש מצ'וקמקת..כדי להיכנס ל"פוזה " כמו כולם. (לפעמים הם גם משכפלים "פוזות", אחרות,כמו טווינגואים..זה אף פעם לא רעיונות שלהם).

 

ולא..הם חושבים שהם נוהגים ממש ממש חזק...הם לא. הם חושבים שהם עושים הרבה באוטו.הם לא....

וזה לא עיניין של כסף.זה עיניין של דאווין...

 

 

אבל הם חזקים בציטטות.בעיקר מעיתונים של אחרים.בעיקר מפורומים של אחרים.אני חולה על הקטעים שהם מביאים מכוניות של אנשים אחרים..כי שלהם...אה....

 

אבל זה לא משנה הרבה.כי הם לא פוזה.הם לא חקיינים.הם עשו הרבה.הם לא מודעים לפאטתיות שבדבר.

 

אבל זה בסדר..הם כאילו כזה "קול".כזה..כאילו..בן אדם..מגניב...

 

ד"א -

 

THE RALLYE IS THE CATERHAM 7 OF HOT HACHES....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אתן לך מבחר משפטים שיסכמו את התגובה שלי (שהיא בעיקרה: :x ):

"יש דברים שאתה לא יודע"

"there is more than meets the eye"

 

גם בתגובה הזו השקעתי יותר מדי, כי ההודעה שלך באמת לא שווה תגובה.

 

בכבוד רב (ועכשיו הרבה-הרבה פחות)

דניאל

MCS 2008

פורסם

מר דרגסטור

 

תומר בניגוד לשאר מזבלי המוח יודע טוב מאוד מה הוא אומר, ומאחוריו עומדות הרבה שנים של התעסקות עם פיג'ו, אז קשקשן הוא לא, ויש לו אוטו ומינוס בבנק שיכולים להעיד על זה.

 

שמשפרים רכב ומנסים להפוך אותו למכונת נהיגה, שיקולים כמו קשיחות קיפצוצים או איך הוא עובר בורות בכביש לא ממש רלוונטיים. כל אחד יכול להחליט כמה ואם בכלל הוא רוצה להחליף בולמים וקפיצים.

 

מה שלא יהיה, סט קפיצים ובולמים ספורטיביים שמתאימים אחד לשני ישפר מאווד את התנגות הרכב.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

כבר מישהו אמר את זה פה.

 

האנשים בפורום, גם כשיש חילוקי דעות,

צריכים להתנהג בצורה חברית, והמטרה היא לא להגיד אני צודק,

אלא לחלוק ידע.

 

אז למה הקטע שהלך פה עכשיו היה טוב בדיוק? :?:roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

מה עשיתם מדיון על זה שהוא קנה קפיצים? התחלתם להתווכח כל אחד עם השני ולריב על שטויות כמו האם מותר לו או אסור לו למכור את הבולמים הישנים. אנשים תתאפסו ודיי למריבות בפורום הזה.

 

לפותח התרד תתחדש והעיקר שאתה נהנה ממה שקנית והתקנת.

פורסם

לפני הפיאסטה היה לי סמוראי, והיו בו בולמים מקוריים (שנת 84 , ועברו המון שטח :-) . החלפתי אותם למונרו (זוג קדמי חדש, זוג אחורי שעשה עשרות בודדות של ק"מ ואז בעליו החליט שהוא לא אוהב את ההתנהגות ושילם הרבה על OLD MAN EMU).

 

בכל מקרה, ערגלתי את הקפיצים אצל המתלם (המפעל היחיד ליצור קפיצים בארץ, אמנם קפיצי עלים, אבל הבולמים אותם בולמים), ויצא לי לדבר עם הבעלים (שמבין "קצת" בקפיצים - היחיד שמורשה ליצר אותם בארץ, ואני מניח שגם בבולמים) .

 

הוא טען שהוא ראה בולמים שעובדים מצוין אחרי 10 - 12 שנה על רכב, ושאם לא נגרם להם נזק חיצוני - יש בולמים שפשוט ממשיכים לעבוד ולעבוד. הוא טען שאפילו יש סיכוי מסוים שאחד מהבולמים שאני אוריד מהסמוראי יהיה עדיין בחיים או גוסס (בפועל לא - הם כולם היו נוזלים ממזמן).

 

הנקודה היא - אין סיבה שבולמים עם 65 אלף ק"מ, לא יהיו שוים משהו. ברור שעדיף חדשים. אבל זה לא שהם * בהכרח * מתים.

פורסם

יש למישהו אש?

 

FUCK, רצח עם!!!!

 

למה אף אחד לא התווכח איתי?

 

מממ...

יאללה, כל-כך הרבה חירטוטים...

 

זה נראה כמו קבוצת זקנים שיושבים על ספסל בשכונת מצוקה..

 

למה אתם נכנסים לחיים אחד של השני??

הזכות לכבוד!

 

לפחות תנהלו דיון מתורבת.. בלי עיקצוצים..

 

יש, אף פעם לא הייתי על תקן "משכין שלום"..

 

די להפגנות שרירים (או יותר נכון, הפגנות "ידע"..)

אף אחד לא עושה פה רושם על אף אחד..

 

מעניין איך זה יהיה במפגש... מעניין אם רק ב"פורום" אתם מסוגלים "לריב" ככה...

 

חנאנות!!!! :wink:

 

 

 

 

LOL, נדחפתי קצת.... :roll::twisted:

פורסם

ובנימה אחרת אחרת לגמרי.

אני רוצה להחליף בולמים באוטו, אני לא רוצה להנמיך את האוטו בכלל,

אני גם לא רוצה להקשיח אותו יותר ממה שהוא. אני רוצה אותו סטנדרטי

אבל אני רוצה להחליף בולמים. השאלה אם כדאי לי לקחת בולמי קוני,

או לקנות אורגינאליים חדשים?

Race Smart

פורסם
ובנימה אחרת אחרת לגמרי.

אני רוצה להחליף בולמים באוטו, אני לא רוצה להנמיך את האוטו בכלל,

אני גם לא רוצה להקשיח אותו יותר ממה שהוא. אני רוצה אותו סטנדרטי

אבל אני רוצה להחליף בולמים. השאלה אם כדאי לי לקחת בולמי קוני,

או לקנות אורגינאליים חדשים?

 

נדחף ומצטרף לשאלה.

 

 

משהו אחד לא הכי הבנתי מכל הוויכוח הזה...

אם למשל אני מחליף בולמים, אבל לא מנמיך את הרכב, כדאי להקשיח את הבולמים? זה עוזר? הורס?

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם
ובנימה אחרת אחרת לגמרי.

אני רוצה להחליף בולמים באוטו, אני לא רוצה להנמיך את האוטו בכלל,

אני גם לא רוצה להקשיח אותו יותר ממה שהוא. אני רוצה אותו סטנדרטי

אבל אני רוצה להחליף בולמים.

 

ואני אתרגם בשבילך את מה שאתה אומר - אתה רוצה בולמים חדשים של פיג'ו ל-106 GTI.

זה קולע בול למה שאתה רוצה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
ובנימה אחרת אחרת לגמרי.

 

 

אני רוצה להחליף בולמים באוטו,

 

אני לא רוצה להנמיך את האוטו בכלל,

 

 

אני גם לא רוצה להקשיח אותו יותר ממה שהוא.

 

 

אני רוצה אותו סטנדרטי

 

 

אבל אני רוצה להחליף בולמים.

 

 

השאלה אם כדאי לי לקחת בולמי קוני,

 

 

או לקנות אורגינאליים חדשים?

 

 

1 אז תחליף בולמים באוטו.

 

אני משער שאתה אומר את זה כי יצא איזשהוא ליקוי בבדיקת המכון.או שאולי מדובר על "תחושה" שלך,כמו ש"חשת" שמנוע 16 של 106 GTI לא "נושם" מספיק חזק.....

 

2 אז אל תנמיך את האוטו.

 

בפיז'ו סיטרואן יש פטנט (רשום,ד"א) שאומר: "אם לא תתקין קפיצי הנמכה,האוטו לא יונמך".

 

3 אז אל תקנה בולמים קשיחים יותר.

 

הקטע הזה ממש פשוט,לא?!?

 

4 אם אתה רוצה אותו סטנדרטי,אז תקנה בולמים סטנדרטיים.זה ממש ממש פשוט.אני נדהם מכמה שקל לייעץ לך....תמשיך בדרך הנכונה! ! !

 

5 אז תחליף בולמים.

 

בואנ'ה..זה כל כך קל!! גם אני רוצה לנהל פורום! ! ! ! רוצה להחליף בולמים? אז תחליף בולמים! רוצה סטנדרטי? אז אל תשפר!! יא אללה....זה כל כך קל!!!

 

6 אמרת שאתה רוצה אותו סטנדרטי.אז למה אתה שואל על בולמי קוני?!?!?!

 

ענית לעצמך 8 פעמים בגוף השאלה,סתרת את עצמך 8 פעמים בגוף השאלה ואף אחד לא הבין מה לעזאזל אתה רוצה.

 

וד"א-אם הכוונה היא לעשות את זה "עוד כמה חודשים" אז תשאל "עוד כמה חודשים" במקום ל#### את המוח.

 

אני הולך לאכול מילקי.

 

לשמור לך את הקופסה?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ובנימה אחרת אחרת לגמרי.

 

 

אני רוצה להחליף בולמים באוטו,

 

אני לא רוצה להנמיך את האוטו בכלל,

 

 

אני גם לא רוצה להקשיח אותו יותר ממה שהוא.

 

 

אני רוצה אותו סטנדרטי

 

 

אבל אני רוצה להחליף בולמים.

 

 

השאלה אם כדאי לי לקחת בולמי קוני,

 

 

או לקנות אורגינאליים חדשים?

 

 

1 אז תחליף בולמים באוטו.

 

אני משער שאתה אומר את זה כי יצא איזשהוא ליקוי בבדיקת המכון.או שאולי מדובר על "תחושה" שלך,כמו ש"חשת" שמנוע 16 של 106 GTI לא "נושם" מספיק חזק.....

 

2 אז אל תנמיך את האוטו.

 

בפיז'ו סיטרואן יש פטנט (רשום,ד"א) שאומר: "אם לא תתקין קפיצי הנמכה,האוטו לא יונמך".

 

3 אז אל תקנה בולמים קשיחים יותר.

 

הקטע הזה ממש פשוט,לא?!?

 

4 אם אתה רוצה אותו סטנדרטי,אז תקנה בולמים סטנדרטיים.זה ממש ממש פשוט.אני נדהם מכמה שקל לייעץ לך....תמשיך בדרך הנכונה! ! !

 

5 אז תחליף בולמים.

 

בואנ'ה..זה כל כך קל!! גם אני רוצה לנהל פורום! ! ! ! רוצה להחליף בולמים? אז תחליף בולמים! רוצה סטנדרטי? אז אל תשפר!! יא אללה....זה כל כך קל!!!

 

6 אמרת שאתה רוצה אותו סטנדרטי.אז למה אתה שואל על בולמי קוני?!?!?!

 

ענית לעצמך 8 פעמים בגוף השאלה,סתרת את עצמך 8 פעמים בגוף השאלה ואף אחד לא הבין מה לעזאזל אתה רוצה.

 

וד"א-אם הכוונה היא לעשות את זה "עוד כמה חודשים" אז תשאל "עוד כמה חודשים" במקום ל#### את המוח.

 

אני הולך לאכול מילקי.

 

לשמור לך את הקופסה?

 

יש סיבה שבגללה אתה כ"כ עצבני....?

להירגע....

תשתה מים קרים בנוסף למילקי......(רוצה ביס....? מיקייי...).

 

אם אינ רוצה להחליף בולמים בראלי, כדאי להחליף לקוני? אני לא רוצה להנמיך את הרכב או כל שינוי אחר... אבל עד כמה בולמי קוני עם קפיצי אייבך ישנו לי את האוטו..?

Back to the original - NC again.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...