Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבת:

"RS6, תחשוב על זה רגע, זה בדיוק כמו בתאוצה. "

 

וניסיתי להבהיר לך שהתשובה שלך לא אומרת לי כלום.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כתבת:

"RS6, תחשוב על זה רגע, זה בדיוק כמו בתאוצה. "

וניסיתי להבהיר לך שהתשובה שלך לא אומרת לי כלום.

אני לא יודע איך להסביר לך בדיוק אבל we'll give a go.

כאשר האוטו בולם, אז כל המשקל שלו עובר קדימה ו"מעיק" על הציר הקדמי

ומכאן על הבולמים.

אם הבולמים גמורים או רכים מדי, המשקל יהיה רב מדי וכמו שרכב כבד יותר

עוצר פחות טוב, כך יהיה הסיפור.

חלק מאנרגית הבלימה תתבזבז על שקיעת הבולמים.

 

כנ"ל בתאוצה, כאשר חלק מאנרגית התאוצה תתבזבז על שקיעת הבולמים האחוריים.

שים לב שכאשר רכב עם בולמים רכים או מהלך מיתלים ארוך,

אזי טרם התאוצה עצמה, החלק האחורי ישקע פנימה והרכב עדיין לא יאיץ.

 

לא מצאתי שרטוטים/סכמות ושאר ירקות על מנת להמחיש את טענתי... :roll:

הערות, הארות וכו'. אתם מוזמנים.

דניאל

MCS 2008

פורסם

הסבר אחלה.

ברור ומובן.

 

הבנת את הדוגמא שלי עם האשכים? שזה לא יחזור, תשובות כאלה!! :evil:

 

:wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
הבנת את הדוגמא שלי עם האשכים? שזה לא יחזור, תשובות כאלה!! :evil:

:wink:

תיזהר שאני לא אתחיל להעלות תמונות כאלו לפורום ואתה תתחיל להשפריץ על המחשב שלך:

1137bum.jpg

MCS 2008

פורסם

יש לי שאלה:

גם קפיצים צריכים החלפה לאחר נסועה מסוימת?

האם יש סיכוי שהחליפו/יחליפו בטיפול 10000 או אולי 50000?

(הכוונה לבולמי זעזועים, וגם לקפיצים)

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

ישי , ההנמכה רק עזרה לרכב שלי מבחינת האחיזה וההתנהגות.....

 

אני לא יודע איך זה מבחינת ה 106 , כי אין לי ניסיון עליה .

 

אני לא מז**ן ת'שכל על מה שאני לא יודע , חבל שאי אפשר להגיד את זה על הרבה אנשים כאן...

 

חוץ מזה , לפני ההנמכות ולפני השיפורים ולפני דימיונות על החלקות צידיות....

 

תשפרו קצת ת'נהיגה...

 

וישי , חכה חכה , הכפתור יהיה מוכן ואז... אני אפחיד אותך !

כשיגיע הסיבוב , אתה תבין שהנמכה זה דבר חשוב... ושיוקוהמה A520 מרעישים לפעמים....

 

אה... ושגם עם קוני אתה מגיע לזויות גילגול מטורפות.....

 

אח"כ אתה תתעניין בדיפרנציאל מוגבל החלקה..... ( שלום רועי :wink: )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני רואה שהקמתי בלאגן.

אז ככה, אני הנמכתי את הרכב והחלפתי בולמים והרכב פשוט אוחז הרבה יותר טוב :!:

אין פה מה להתווכח . אני עשיתי את זה וזה מניסיון ולא מבירבורים של "מבינים". אולי הרכב יותר אוחז בגלל שהבולמים הקודמים היו רכים ביחס לקוני ואולי גם ההנמכה תרמה אבל מה שבטוח זה עזר ואני אוהב את השיפור שעשיתי.

לגביי התת היגוי שמישהו עם ראלי רשם מקודם. אולי הקשחת מידיי את הקדימה .

אני הקשחתי רק 30% מקדימה ומאחור 50%. בתת היגוי כמו שרשמת עוד לא נתקלתי (אחרי ההנמכה) והתגרזנתי על הרכב שלשום בלילה הרבה.

יש קשר גדול בין ההקשחה (קדימה או אחורה) לבין התנהגות הרכב.

אז אולי במקום לזרוק כל מיניי הערות חסרות ניסיון תלמדו משהו מאחרים.

אני חקרתי ושאלתי כמה בעליי ראלי כמו שלי אם כדאי או לא (הנמכה) והתשובה הייתה ברורה מאוד...

בגדול אני מרוצה וממליץ מאוד.

נ.ב:לגביי הערת הכבישים בארצנו . אני אף פעם לא מתגרזן על כבישים שאני לא מכיר מכמה סיבות. אני לא יודע מה מחכה אחריי הסיבוב. אני לא מכיר את הכביש (בורות וכו') ולא יודע אם מחכה לי ניידת אחריי הסיבוב.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

שפשוט אתם מדברים פה בכמה שפות שונות.

כנראה שאנשים כאן לא מבינים אחיזה מה היא.

וכדי למצות את הנושא:

ככל שהבולמים יותר מוקשחים האחיזה יורדת,

וגם זווית הגלגול.

פורסם

הנמכה = מרכז כובד נמוך

 

מרכז כובד נמוך = אחיזה

 

 

 

בולמים קשיחים = התנהגות

 

 

בוא נראה... בוא נראה.... כן , אני מבין ולא עושה סלט.... ואם אני לא טועה זה בעברית... :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
בתת היגוי כמו שרשמת עוד לא נתקלתי (אחרי ההנמכה) והתגרזנתי על הרכב שלשום בלילה הרבה.

 

תן לי חצי דקה על האוטו ואני אראה לך תת היגוי...

 

בכל מקרה אם הבולמים שלך היו גמורים מקודם, יכול מאוד להיות שתקבל עכשיו תוספת אחיזה בעקבות השיפור בבולמים, ללא קשר להנמכה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יאשה :

הנמכה = מרכז כובד נמוך יותר ומהלך מתלה קצר יותר, הווה אומר פחות טווח לנידנוד.

הקשחה = היגוי חד יותר, שיפור התנהגות, קל יותר לשליטה, פחות אחיזה, מעבר מגבלות חד יותר.

:-)

פורסם
יאשה :

הנמכה = מרכז כובד נמוך יותר ומהלך מתלה קצר יותר, הווה אומר פחות טווח לנידנוד.

הקשחה = היגוי חד יותר, שיפור התנהגות, קל יותר לשליטה, פחות אחיזה, מעבר מגבלות חד יותר.

 

:mm_yeah:

 

הוא שאמרתי,

אנשים כאן מדברים בכמה שפות, ומשתמשים במושגים שהם כנראה לא ממש מבינים

אותם עד הסוף (אף אחד לא להפגע זו ביקורת בונה)

פורסם
יאשה :

הנמכה = מרכז כובד נמוך יותר ומהלך מתלה קצר יותר, הווה אומר פחות טווח לנידנוד.

הקשחה = היגוי חד יותר, שיפור התנהגות, קל יותר לשליטה, פחות אחיזה, מעבר מגבלות חד יותר.

 

:mm_yeah:

 

הוא שאמרתי,

אנשים כאן מדברים בכמה שפות, ומשתמשים במושגים שהם כנראה לא ממש מבינים

אותם עד הסוף (אף אחד לא להפגע זו ביקורת בונה)

 

זה בדיוק מה שאמרתי.... אתם שרוטים ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

טוב...לצערי לא יוצא לי להיכנס הרבה לפורום אבל הת'רד הזה תפס את תשומת לבי.

 

 

 

 

קודם כל.דויד-שיהיה מז"ט על המינוי.שיהיה בהצלחה.

 

 

שנית - למי לעזאזל מעניין את קצה הביצה השמאלית אם הבולמים הולכים למכירה או לא?!?

 

 

מה זה לעזאזל עיניינכם?

 

 

למה לכל דבר חייבים לדחוף את האף?

 

הבן אדם רוצה למכור בולמים? קדימה אחי.לך על זה.שיהיה במזל.זה כולה בולם זעזועים.אז תמכור אותם לילד מתלהב עם 106 אלף ארבע מאות והוא ירגיש קצת שינוי,או יחשוב שהוא מרגיש שינוי.וגמרנו.אם אחד כאן לא יודע מה מצב הבולמים -וכמו שנאמר ב"חלף עם הרוח":

FRANKLY MY DEAR,I DONT GIVE A FUCK.(שינוי קל...).

 

אני חולה על ההתחסדות המטופשת הזאת..."אל תמכור בולמים עם 65 אלף פן תסכן את חיי הקונה.וקודם תשקיע בלימודי נהיגה ורק אז בלה בלה בלה.נו באמת..הבן אדם כולה קנה סט בולמים.במקום לאחל לו מזל טוב מכל הלב על הקניה,נפתח כאן דיון של שמונים עמודים.

 

אני הכי אוהב לראות את התגובות של אנשים שמעולם לא היו בכלל ליד "ורטהיים".(אבל כמובן שטילפנו 43 פעמים וביררו הככככל באינטרנט ולכן הם יודעים כל מה שיש לדעת על בולמי "קוני").

 

פאק...לא נעים לי לספר לכם,אבל המאה ושש על בולמים סטנדרטיים מתנהגת טוב.מאה ושש על בולמים משופרים מתנהגת בן זונה. איך כל חסידי ה"סטנדרטי זה הכי" ישר נתלים על כל קלישאה מטופשת שנזרקת כאן.... קודם כל תעשו.אח"כ תדברו.ואל תצטטו כל כך הרבה ניסיון של אחרים.

 

אתר עלום שם בבריטניה הדרומית לא ניסה בחיים להרכיב בולמי קוני בישראל.

 

רוצים קוני? בכיף.תתקינו.לא רוצים קוני? בכיף.אל תתקינו.בשביל מה כל הסרט הזה? למה לדבר כל כך הרבה אם המקסימום שעשיתם היה לקחת סיבוב על מכונית של מישהו אחר שבכלל לא נוהג כמוכם?

 

אני חושב שהשיפור הכי חשוב שעשיתי באוטו ,(או לפחות אחד מהחשובים) היה להתקין "קוני" וקפיצים. אני חולה על הטיעון שהכבישים פה משובשים...לא,הם לא.במקומות שאני נוהג כדי לנהוג הכבישים פצצה. ובמקומות שכבישים לא פצצה - תודה לאל האוטו עדיין בסדר ולבולמי "קוני" יש פטנט שמאפשר כיוון.אני נוסע על 70 אחוז קשה,כי ככה אני אוהב.בשבילי קפיצה קטנה בכביש או שיבוש הם הזדמנות טובה להוציא את האוטו משיווי משקל,זה הכל.

 

דויד...זוכר כשחזרנו מהסרט? כששאלת אותי אם זה לא מסוכן לדפוק ככה החלקה באמצע האיילון? הרי האיילון ישר...

 

ההחלקה היתה באמצעות "תפר" בכביש שהוציא את האוטו משיווי משקל בסיוע של תנועה קלה של ההגה.ואני מ-מ-ש לא יודע אם ניתן לעשות את זה ברכב שלא הוקשח ו...הונמך.

 

כבר כתבתי פעם שנסעתי על ראלי סטנדרטית (פיייכס!!! תבינו כבר..ה1600 הסטנדרטית זו ע-ג-ל-ה!!) ונבהלתי מכמה שהיא רופסת!! וזה לא שאני איזה מבין גדול.אני פשוט יודע מה זה ליסוע על אחת שהשילדה שלה סודרה כמו שצריך!!!

 

עד לרמה שמאפשרת משחקי דוושה שבראלי סטנדרטית לא ייגרמו לה אפילו להתעטש...

 

בשביל לנהוג אגרסיבי בראלי סטנדרטית צריך להוציא את הנשמה (וכן....סורי...אבל לא הכרתי הרבה אנשים שממש מנצלים את הראלי שלהם חוץ מדויד.וכן-זה אוטו שנועד ליסוע ה-צ-י-ד-ה ולתקשר).בראלי מונמך ומוקשח צריך הגה ודוושת גאז.כל השאר אופציונאלי.

 

אתם כל כך מפספסים את הפואנטה..כל כך מזיינים את המוח...

 

 

ראלי מונמכת ומוקשחת תנהג פי א-ל-ף יותר טוב מסטנדרטית,כי התכונות הטובות שלה יודגשו הרבה יותר! ! ! כולל היכולת הבאמת מדהימה להחליק,לעבור בקלות מתת להיגוי יתר ומה לא. אתם סתם נכנסים לזיוני שכל....... מספיק!!!!!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...